کرم پودر دائم: رفع تیرگی زانو، آرنج، قوزک و تغییر رنگ پوست تا 3 درجه، رفع کک و مک


◊ کرم های آبرسان و ترمیم کننده رو مطابق با نسخه پزشک به کار برید. پس در نتیجه قبل از انجام عمل حتماً یک تست نسبت به بقیه پوست بدن داشته باشید که در هنگام عمل بر روی پوست اتفاق‌هایی ناگوار و جبران‌ناپذیر برایتان اتفاق نیفتد. در صورتی که شما روی پوستتان علائمی چون سوختگی و جراحت داشته باشید توسط این عمل از بین می رود.

  • دوستانی که از عوارض ترکیبات کرم پودر ترس دارن، شما اگه پزشک متعهد و مرکز زیبایی معتبری رو انتخاب کنین، هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد.
  • هر جلسه انجام کرم پودر دائم با توجه به مهارت فردی که این کار را برای شما انجام می‌دهد می‌تواند بین نیم‌ ساعت تا چند ساعت طول بکشد.
  • اپیدرم نازک ‌ترین لایه و بیرونی‌ترین لایه پوست است که از بدن محافظت می‌کند و ضخامت آن زیاد نیست و مانند یک کاغذ خیلی نازک است.
  • هر تکنیکی زیبایی که بر روی صورت انجام می شود دارای عوارضی است اما در مورد عوارض مزووایت صورت تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر نارضایتی و عوارض مزو وایت صورت اعلام نشده است.

از این جهت گاهی برای برخی پوست‌ها باعث بروز حساسیت و آلرژی می‌شود. ، تیتانیوم دی اکسید میتواند با گذشت زمان تغییر رنگ داده و زمینه ای آبی/زرد/سبز از خود به جای گذارد که همان گونه که پیشتر گفته شد با روند های معمول لیزر درمانی قابل حذف شدن نیست. ۱- میکرونیدلینگ با ایجاد حفره هایی که امکان ورود مواد موضعی استفاده شده را فراهم می کند سد فیزیکی را از بین می برد. ممکن است بدن شما با رنگ‌ها همانند یک جسم خارجی برخورد کند و واکنش نشان بدهد. درمان این عوارض بسیار زمان‌گیر، پرهزینه و طاقت فرساست و حتی ممکن است پس از سال‌ها دوباره عود کند. هزینه کرم پودر دائم به عوامل مختلفی مانند انتخاب نوع کوکتل، مهارت تکنسین و کلینیک انتخابی شما بستگی دارد.

آیا کرم پودر دائم عوارض دارد؟

در صورت استفاده از محصولات فیک و درجه دو به پوست آسیب جدی وارد می شود. یکی از مراکزی که مزووایت در تهران را بصورت تخصصی انجام می دهد،کلینیک زیبایی دکتر یوسفی می باشد. محتوای پزشکی و درمانی منتشر شده در مجله زیبا بمان، برگرفته از منابع انگلیسی و فارسی می باشد و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و جایگزین درمان پزشکی نمی باشد.

نمونه کارهای کرم پودر دائم در کلینیک دکتر تاتو ایران

یک پیگمنتر با‌تجربه و حرفه‌ای با پیش‌بینی این موضوع می‌تواند از این عارضه جلوگیری کند. همچنین اعمال فشار بر پوست باید در کمترین حد ممکن و بدون خونریزی انجام شود؛ در غیر این صورت عوارض شایعی همچون زخم، خونریزی، التهاب پوستی، تغییر رنگ، ایجاد گوشت اضافه، واکنش بدن به جسم خارجی و … ممکن است رخ دهد. این تکنیک برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب ، ۳ تا ۶ جلسه نیاز داره . هرجلسه حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان میبره و بهتره که حدود ۲۰ روز بین جلسات فاصله باشه . این روش بین ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری داره و دوام بیشتر اون به نوع پوست و مراقبت های بعدش وابسته است . میزان ماندگاری مزووایت بسته به این که مقدار سرم دریافتی شما چقدر است می‌تواند تا یک هفته دوام داشته باشد؛ که اگر می‌خواهید دوام بیشتر داشته باشد لازم است تا جلسات بیشتری را طی کنید.

بعد از مراحل بازسازی و نوسازی پوست تزریق سرم بی گلاو کمک می‌کند تا رنگدانه هایی که قرار است به داخل پوست شما وارد شود بر روی پوست شما ماساژ داده شود. بعد از تمامی این مراحل نیاز است که کمی رطوبت به پوست خود وارد نموده تا پوست خود را آبرسانی کنید و همچنین موجب تسکین پوست شود و این مرحله به مرحله زدن ماسک روی صورت است که ماسک مورد نظر در این مرحله معمولا توسط متخصصین به شما معرفی میشود. در صورتیکه قصد دارید یکی از متخصصین این حوزه باشید و مجوز ورود به بازار کار را دریافت کرده و خودتان وارد بازار کار شوید، کافیست در دوره آموزش کرم پودر دائم شرکت نموده و پس از گذراندن مراحل تئوری و عملی، مدرک خود را دریافت نمائید. مزووایت Meso White سرمی برای رفع تیرگی پوست و شفاف‌سازی آن است.

فیلم تزریق کرم پودر دائمی

روند فعلی به سمت روش‌های کم تهاجمی مانند تزریقات (بوتاکس ، پرکننده) و درمانهای پوستی با لیزر است. بدون کمدینوژنین (که می تواند باعث مراقبت از آکنه و پوستی بعد از مراقبت از پوست شود) مانند سیلیکون ها (به عنوان مثال سیکلوهگزاسیلوکسان) ، آدامس زانتان ، موم های میکرو کریستالی. اثر این نوع کرم‌ پودر را بلافاصله می‌توان بر روی پوست مشاهده کرد؛ اما ماندگاری آن بین 6 تا 8 ماه است و ممکن است تا 10 ماه نیز بر روی پوست شما باقی بماند. این نوع از کرم‌ پودر برای هر نوع از پوست قابل استفاده است و از آنجا که این نوع از سرم فاقد الکل بوده، از آن برای پوست‌های حساس و دارای آلرژی می‌توان استفاده کرد. تحقیقات نشان داده که ال ای دی جریان انرژی ابتدایی و تعریق سلول ها را تحریک میکند.