کرم پودر دائم چیست و مزایا و عوارض آن کدامند؟


نور قرمز سرعت گردش خون را افزایش داده ، خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می بخشد ، بیحالی پوست را برطرف می کند و زخم ها را بهبود می بخشد. نور درمانی یک روش غیر تهاجمی جدید است که توسط ناسا برای بهبود بهبود زخم ها در فضا به تکامل رسید. در نور درمانی با استفاده از لامپ های ال ای دی نور بهینه شده با طول موج خاص برای تحریک کلاژن و تولید الاستین ، کاهش التهاب و تسریع روند بهبود تابیده میشود. این یک روش غیر تهاجمی عالی برای تشویق روند طبیعی بهبود پوست است .

  • زمانی که به هر دلیل پوست شما دچار تغییر رنگ شد، لازم است تا از خنثی کننده‌های رنگ یا مکمل‌ها استفاده کنید.
  • اما بهتر است قبل از اقدام، عوارض کرم پودر دائم را نیز در نظر بگیرید.
  • عوارض جانبی احتمالی این روش درمانی بسیار نادر و جزئی است و ممکن است شامل درد، قرمزی یا عفونت باشد.
  • بعد این ‌که برای اولین جلسه خود برای تزریق تاتو کرم پودر دائم مراجعه کردید تا جلسه‌ی بعد نیاز به استراحت دارید که رنگ‌ها کامل نظیر پخش شود و رنگ واقعی خود را نشان دهند و زمانی‌که برای جلسه دوم تشریف می‌آورید رنگ‌ها ترمیم می‌شود تا تمام پوستتان رنگی یکدست داشته باشد.

ممکن است شما روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم‌پودر، تجدید کردن آن و شست‌وشوی صورت کنید. چقدر خوب بود اگر همان ‌طور که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، می‌توانستیم با داشتن کرم‌پودر دائم (مزووایت)، صورتی همیشه آرایش شده با جلوه‌ای صاف و زیبا داشت. شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد. در مقاله زیر دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو، به عوارض و معایب این روش می‌پردازد. در صورتیکه قصد دارید در کلینیک زیبایی لی لی از طریق کرم پودر دائم، به پوست خود زیبایی ببخشید، می توانید این کار را بهترین هزینه و نهایت دقت و کیفیت انجام دهید. در صورتیکه قصد دارید از هزینه کرم پودر دائم آگاه شوید با ما تماس بگیرید.

در حال حاضر برای موارد زیر استفاده میشود:

علاوه بر این، اعمال فشار بر روی پوست برای تزریق کرم پودر باید بسیار کم باشد و تمام مراحل بدون خونریزی انجام شود. در صورتی که افراد غیر متخصص به صورت غیر حرفه‌ای این کار را انجام دهند، می‌تواند باعث زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی را به دنبال داشته باشد. تقریباً هر زنی با اختلالات پوستی مانند لک‌های ناشی از آکنه و آفتاب‌سوختگی، تیرگی دور چشم، خشکی یا چین‌وچروک دسته و پنجه نرم می‌کند.

برای تماس با سایر مراکز زیبایی و لیزر موهای زائد در سراسر کشور اینجا کلیک کنید

پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند. پیش‌تر گفتیم که کرم پودر دائم یک روش شبیه میکرونیدلینگ است که به‌طور نیمه ماندگار، BB کرم(کرم پایه آرایش) را وارد پوست می‌کند. با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند. میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود. از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند.

اگر می‌خواهید با استفاده از این روش، پوستتان را صاف و یکدست کنید پیشنهاد می‌کنیم برای پرهیز از بروز عوارض جدی و گاهی غیر قابل جبران، به نکات مهمی توجه کنید. فراموش نکنید که این متد را فقط افراد متخصصی که دوره‌های خاص را آموزش دیده‌اند، باید انجام دهند، در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه اسکلپیون Mediostar ساخت کمپانی زایس آلمان (پدر اپتیک جهان) ارائه می شود. ◊ تا جای ممکن از نور آفتاب و تماس با اشعه و مواد شوینده مضر پرهیز کنین. ◊ مراقبت از پوست اینطوریه که دایم باید پوست در حالت مرطوب و تمیز باقی بمونه. قرمزی و کبودی پوست در روزهای اول طبیعیه و به مرور زمان و با استراحت ، به طور کامل از بین میره .