کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس متخصص پوست و مو شیراز


کرم پودر دائم هم روی پوست‌های نرمال هم پوست‌های چرب هم پوست‌های خشک انجام می‌شود تنها ممکن است ماندگاری آن بعد تزریق با توجه به نوع پوست متفاوت باشد. اثربخشی سفید کننده در مقایسه با کرم های سفید کننده موضعی بلند مدت بسیار بیشتر است و در صورت ترکیب با لیزر ، نتایج به بهترین شکل ممکن است. بیماران احتمالاً به بیش از یک جلسه درمان احتیاج دارند اما نتایج بدست آمده در این شرایط پوستی بسیار سخت ارزش دارد. در مورد سفید شدن صورت کاملاً آرایشی ، همراه با افزایش طراوت و درخشش ، بسته به وضعیت و کیفیت پوست، از ترکیبی از سرم ها با لیزر و یا بدون لیزر استفاده خواهد شد. این دارو برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیری (لکه های پیری) توصیه می شود.

  • به همین جهت هر شخصی نمی‌تواند این عمل را انجام دهد زیرا باید پوست شرایط زمینه‌ای را نسبت به پذیرش تزریق کرم پودر دائم داشته باشد.
  • در این روش، از سوزن های بسیار کوچک که در میکرونیدلینگ کاربرد دارد، استفاده می کنند و رنگدانه ها را بدون درد به پوست تزریق می کنند.
  • این پودر از لحاظ ظاهری چیزی شبیه به رنگهای مخصوص تتو بوده، اما با آن متفاوت است.
  • کرم پودرها در تنوع های مختلفی تولید و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
  • برای جوان سازی و سفت شدن پوست و همچنین از بین بردن چربی اضافی استفاده می کند.

هزاران و هزاران زن در سراسر جهان این روش شگفت انگیز را انتخاب کردند. زنانی که منافذ بزرگ پوست و چربی دارند کاندید مناسبی برای دریافت کرم پودر با میکروبلیدینگ هستند. کرم پودر دائم حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند.

راه های درمان زگیل تناسلی را بشناسیم

از آنجایی‌که در این روش از فناوری میکرونیدلینگ استفاده می‌شود لذا سوزن‌ها به عمق پوست نفوذ نکرده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رسانند. پوست صورت انسان از سه لایه‌ی اصلی اپیدرم، درم و هیپو درم تشکیل شده‌است که به ‌ترتیب این لایه‌ها از بیرونی‌ترین تا درونی‌ترین لایه‌های پوست را پوشش می‌دهند. اپیدرم نازک ‌ترین لایه و بیرونی‌ترین لایه پوست است که از بدن محافظت می‌کند و ضخامت آن زیاد نیست و مانند یک کاغذ خیلی نازک است.

روش های جوان سازی:

تعداد جلساتی که برای هر فرد نیاز است عامل مهمی در تخمین هزینه خواهد بود. بطور کلی می‌توان گفت هزینه تقریبی کرم پودر دائمی در شیراز در سال 1401 برای هر جلسه بین 1 الی 2 میلیون تومان است. میکرونیدلینگ پزشکی به طور معمول بین 5.0 تا 2.5 میلی متری درم نفوذ میکند . این مراقبت تنها باید در مطب پزشک و یا زیر نظر متخصص انجام شود . این مراقبت از یک سوزن پزشکی با پین های متغییر برای نفوذ به اعماق مختلف استفاده میکند. این به متخصص اجازه میدهد تا برای پوست نازک دور چشم از درجه 0.25 استفاده کند.

لایه‌بردار عصبی (مانند بوتاکس) ، پرکننده‌های پوستی ، تجدید لیزر ، نورگیری مجدد ، پرتونگاری و سونوگرافی باشند. این روش از طریق افزایش مقدار و دسترسی به سلول های مغذی عملکرد سلول ها را بهینه میکند. به علاوه آسیب به کراتینوسیتها باعث رشد عوامل اپیدرمال و گردش سلولی میشود . بی بی گلو از طریق میکرونیدلینگ زیبایی انجام شده و تنها در لایه اپیدرم کار میکند. استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد .

مواد تشکیل دهنده ی کرم پودر دائم چیست؟

یکی از مشکلاتی که در این روش بروز می دهد، تغییر رنگ پوست است که معمولا دو هفته پس از تزریق رنگدانه ها رخ می دهد. در صورت عدم مراجعه به متخصص این حوزه در اسرع وقت، تغییر رنگ می تواند بسیار دردسرساز شود. ال ای دی سبز دارای خاصیت آرام بخش است و در کاهش ملاسما و سایر تغییر رنگ پوست موثر است. تحقیقات نشان داده که این نور ملانوسین ها را هدف قرار داده که تا جلوی حرکت ملانین اضافی به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد. این نور خطوط ،چین و چروک ها را کم کرده و به تولید کلاژن ، کاهش قرمزی و التهاب کمک میکند و آسیب آفتاب را درمان میکند.