۴۵ مدل کاشت ناخن کوتاه، مخصوص خانم های شیک و با کلاس رز سرخ


هرچند وقت یک بار برای ترمیم ناخن‌ها به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید تا اگر ترک یا شکافی در آن‌ها ایجاد شده به سرعت برطرف شود. وقتی ناخن مصنوعی روی ناخن شما قرار می گیرد، ریشه ناخن از بین می رود و ناخن تغییر شکل پیدا می کند. ناخن پا در بیشتر طول روز اغلب در فضایی بسته قرار دارد؛ بنابراین، بهداشت آن بسیار اهمیت دارد، خطر کاشت ناخن پا بیشتر است و آسیب پذیرتر است. داستر ناخن پودری اکلیلی همانند شوگر و شیمر می باشد که برای طراحی و دیزاین روی ناخن استفاده می شود. 26- اگر به طراحی انواع میوه روی ناخن های خود علاقه مند هستید می توانید بنا به سلیقه خود ناخن ها را با استفاده از شابلون و یا قلم طراحی طراحی نمایید. لیکوئید پلی ژل نوعی حلال ژل می باشد که می توان به جای کلینزر در کاشت با پلی ژل از آن استفاده نمود و به شما کمک می کند…

  • بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند.
  • یک دستیار می تواند به جای یک مربی به تمام سوالات شما در خصوص مانیکور ناخن، زیرسازی، موادگذاری و سایر مراحل پاسخ بدهد.
  • تا هم بتواند باعث استحکام ناخن ها شوند و با فرم دهی در کاشت ناخن موجب زیبایی ناخن هایشان شوند.
  • توصیه‌های مفیدی برای ناخن‌کارها داشتیم تا به بهترین روش بتوانند کاشت ناخن را انجام دهند.

با قرار دادن ژله روی ناخن طبیعی از اشعه فرابنفش استفاده می‌شود تا ناخن مصنوعی سختی لازم را به دست بیاورد. برخی خانم ها تحمل گذر این زمان را ندارند و ناخن هایشان در مقایسه با قبل بدتر شده بنابراین دوباره چرخه معیوب کاشت ناخن را انجام می دهند؛ کاری که به شدت می تواند به سلامت عمومی فرد لطمه بزند. اگر تمایل دارید ظاهر ناخن‌های شما طبیعی به نظر برسد و سطح آن ها براق و کریستالی باشد باید ژلیش ناخن را انتخاب کنید. ژلیش طبیعی به نظر می‌رسد و شما بعد از آن احساس راحتی خواهید داشت و بر خلاف روش آکریلیک ناخن‌های شما احساس سنگینی نخواهند کرد. از طرفی به هنگام کاشت یا ریموو و ترمیم بوی آزاردهنده‌ای ایجاد نمی‌کند ژلیش ناخن نسبت به سایر روش‌ها طبیعی‌تر جلوه می‌کند و احتمال ابتلا به عفونت قارچی به دلیل نازک بودن لایه‌ها کمتر است. بنابراین اگر آموزشگاهی دوره ای برای آموزش کاشت ناخن برگزار می کند بایستی طرح درسی مشخصی داشته باشد تا هنرجو بداند در هر جلسه چه مباحثی را آموخته و چه مباحثی را هنوز نیاموخته است.

نکات مهم در حین کاشت و ترمیم ناخن

چسب ناخن حساسیت‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت ناخن حساسیت داشته باشند که در این صورت پوست آن ها دچار اگزما شده و باید هر چه سریع تر ناخن‌های مصنوعی خود را بردارند. حتما در امر کاشت ناخن دقت کنید ماده را به صورت یکدست روی ناخن پخش کنید، فشاری که حین براش کردن وارد می کنید باید به یک نسبت باشد تا سطح ناخن ها صاف و زیبا به نظر برسد و دچار برآمدگی نشود. حتما دستمال مخصوصی به همراه داشته باشید تا هنگام تمیز کردن براش به مشکل نخورید. بعد از براش کردن مواد به ناخن، باید منتظر بمانید تا خشک شوند، می‌توانید از دستگاه اشعه یووی نیز استفاده کنید. اگرچه متخصصان درماتولوژِی توصیه می‌کنند از لامپ‌های ال‌ای‌دی یا فن برای خشک کردن کاشت ناخن استفاده شود تا میزان آسیب به بافت اصلی پوست و ناخن به حداقل برسد. در نهایت ناخن‌ها را سوهان بکشید و آن ها را به فرم و ضخامت دلخواه مشتری در بیاورید.

ناخن کوتاه و طرفداران آن

صدف سازی انجام می شود و بعد تو قسمت فرنچ از مرمریت های آماده برای دیزاین استفاده میشود . مرمریت از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند. اینکه آیا مکان مورد نظر یک آرایشگاه یا یک آموزشگاه می باشد، مهم است. در کار ناخن به علت تماس ابزار با پوست و احتمال ایجاد زخم باید بعد از هر مشتری کلیه ابزار و میز کار را ضد عفونی کنید تا از انتقال بیماری جلوگیری کنید.

ما در اینجا به طور مختصر در مورد مزایا و معایب آن صحبت میکنیم تا بتوانیم با ایجاد اگاهی شما را به انتخاب درست تری سوق بدهیم. این کار را روی 10 ناخن انجام داده و سپس ناخن ها را به طول مورد نظر برسانید. اگر از ناخنهای کاشته تان خسته شده اید نگران نباشید چرا که شاید فکر کنید تا ابد باید با همین ناخنها کنار بیایید اما اینطور نیست. 1- شخصى که اصلاً ناخن ندارد و مى خواهد ناخن مصنوعى بکارد، آن ناخن جزو بدن او نمى شود، چون رشد و نموّ ندارد و از اوّل این کاشتن جایز نیست، چون اضطرار ندارد.

انواع کاشت ناخن :

دورگیری ناخن را به دقت انجام دهید تا اطراف ناخن دچار زخم نشود. پرایمر را روی تیپ ناخن برای جلوگیری از هواگیری ناخن انجام دهید. با استفاده از قلم وان بال مواد را از ریشه ناخن قرار داده و به ارامی به سمت بالا پخش و فید می کنیم. یا حتی اگر ناخن های زیبا و قوی دارید چرا میخواهید زمان زیادی را برای بلند شدن ناخن ها منتظر بمانید در حالی که با نشستن زیر دست یک ناخن کار حرفه ای در کمتر از یک ساعت زیبایی را به دست های خودتان هدیه میدهید. قلمو یا براش را داخل ظرف مواد کاشت قرار داده و خوب آن را آغشته به مواد کنید.