کرم پودر دائم و انجام کرم پودر دائم دکتر تاتو ایران


یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است توسط پیگمنتر مبتدی و غیر حرفه‌ای رخ دهد، تغییر رنگ است. این مشکل معمولا ۲ هفته پس از تزریق اتفاق می‌افتد و اگر سریعا به شخص حرفه‌ای مراجعه نکنید، امکان تعویض دوباره‌ی رنگ، مشکل جدی‌تری برای شما خواهد شد! برای جلوگیری از این موضوع، پیگمنتر باید از رنگ‌های خنثی کننده و مکمل نیز استفاده کند و از تزریق یک رنگ (حتی فقط یک رنگ روشن) خودداری کند.

  • این ضخامت به میزان محافظتی که هر قسمت از بدن نیاز دارد بستگی دارد .
  • معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند.
  • افراد دچار مشکلات جدی نمی شود و عوارضی برای آنها به همراه ندارد.
  • خوشبختانه روش های مختلفی برای رسیدن به پوستی یکدست وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، اما پوشش های موقتی مانند استفاده از کرم پودرهای مرغوب، می تواند در لحظه خانم ها را به پوستی زیبا برساند.

همان ‌طور که گفته شد کرم پودرهای دائم هم ‌مانند کرم پودرهایی که در لوازم آرایشی به فروش می‌رسد هم ازنظر ظاهری هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر جنس و اسمشان انواع متفاوتی دارند اما کرم پودرهای دائم به گونه‌ ای نیستند که بتوانید آن‌ها را از دارو خانه و یا لوازم آرایشی تهیه کنید. هر جلسه انجام کرم پودر دائم با توجه به مهارت فردی که این کار را برای شما انجام می‌دهد می‌تواند بین نیم‌ ساعت تا چند ساعت طول بکشد. اگر با دیدن تصاویر بازهم احتیاج به موارد بیشتر برای اثبات تاثیرگذاری تزریق داشتید می‌توانید فیلم کرم پودر دائم را مشاهده نمایید تا با خیالی راحت‌تر برای انجام این کار به ما مراجعه نمایید.

متخصص داخلی مغز و اعصاب

این کار شما را به مدت شش تا هشت ماه از زدن کرم پودر بی‌نیاز می‌کند. اسم اصلی تزریق کرم پودر دائمی به پوست BB Glow است که مزو وایت هم نام دارد. روش میکرونیدلینگ در تزریق کرم پودر دائمی استفاده می‌شود که به کمک سوزن‌های ریز نانو رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شود. از آنجایی که این تزریق فقط در لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود، خونریزی رخ نمی‌دهد. از فواید کرم پودر دائم می‌توان به مواردی مانند رفع کک و مک، از بین بردن تیرگی زیر چشم، کمک به جوانسازی پوست و درخشان شدن آن اشاره کرد.

دکتر لیدا شفیعیان

تکنیک bb glow درد یا خونریزی نداشته و با سوزنهای نانو انجام‌ می‌شود. با این شیوه پوست تمیز، منافذ بهبود یافته و باعث رشد سلولهای جدید در پوست می‌شود. با استفاده از میکرونیدلینگ یکی از پیشرفته ترین روشهای جوانسازی پوست می باشد که شما را به مدت طولانی از استفاده کردن از کرم پودر بی نیاز می کند. زخم، خونریزی، ایجاد گوشت اضافه و … از دیگر عوارض کرم پودر دائم هستند.

کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند.

طی سالها و مطالعات بی شمار فواید ضد پیری و ترمیم کننده دی اکسید کربن برای پوست ثابت شده است . درمانهای کربوکسی به عنوان یک افزودنی به مراقبت های پوست خیلی موثر هستند . سوزن کارتریج 36 تهاجمی بوده و مناسب درمان زخم ها ، منافذ بزرگ و چین و چروک های عمیق هستند. از سوزنهای 9،12،24،36 میتوان برای میکرونیدلینگ استفاده کرد ، اما با سرمهای شفاف با بیس اسید هیالورونیک.