کرم پودر دائم چیست؟ و مزیتهای استفاده از آن گل من و تو


این دارو برای افراد با رنگ پوست تیره و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و روند پیری عکس (لکه های پیری) توصیه می شود. در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند. البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد. همان‌طور که می‌دانیم با افزایش طرفداران کرم پودر دائم در ایران، این کار توسط بسیاری از آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی انجام می‌شود. خطر این کار در استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز است که احتمال انتقال بیماری‌هایی مانند ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی تا حد زیادی افزایش می‌دهد. زیرا این کار در اکثر مواقع با خون و ترشحات پوستی سر و کار دارد.

  • سوزن های نانو خیلی کوچک هستند و طول آنها 0.15 میلی متر و به ضخامت مو هستند .
  • سرم BB Glow مطابق با پوست شما انتخاب شده و به روش میکرونیدلینگ به پوست تزریق خواهد شد.
  • آرایشگاه ها تبلیغات زیادی درباره این کرم پودرها می کنند اما درباره ی عوارض خیلی کم حرف می زنند.
  • حالا که می‌دانید کرم پودر دائم پوست چیست و چه مزایایی دارد، باید بگوییم این روش معایبی هم دارد که ممکن است پوستتان را دچار مشکلات جدی کند.
  • اما روش نوظهوری به نام کرم پودر دائم شکل گرفته که هنوز برای بسیاری از افراد گنگ و نامفهوم است.

مجله زیبایی و سلامت “زیبا بمان” با هدف تولید محتوا در حوزه جراحی های زیبایی و آرایشی و سلامت و بالا بردن سطح اطلاعات و دانش مخاطبان در این حوزه آغاز به کار نموده است . این مطالب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.محتوای درج شده در این سامانه، متناسب با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. با تزریق رنگدانه های کرم پودر به پوست، مشکلات عدیده ای برای پوست ایجاد می شود. چرا که در این کرم پودر، ترکیبات سنگین بسیاری مانند آهن، سرب، فلزات و … وجود دارند که همگی برای پوست مشکل سازی شده و سبب بروز بیماری های جدی خواهند شد. امروزه روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد اما برای هر شرایط پوستی و نوع آن روش خاصی باید اعمال شود و قطعاً همه روش‌ها کارساز نیستند. به همین دلیل بهترین راه برای یک انتخاب درست با نتیجه مطلوب مشورت با یک متخصص حاذق در زمینه روش‌های جوان‌سازی پوست می‌باشد.

معرفی بهترین مولتی ویتامین برای مردان بالای 50 سال

برای درک بهتر مفهوم تزریق بهتر از تصاویر قبل و بعد کرم پودر دائم را بعد تزریق مشاهده کنید با مقایسه دو تصویر داده ‌شده می‌توانید خودتان شاهد میزان تغییرات و کیفیت و زیبایی پوست بعد تزریق باشید.عکسهای گرفته شده بدون ادیت میباشد تا شما بتوانید به راحتی تغییرات را ببینید. علاوه بر این، سایر رنگدانه های درمانی خواص آبگریز و لیپوفوبیک را با هم ترکیب می کنند. آنها با مواد پرفلوئورو پوشیده شده اند و به آنها مقاومت خوبی در برابر تعریق و سبوم و چسبندگی بهتر روی پوست با ماندگاری طولانی می دهد. آنها تحت تأثیر وجود روغن در نوع روغنی کرم به صورت پودر نیستند و در نتیجه ثبات فرمول پودری شل را حفظ می کنند.رنگدانه های معمولی در گذشته عمدتاً برای رنگ دادن به فرمولاسیون استفاده می شدند.

از ترکیبات این پودر آلبوتین، ناسین، پلی آمید هستند که برای پوست کاملاً بی‌ضرر هستند و عوارضی ندارند. روشن کننده – کربوکسی گردش خون را فعال کرده و سموم را تخلیه می کند و تأثیر زیادی در روشن کردن پوست دارد. نه تنها هایپرپیگمنتیشن را درمان می کند ، بلکه باعث تقویت رنگ پوست نیز می شود.

چگونگی تزریق کرم پودر دائم

درمان آکنه – به طور موثری مشکلات آکنه را با فعال کردن متابولیسم چربی و گردش خون ، ایجاد تعادل تولید چربی ، تخلیه سموم پوستی و کاهش التهاب برطرف می کند. سوزن کارتریج 12 موثرتر هست و برای درمان کلیه مشکلات پوستی مانند خطوط ریز و چروک های عمیق ، شلی پوست ، خطوط زایمان ، سلولیت ، پیگمنتیشن ، رد سوختگی ، زخم های بعد از آکنه مناسب هستند. میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند.

غلتک و یا قلم های آرایش 80 درصد بیشتر مواد را وارد پوست کرده و مواد مغذی اساسی را به منظور کلاژن سازی طبیعی وارد پوست میکنند. این دارو فقط باید به شکل استعمال خارجی و موضعی مورد استفاده قرار بگیرد و به هیچ‌وجه مانند مواد بوتاکس قابل تزریق زیر پوست نیست. این نکته را گفتیم تا در برابر افراد ناشی و بدون تخصص بخصوص در برخی سالن‌ها کاملاً احتیاط کنید و فکر نکنید اگر این دارو تزریق شود اثر بهتری در پوست می‌گذارد؛ بنابراین حواستان باشد که در صورت تمایل به استفاده تنها تحت نظر پزشک و به‌صورت موضعی از آن استفاده کنید.