کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟ هر آنچه که از کرم پودر دائم باید بدانید آرایشی‌لند-تهران میکاپ


این شیوه نوین جوانسازی یک روند بسیار چشمگیری از سال ۲۰۱۴ در بازار زیبایی دنیا به راه انداخت. این روش علمی و برای خانمها و آقایان است و با استفاده از کوکتل های کاملاً گیاهی برای تغییر دادن رنگدانه های پوست می باشد و شما دارای پوست صاف و درخشان و بشاش خواهید شد. یعنی قبل از اینکه شما مراحل انجام کرم پودر را طی نمائید، باید هرگونه چربی اضافه پوست خود را کاملا تمیز نگه دارید.

  • از این جهت گاهی برای برخی پوست‌ها باعث بروز حساسیت و آلرژی می‌شود.
  • اگر عملکرد DNA‌ دچار مشکل شود، چرخه سلولی هم تحت تاثیر قرار گرفته و مختل می‌شود.
  • درمان نور LED تأثیر مثبتی در رشد سلول ، تولید کلاژن و الاستین ، گردش میکرو و وضعیت کلی پوست داشته و باعث بهبود افتادگی ، خطوط باریک ، چین و چروك ، منافذ بزرگ ، کک و مک و پیگمنتیشن ناشي از قرار گرفتن در معرض آفتاب مي شود.
  • در دراز مدت برخی ترکیبات موجود در کرم پودر همیشگی مثل دی‌اکسید تیتانیوم که رنگ کرم پودر را به وجود می‌آورد، لکه‌های سیاه و هاله‌های تیره در پوست ایجاد می‌کند.

درست همانند کرم پودر اما قوی تر و ماندگارتر ماندگاریاز چندین هفته تا چندین ماه و بعضا ماهها ماندگاری دارد.برای ماندگاری بیشتر توصیه میشود تزریق و تمدید انرا در طی 2 تا 3 جلسه انجام دهید. اخیرا در آمریکا انجام میگیرد و بیشتر در کشورهایی نظیر یرزیل، روسیه و کشورهای آسیایی انجام میشود و محبوبیت زیادی دارد. این روش دوران نقاهت ندارد و ضرورتی برای استراحت ندارد بعد از استفاده و تزریق کرم پودر دائم از ضدآفتاب و کرم های آبرسان استفاده نمایید . همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد. به همین جهت هر شخصی نمی‌تواند این عمل را انجام دهد زیرا باید پوست شرایط زمینه‌ای را نسبت به پذیرش تزریق کرم پودر دائم داشته باشد. کرم پودر دائم یا مزووایت ، یکی از تکنیک های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست هست که در اون با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ ، کرم پودر به زیر پوست تزریق میشه و برای چند ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارین .

چند جلسه درمان لازم است و ماندگاری BB Glow آن چگونه است؟

اکثر پیری ها بیرونی هستند و عواملی مانند تغذیه نادرست ، مصرف مشروبات الکلی ، سیگار ، دارو و رژیم پوستی نامناسب منجر به آن میشود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. در مرحله بعدی، با توجه به نوع پوست صورت، از سرم های تقویت کننده و احیا کننده استفاده می کنند تا پوست شما بهبود یابد.

آیا کرم پودر دائم عوارض دارد؟

این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال ۲۰۱۳ بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد. موارد زیادی میتواند بر هزینه مزووایت یا کرم پودر دائم تاثیرگذار باشد. از جمله این موارد میتوان به کلینیک انتخابی شما برای انجام این کار اشاره کرد.

تقریباً هر زنی با اختلالات پوستی مانند لک‌های ناشی از آکنه و آفتاب‌سوختگی، تیرگی دور چشم، خشکی یا چین‌وچروک دسته و پنجه نرم می‌کند. تصور کنید که یک روز از خواب بیدار شده‌اید و پوستتان نیازی به آرایش روزانه ندارد! کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند.

سپس به کمک لایه بردارها، منافذ پوست را تمیز کرده و سلول های مرده را از روی آن جدا می کنند. هزینه انجام این روش بسته به شهری که در آن زندگی میکنید و کلینیکی که به آن مراجعه میکنید و دستگاه مورد استفاده متفاوت خواهد بود. اگر می‌خواهید با استفاده از این روش، پوستتان را صاف و یکدست کنید پیشنهاد می‌کنیم برای پرهیز از بروز عوارض جدی و گاهی غیر قابل جبران، به نکات مهمی توجه کنید. تمامی خدمات زیبایی و آموزشیمرکزتوسط مدرسین و آرتیست های حرفه ای بین المللی بصورت کلاسهای خصوصی و گروهی انجام میشود.

تازه های آرایش و زیبایی(سلامت پوست، سلامت مو، لوازم آرایشی، آرایش مو، آرایش صورت و…)

در ادامه قصد داریم شما را با کرم پودر دائم و نحوه فراگیری این تکنیک حرفه ای و کاربردی و همچنین دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم آشنا نمائیم. بعد از پاکسازی و لایه برداری از پوست ، با استفاده از میکرونیدلینگ و سوزن های نانو ، بدون درد و خونریزی ، ترکیبی از مواد رنگی طبیعی و گیاهی به لایه های زیر پوست تزریق میشه . این سوزن ها به صورت عمیق وارد نمیشه و به اپیدرم پوست آسیب نمیزنه .

در نهایت کرم ترمیم کننده روی پوست زده می شود تا پوست صورت ترمیم و درمان شود. بعد از اتمام کار، روی صورت ماسک مرطوب کننده ای قرار می دهند تا پوست شما تسکین یافته و آبرسانی به آن انجام شود. بعد برای بازگرداندن pH صورت، از تونر استفاده می کنند تا حنثی سازی را روی پوست صورت داده و قرمزی را کاهش دهند. سلام با عضویت در خبرنامه گلدن فیس از تخفیفات هفتگی ما با خبر شوید. تمام حقوق و مطالب این سایت برای گلدن فیس محفوظ بود و با ذکر منبع مجاز است.

یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم و مزووایت بسیار به کار برده می شود ، ناحیه دور چشم می باشد. این شیوه زیبایی پوست برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بسیار رایج است. همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است.