کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان


متاسفانه پاکسازی عمیق پوست با پاک‌کننده‌ها و لایه‌بردارها جای خود را به روش‌های غیر‌استاندارد داده است. همانطور که گفتیم مزو وایت را به روش میکرونیدلینگ و در اکثر سالن‌های زیبایی تزریق می‌کنند. اجرای روش میکرونیدلینگ بسیار حساس بوده و فقط باید توسط متخصصین انجام شود. در غیر این‌ صورت پوست ملتهب شده و سوختگی‌هایی در سطح آن به وجود می‌آید.

  • همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند.
  • فرمول نوآورانه غنی شده با رنگدانه های طبیعی به شما امکان می دهد تا به اثر آرایش سبک و اثر ماندگار پوستی درخشان و سالم در طول سال برسید.
  • مزووایت ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و این یعنی سطح زیادی از پوست با آن درگیر شده که در صورت بروز مشکل، می تواند هزینه های زیادی به همراه داشته باشد.
  • مدت زمان ماندگاری مزووایت از bb glow بیشتر می‌باشد و کمتر ایجاد حساسیت پوستی می‌کند.

تصور کنید که یک روز از خواب بیدار شده‌اید و پوستتان نیازی به آرایش روزانه ندارد! کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند. با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه کرم پودر دائم می‌تواند تغییرات رنگی پوست که در اثر آفتاب‌سوختگی، آکنه یا پیری به وجود آمده‌اند را کاهش دهد. آیا در مورد روش میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست چیزی شنیده‌اید؟ کرم پودر دائم یا bb glow یکی از جدیدترین تکنیکهای بکار رفته برای جوانسازی پوست می‌باشد و در ایران مشتاقان زیادی پیدا‌کرده‌ است.

تعداد جلسات انجام کرم پودر دائم

حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند. اما همه ی ما از تیرگی های بیجا، جای جوش و لک روی صورت فراری هستیم. همه ی این مشکلات رو میشه تا حد قابل توجهی با انوع روش های جوانسازی صورت برطرف کرد.

کرم پودر دائم ماتریژن چیست؟

یک کرم BB معمول حداقل از چهل ماده اولیه ساخته می شود که ریسک واکنش شیمیایی نامناسب و در نتیجه حمله دستگاه ایمنی بدن را بسیار زیاد می کند. اگرچه استفاده از کرم BB برای انواع پوست (چرب، خشک، مستعد آکنه و …) توصیه شده اما در این مبحث نکاتی در رابطه با استفاده از آن بعنوان ماده رنگی برای ایجاد یک آرایش تقریبا دائمی را متذکر می شویم. همان گونه که پیشتر گفته شد وظیفه اصلی این مخاط در بدن حلزون ایجاد یک سد محافظ در برابر عوامل بیماری زای بیرونی از جمله باکتری ها و ویروس ها است. هر سوالی در مورد دوره آموزش کرم پودر دائم دارید با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم. بله بعد از طی دوره آموزش کرم پودر دائم و دریافت مدرک خودتون میتونید در سالنتون شروع به فعالیت کنید.

درست است که همه دوست دارند پوستی زیبا و شفاف داشته باشند، اما بهتر است از این روش های آزمایش نشده ای که آزمون خود را برای سال های طولانی پس نداده اند، استفاده نکنید. به جای استفاده از کرم پودر دائم، از روش های طبیعی برای جوان سازی پوست خود استفاده نمایید تا سلامتی را به پوست خود هدیه دهید. کرم پودر دائم سرمی است که برای درمانهای ایمن و فشرده سفید شدن پوست طراحی شده است.

ممکن است هر یک از ترکیبات این نوع کرم پودر آلرژی‌زا بوده و برای فرد متقاضی حساسیت ایجاد کند. میکروپیگمنتیشن و تاتو هم ممکن است عوارضی داشته باشد، اما درمان و کنترل آن‌ها آسان است. اما وقتی پوست به کرم پودر همیشگی یا مزو وایت حساسیت نشان دهد، این التهاب و ورم کل صورت را درگیر می‌کند و با صرف هزینه‌های گزاف و زمان زیاد پوست به حالت طبیعی برمی‌گردد. این نکته رو هم بگم که خود فیس آپ 5 تا هد مخصوص انواع پوست داره و جزو روش های بسیار ملایم و خوش رفتار با پوست و در عین حال فوق العاده موثره. فیس آپ برای رفع تیرگی زانو، کشاله ران، گردن، زیر چشم و این موارد عالی جواب میده. برای افرادی که اهل تزریق مواد خارجی به پوست نیستن، فیس آپ بهترین گزینه هست.