کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟ قیمت و هزینه کرم پودر دائم مجله اینترنتی اینچند-تهران میکاپ


چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید. کرم پودر دائم نوعی دیگر از ارایشهای دائمی صورت است که توسط میکروپیگمنت ها در لایه های سطحی پوست انجام میشود. انجام این روش باعث یکدست شدن رنگ پوست، صاف شدن و لز بین رفتن لکه های تیره پوستی انجام میشود.

سلول های این لایه مدام کنده شده و با سلول هایی که در لایه گرانولوسوم وجود دارند جایگزین میشوند . خیر زیرا به لایه های زیرین سطح پوستتان تزریق میشود و جذب لایه میشود و به هیچ عنوان با تغریق و شستشو ازبین نخواهد رفت. از آنجایی‌که در این روش از فناوری میکرونیدلینگ استفاده می‌شود لذا سوزن‌ها به عمق پوست نفوذ نکرده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رسانند.

  • برند های مختلفی از کرم پودر دائمی وجود دارند که در ایران تنها دو مورد Styve و Vogue Pigmentation یافت می شود.
  • شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد.
  • اما قسمت کرم پودر پنکیک که به حالت پودر موجود می باشدو توسط پد بهداشتی پنکیک آن را بر روی صورت ماساژ می دهیم و در هر دو حالت موجب تغییر رنگ پوست می‌گردد.
  • اگر غلظت این عناصر در کرم پودر زیاد شود، کرم پودر تبدیل به ماده‌ای سمی برای پوست می‌شود و در دراز مدت باعث مشکلات زیادی خواهد شد.

این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می شود. وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می گردد و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود. کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند.

عوارض مزووایت یا کرم پودر دائم

تزریق کرم پودر دائمی نیز به روش میکرونیدلینگ انجام می‌شود اما از آنجایی که رنگ موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده خارجی وارد پوست می‌شود، عوارضی به همراه خواهد داشت. نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم و مزووایت شناخته می‌شود. پیش از پرداختن به عوارض کرم پودر دائم صورت باید بدانیم که این فرآیند به چه صورتی انجام می‌شود. میکرونیدلینگ تکنیکی است که به کمک متخصصان پوست و زیبایی آمده تا کرم پودر دائم صورت را ممکن کنند. به کمک این سوزن‌ها، پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود. البته این تزریق به لایه‌های اپیدرم پوست آسیب نمی‌رساند و عمق وارد کردن سوزن‌ها به حدی است که پوست فقط دچار خونریزی‌های ظریفی میشود.

ماندگاری بالایی دارد و دارای بافت سبکی نیز میباشد که بر خلاف کرم پودر های معمولی که بطور روزانه ازانها استفاده میکنیم باعث بسته شدن منافذ و ایجاد چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی نمیشود. دارای ویتامین Eو ویتامین C میباشد که باعث تغذیه پوست نیز میشود. همانطور که می‌دانید استفاده از کرم پودر باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود، اما کرم پودر دائم یا مزووایت ، منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و به آن‌ها اجازه تنفس می‌دهد. علاوه بر آن، این روش درد و خونریزی ندارد و پس از انجام آن نیز نیازی به استراحت نخواهید داشت.

آموزش مدل موی hollywood wave

بسیاری از خانم های برای زیرسازی آرایش خود به منظور داشتن پوستی صاف و یکدست، از کرم پودرها استفاده می کنند. اما روش نوظهوری به نام کرم پودر دائم شکل گرفته که هنوز برای بسیاری از افراد گنگ و نامفهوم است. تزریق با سرنگ های بسیار نازک انجام میشود و با استفاده از دستگاه سوزن و رنگدانه بسرعت به لایه های سطحی پوست تزریق میشود و پوست با مواد رنگدانه دار پر میشود. سپس آنها مستقیماً بعد از جراحی زیبایی، محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسوی را به دنیای لوازم ارایشی به صورت کرم پودر دائم وارد بازار جهانی کردند. در سال 2007 ، کرم پودر دائم را با عنوان مزووایت را ابداع کرد ، که ناشی از برخورد بین دنیای لوازم آرایشی و پزشکی زیبایی است.

مزایای استفاده از کرم پودر دائم

در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند. البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد. همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند. در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد. باید در نظر داشت که ماندگاری این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و برای پوست‌هایی که حساس نبوده و از خود واکنش‌های آلرژیک نشان نمی‌دهند، گزینه خوبی خواهد بود. یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند.

همچنین در صورتی که این کار توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام شود، منجر به تغییر رنگ پوست می‌شود. معمولاً این عارضه ۲ هفته بعد از تزریق رخ می‌دهد و اگر در این مرحله به سرعت به یک فرد حرفه‌ای برای تصحیح آن مراجعه نکنید، تبدیل به یک مشکل جدی برایتان خواهد شد. ممکن است هر یک از ترکیبات این نوع کرم پودر آلرژی‌زا بوده و برای فرد متقاضی حساسیت ایجاد کند. میکروپیگمنتیشن و تاتو هم ممکن است عوارضی داشته باشد، اما درمان و کنترل آن‌ها آسان است. اما وقتی پوست به کرم پودر همیشگی یا مزو وایت حساسیت نشان دهد، این التهاب و ورم کل صورت را درگیر می‌کند و با صرف هزینه‌های گزاف و زمان زیاد پوست به حالت طبیعی برمی‌گردد.

هم قایان و هم خانم ها با انواع پوستی های طبعی و یا آفتاب سوخته و … میتوانند از این تکنیک در جهت درمان عیوب پوستی خود استفاده کنند. همانطور که قطعا می دانید انجام این کار در چند جلسه صورت می گیرد. علت این تفاوت معمولا در مواد مصرفی و کوکتل هایی است که از آن استفاده می شود. با اپلیکیشن کمدا می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را همیشه در تخفیف بخرید. اگر لوازم آرایشی دارید که تا به امروز بدون استفاده باقی مانده، با فروش در کمدا به پول تبدیلش کنید. در این روش برخلاف زمانی که از کرم پودر استفاده می‌کنید؛ منافذ پوست بسته نمی‌شود.

به منظور تاثیر بهتر، ال ای دی تراپی نیز برای مدت ۱۵ دقیقه انجام می شود. رادیکال‌های آزاد تولید شده بر اثر استرس اکسیداتیو به همه اجزا و ساختارهای درون سلول مثل DNA، پروتئين‌ها و لیپیدها آسیب می‌زند. همچنین به‌طور مداوم از کرم آبرسان، ترمیم‌کننده و ضد آفتاب استاندارد استفاده کنید. برای جلوگیری از خشکی پوست و حفظ رطوبت، از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده نمایید.