کرم پودر دائم چیست؟ و مزیتهای استفاده از آن گل من و تو


این روش از همان حرکت نوسانی برای درمان پوست استفاده می کند ، اما کارتریج آن یک نوک سییکونی 81 را شامل می شود. این مخروط های میکروسکوپی مو مانند سلول های درون اپیدرم را از هم جدا می کنند تا مواد فعال وارد پوست بشوند . سوزن نانو فقط روی اپیدرم 0.15 میلی متر بالایی پوست تأثیر می گذارد. مطالعات نشان داده که استفاده از سیستم سوزن زدن پوست میتواند به اثر بخشی درمان های موضعی تا چند صد درصد کمک کند.پوست فیبرو بالست و کلاژن جدید تولید میکند تا خودش را ترمیم کند. کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند.

  • فراموش نکنید که این متد را فقط افراد متخصصی که دوره‌های خاص را آموزش دیده‌اند، باید انجام دهند، در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.
  • یک پیگمنتر حرفه‌ای می‌تواند این مشکل را پیش‌بینی و با استفاده از رنگ‌های خنثی‌کننده و مکمل، از این عارضه جلوگیری کند.
  • از آنجایی که این تزریق در لایه سطحی پوست انجام می‌شود، معمولاً بدون خون‌ریزی است.
  • حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند.
  • ممکن است بدن شما با رنگ‌ها همانند یک جسم خارجی برخورد کند و واکنش نشان بدهد.
  • با توجه به برند مورد استفاده و حتی شهری که در آن ساکن هستید، هزینه‌ها متفاوت خواهد بود، اما به طور تقریبی هزینه‌ی هر جلسه بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون توماناست.

استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز، احتمال انتقال بیماری‌های بسیار زیادی همچون ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی و … را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. خون و ترشحات پوستی، بستر انتقال این بیماری‌هاست که متاسفانه اکثر بیماری‌های ذکر شده، دوره‌ی خاموش طولانی حتی به مدت چندین سال دارند. یکی دیگر از مزایای که می‌توان به آن اشاره نمود کاهش میزان ملاتونین سازی در زیر پوست است و همچنین این عمل کمک می‌کند به از بین رفتن چین و چروک های پوست.

میزان ماندگاری مزووایت چقدر است؟

اما باید بدانید که این کار بی‌ضرر نبوده و نباید محو تبلیغات آن شوید و تزریق آن در طولانی مدت مشکلات زیادی به وجود خواهد ‌آورد. تزریق کرم پودر همیشگی برخلاف کرم پودر معمولی منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و پوست می‌تواند همچنان تنفس کند. برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند. بعد از پایان دوره کامل تزریق کرم پودر، پوست صورت ۲ الی ۳ درجه روشن‌تر می‌شود. برند های مختلفی از کرم پودر دائمی وجود دارند که در ایران تنها دو مورد Styve و Vogue Pigmentation یافت می شود. این دو برند معتبر بوده و انتخاب بین آنها به دستگاه مورد استفاده و نوع پوست شما دارد.

مشکلات استفاده از BB Cream با میکرونیدل چیست؟

برای مثال، مزو میکرونیدلینگ، آر اف فرکشنال سوزنی، فیس آپ، کرم پودر دائم و غیره. در این تکنیک با سوزن‌های ریز نانو پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود. اگر تزریق کرم پودر دائم در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی و توسط افراد غیر متخصص باشد، عوارض زیادی را به دنبال خواهد داشت.

کرم پودر دائم چیست ؟

بااین‌حال BB کرم یک اثر تجمعی را در هر درمان، زیر پوست ایجاد می‌کند بنابراین شاید لازم باشد برای دستیابی به نتایج طولانی‌مدت، جلسات 2 تا 5 بار در فواصل 10 تا 14 روز تکرار شوند. به‌طورکلی فرد در این روش بسیار احساس راحتی می‌کند اگرچه گاهی ممکن است سوزن سوزن شدن و سفتی در پوست را احساس کند. به‌علاوه BB کرم­ها عاری از الکل، مواد آلرژی‌زا، مواد شیمیایی چون بنزوفنون، اسانس، فرمالدئید، پارابن­ها، روغن‌های معدنی یا رنگ‌های مصنوعی هستند. عوارض جانبی احتمالی این روش درمانی بسیار نادر و جزئی است و ممکن است شامل درد، قرمزی یا عفونت باشد. اولین بار که درباره ی مزایای کرم پودر دایمی شنیدم بال در آوردم اما با تحقیقات بیشتر متوجه شدم هیچ گلی بدون خار نیست و باید در انتخاب مارک، دکتر و مرکز خیلی دقت کنیم.

یکی دیگر از تاثیرات مثبتی که بر روی پوست می گذارد، خنثی کردن و از بین بردن تمامی رادیکال‌های آزاد در پوست می باشد. لطفا با شماره درج شده در پایین سایت و یا بالا سایت(ایکن تماس) تماس حاصل فرمایید تا قیمت دقیق رو حضورتون اعلام کنن. سال 2014 به یک انقلابی واقعی در بازار زیبایی جهان تبدیل شد ، در آسیا با عنوان BB GLOW ~ GLASS راه اندازی شد . دیگر در فصول گرم و حتی خشک سال نگران بهم ریختن آرایش خود نباشید. ممکن است در روز اول کبودی یا قرمزی پوست اتفاق بیفتد، اما این امر در روز دوم و سوم کاهش می‌یابد. این روش برای کسانی که از سوختگی و جراحت رنج می برند و همچنین ورزشکاران بسیار مفید است.