کرم پودر دائم چیست؟ کیوت اسکین


با فشار ماسک به ژل ، گاز دی اکسید کربن آزاد شده و شما احساس سوزن سوزن شدن میکنید. همچنین ماساژ تخلیه لنفاوی برای از بین بردن تمام سموم انجام خواهد شد. سلول های این لایه سیمان بین سلولی تولید کرده که از تبخیر جلوگیری میکند و پوست را مرطوب نگه میدارد .

  • کرم پودر دائم ماتریژن متوسط محصولی بی خطر است برای تمامی گروه های پوستی حساس و معمولی، چرب و خشک توصیه می شود.
  • در غیر این‌ صورت پوست ملتهب شده و سوختگی‌هایی در سطح آن به وجود می‌آید.
  • چرا که در این کرم پودر، ترکیبات سنگین بسیاری مانند آهن، سرب، فلزات و … وجود دارند که همگی برای پوست مشکل سازی شده و سبب بروز بیماری های جدی خواهند شد.

این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می‌کنند. وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می‌شود و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود. اگر برایتان سوال پیش آمده که کرم پودر دائم چیست ، چه مزایا و معایبی دارد و برای چه کسانی مناسب است، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مزووایت چیست؟

تزریق Meso BB Glam به پوست در یک عمل زیبایی شناسی حرفه ای انجام می شود که شامل استفاده از دستگاه میکروسوزن و استفاده همزمان ازمحصول است. روش سفید کردن برای محو شدن لکه ها ، کاهش رنگدانه ها بسیار عالی است ، روش کرم پودر دائم توسط Dr.Eri مبتنی بر سالها تحقیق ایجاد شده است که به انواع پر رنگی کمک می کند ، این روش ویژه ای برای استفاده از یک ترکیب تزریقی مناسب برای رنگدانه ها پس از تحقیقات دقیق است. مواد تشکیل دهنده ترکیب کننده سفید کننده، ضد رنگدانه و کک و مک است، هر دو حاوی آنتی اکسیدانهای با ویتامین C بالا هستند، ترانسامین برای ملاسما اثر دارد، بنابراین می تواند انواع سیاهی حلقه را بهبود بخشد.

عوارض کرم پودر دائم صورت

اما باید بدانید که این کار بی‌ضرر نبوده و نباید محو تبلیغات آن شوید و تزریق آن در طولانی مدت مشکلات زیادی به وجود خواهد ‌آورد. تزریق کرم پودر همیشگی برخلاف کرم پودر معمولی منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و پوست می‌تواند همچنان تنفس کند. برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند. بعد از پایان دوره کامل تزریق کرم پودر، پوست صورت ۲ الی ۳ درجه روشن‌تر می‌شود. برند های مختلفی از کرم پودر دائمی وجود دارند که در ایران تنها دو مورد Styve و Vogue Pigmentation یافت می شود. این دو برند معتبر بوده و انتخاب بین آنها به دستگاه مورد استفاده و نوع پوست شما دارد.

این روش از همان حرکت نوسانی برای درمان پوست استفاده می کند ، اما کارتریج آن یک نوک سییکونی 81 را شامل می شود. این مخروط های میکروسکوپی مو مانند سلول های درون اپیدرم را از هم جدا می کنند تا مواد فعال وارد پوست بشوند . سوزن نانو فقط روی اپیدرم 0.15 میلی متر بالایی پوست تأثیر می گذارد. مطالعات نشان داده که استفاده از سیستم سوزن زدن پوست میتواند به اثر بخشی درمان های موضعی تا چند صد درصد کمک کند.پوست فیبرو بالست و کلاژن جدید تولید میکند تا خودش را ترمیم کند. کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند.