کرم پودر دائم چه عوارضی دارد؟‌آشنایی با مراقبت های بعد از مزووایت دترلند


با توجه به اینکه این روش باید گفت درباره که در صورت استفاده از مواد باکیفیت و ابزار استریل شده و انجام آن توسط فرد متخصص و آموزش‌دیده، حتی در طولانی‌مدت، ۱۰۰ درصد بی‌خطر است. همه محصولات در محدوده انتشار تدریجی اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا و NCTF ، یک نرم کننده و از 55 ماده منحصر به فرد مورد استفاده در زیبایی درمانی مزوتراپی (درمان پزشکی متشکل از تزریق میکرو داخل پوست) تشکیل شده است. اپیدرم، بیرونی ترین لایه پوست، یک سد ضد آب ایجاد می کند و به رنگ پوست کمک می کند. با استفاده از این روش شما به مدت 6 تا 8ماه نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید. خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند.

  • رنگ پوست ناهموار، برخی پوست ها دارای ناهمواری هایی از جای جوش گرفته تا هر نوع ناهمواری دارند با انجام این روش اینگونه افراد با پوستی بسیار شفاف و صاف روبرو خواهند شد.
  • این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال ۲۰۱۳ بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد.
  • تزریق کرم پودر همیشگی برخلاف کرم پودر معمولی منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و پوست می‌تواند همچنان تنفس کند.
  • با یک تلفن ساده و یا مراجعه حضوری می تونین مشاوره و راهنمایی دریافت کنین.
  • آیا تابه‌حال از این روش درمانی استفاده کرده‌اید؟ خوشحال می­شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد. باید در نظر داشت که ماندگاری این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و برای پوست‌هایی که حساس نبوده و از خود واکنش‌های آلرژیک نشان نمی‌دهند، گزینه خوبی خواهد بود. برای جلوگیری از عوارض کرم پودر دائم صورت بهتر است از هیچ برند متفرقه‌ای استفاده نکنید. پیشنهاد ما به شما این است که با کمک ورزش، تغذیه سالم و نوشیدن آب کافی در طول روز و استفاده از محصولات معتبر آرایشی و بهداشتی، به طور طبیعی از پوست خود مراقبت کنید.

مزایای کرم پودر دائم چیست؟

در این زمان لازم است از خنثی کننده‌ها یا مکمل‌های رنگ استفاده کنید. در مورد ایمنی این روش باید گفت که در صورت استفاده از مواد باکیفیت و ابزار استریل شده و انجام آن توسط فرد متخصص و آموزش‌دیده، حتی در طولانی‌مدت، 100 درصد بی‌خطر است. ازآنجایی‌که در این روش از فناوری میکرونیدلینگ استفاده می‌شود لذا سوزن‌ها به عمق پوست نفوذ نکرده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رسانند. این آرایش معمولاً ترکیبی از ۲ تا ۳ کرم پایه آرایشی است که متخصص زیبایی آن‌ها را با هم مخلوط کرده تا برای هر مشتری یک رنگ سفارشی ایجاد کند.

در ایام عید اینطوری آرایش کنید!

بعد از پاکسازی و لایه برداری از پوست ، با استفاده از میکرونیدلینگ و سوزن های نانو ، بدون درد و خونریزی ، ترکیبی از مواد رنگی طبیعی و گیاهی به لایه های زیر پوست تزریق میشه . این سوزن ها به صورت عمیق وارد نمیشه و به اپیدرم پوست آسیب نمیزنه . همچنین کارتریج های مورد استفاده یک بار مصرف هستن و احتمال انتقال بیماری وجود نداره .

آرایش دائم

در واقع با توجه به نوع پوست، از پاک کننده هایی برای زدودن چربی از روی پوست شما استفاده می نمایند. در این مقاله به طور کامل در رابطه با کرم پودر دائمی را توضیح دادیم.امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. بعد از اینکه زیباسازی پوست با مزووایت را نزد یک پزشک حاذق انجام دادید باید مراقبت‌هایی را داشته باشید. تا سه روز بعد از انجام مزووایت نباید صورتتان را با آب بشویید و یا از دستمال مرطوب استفاده کنید. حتما شب‌ها قبل از خواب از سرم آبرسان استفاده نمایید و کرم‌های ترمیم کننده را روزانه به آرامی روی پوستتان ماساژ دهید.