کرم پودر دائم + مزایا و معایب آن برای پوست ما مجله اُمنفی


در ادامه قصد داریم شما را با کرم پودر دائم و نحوه فراگیری این تکنیک حرفه ای و کاربردی و همچنین دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم آشنا نمائیم. یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند. این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال 2013 بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد. با مجله‌ی “زیبا بمان” همراه باشید تا همه چیز را درباره‌ی این نوع از کرم‌ پودر بدانید.

  • مزووایت سرمی است که از آن برای درمان برخی عارضه‌های پوستی و بیشتر برای تغییر رنگ پوست استفاده می‌شود.
  • مزووایت Meso White سرمی برای رفع تیرگی پوست و شفاف‌سازی آن است.
  • در مورد تداخلات دارویی، چون لیست این داروها خیلی طولانیه و اثراتش در مورد همه یکسان صدق نمی کنه، بهتره طبق مصرف خودتون از پزشک سوال کنین.
  • بین ۱۰ تا ۱۲ روز بعد از تزریق، ممکن است روی پوستتان نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید.
  • پس برای هر گونه کار‌های زیبایی و پوستی، به خوبی و با دقت تحقیق و بررسی کنید.

این درمان امن ، بدون درد و موثر است و تولیدالاستین و کلاژن را افزایش میدهد و هیچ عوارضی ندارد . درواقع تأثیر این سرم زیبایی به‌قدری بوده است که در سال 2014 آن را به یک انقلاب واقعی در بازار محصولات زیبایی جهان تبدیل کرده است و این فرصت را برای همگان ایجاد نموده که بتوانند زیباتر شده و پوست زیبای قبلی خود را دوباره هدیه بگیرند. سرم مزووایت از سال 2013 در کشور لهستان تولید و قابل دسترس بوده است اما امروزه در کشورهای مختلف دیگر که دستی در تولید محصولات با کیفیت آرایشی دارند نیز در برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شود.

دکتر محمد عیسایی

توصیه ما اینه که حتما با پزشک متخصص و متعهد مشورت کنین تا بهترین مارک اصل و مرغوب مناسب شرایط پوستی شما رو در نظر بگیرن. ماندگاری مزووایت یا کرم پودر دائمی نیز بین هشت ماه تا یکسال می باشد. دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود. که علاوه بر تزریق رنگدانه به زیر پوست به کلاژن سازی و الاستین سازی پوست نیز کمک می نماید. زمانی که تمام تلاش خود را برای مراقبت از پوست می‌کنیم، مواردی ما را از داشتن پوستی بی‌نقص، آن هم به صورت دائمی، دور می‌کند.

راه های درمان زگیل تناسلی را بشناسیم

این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می شود. وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می گردد و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود. باید بگویم نه تنها این روش ضرری ندارد و بی‌خطر و مطمئن است، بلکه به رفع چین‌و‌چروکهای صورت ولکه‌ها نیز کمک‌کرده و پوستی مرطوب به شما هدیه‌می‌دهد. کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند. شما با استفاده از کرم پودر دائم می توانید درآمد سالن زیبایی خود را چندبرابر کنید. برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای بهبود پوست و مبارزه با مشکلات پوستی و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیر شدن نیز توصیه می شود.

ملانین رنگ پوست و مو را تعیین میکندو از سلول های زنده در برابر اضعه یو وی محافظت میکند. رنگ پوست ناهموار، برخی پوست ها دارای ناهمواری هایی از جای جوش گرفته تا هر نوع ناهمواری دارند با انجام این روش اینگونه افراد با پوستی بسیار شفاف و صاف روبرو خواهند شد. بین ۱۰ تا ۱۲ روز بعد از تزریق، ممکن است روی پوستتان نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید.

این نوع کرم پودر معمولا پوست را به شکل صاف و مناسب همراه با رنگ بسیار زیبا و یکدست خواهد کرد، این نوع کرم پودر دائم باعث می شود اگر عیوبی در روی پوست وجود داشته باشد کاملا برطرف می کند، مثلا کک و مک ها و یا تیرگی و لک پوستی را کاملا می پوشاند. این نوعکرم پودر دائم که از همان روش های میکروبلیدینگ و یا مزوتراپی نیز می توان در آن استفاده کرد برای پوست بسیار عالی و روشی بسیار خوب است. در صورتی که درباره این بحث سوالات بیشتری داشتید با کارشناسان دکتر تاتو ایران ارتباط برقرار کنید. همانطور که می‌دانید استفاده از کرم پودر باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود، اما کرم پودر دائم یا مزووایت ، منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و به آن‌ها اجازه تنفس می‌دهد.