کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی


از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید.

  • برای جلوگیری از آسیب به پوست خود از لوازم آرایشی مرغوب و طبیعی استفاده کنید.
  • می توانید با کمک براش و کانسیلر این لک ها را بپوشانید.
  • از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید.
  • ابتدا کانسیلر را با یک برس مخصوص یا با انگشت به زیر چشم و پشت پلک زده و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید.
  • بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند.

شما باید براش را به شکل دایره‌ای حرکت دهید تا آرایش شما یکدست شود. شما باید پیش از شروع آرایش، پوست خود را با محصولات مراقبت از پوست آماده کنید. توجه داشته باشید که اگر این مرحله را به درستی انجام ندهید، به نتایج مطلوب خود نمی‌رسید. چراکه هنگامی که پوست به درستی آماده نشده باشد، نمی‌توانید یک روکش یکنواخت و بی‌عیب‌و‌نقص روی آن اعمال کنید.

مدل آرایش و میکاپ مات ( Matte Makeup )

اگر حداقل 5% از مبحث آموزش گذشته باشد طبق قانون فنی حرفه ای مبلغ پرداخت شده ، عودت داده نمیشود. به دلیل شرایط ویژه جامعه و شیوع ویروس کرونا، امکان آموزش این دوره به صورت مجازی از طریق برنامه اسکایپ نیز توسط هنرسرا برای هنرجویان فراهم شده است. به هنرجویان دوره آرایش صورت ، مدرک تخصصی فنی حرفه ای ترجمه شده و بین المللی اعطا خواهد شد. هنرسرا در کنار شماست تا با بالاترین کیفیت آموزشی ، شمارا برای ورود به بازار کار آماده نماید. به صورتی که در پایان کار اسپری را در فاصله ۲۰ سانتی با حرکت X و T روی صورت خود اسپری کنید و تا زمان خشک شدن آن به صورت خود دست نزنید. آرایش صورت دارای انواع بسیار مختلفی است که بر اساس ویزگیهای مختلف آن به دسته‌های زیادی تقسیم بندی می‌شوند.

رژ لب بزنید

برای داشتن آرایش صورت کامل و بی‌نقص، این مراحل آرایش صورت با تصویر را به ترتیب دنبال کنید. ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید. سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید. برای نگه داری از صورت و موهای خود هزینه کنید و وقت بگذارید و با استفاده از مواد خوراکی مو هایتان را تقویت و به رشد و دوام آن ها برسید.

خواص بخور پونه برای سینوزیت و سرماخوردگی و پوست و ریه

رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید. از گفتن نه نترسید به اشتراک گذاری لوازم آرایشی با دیگران خطرناک بوده و اصلا بهداشتی نیست. زیرا با این کار ممکن است جوش بزنید اگر کرم پودر را با دست میزنید دقت کنید دست تان تمیز باشد. برای آرایش خوشگل در خانه قبل از هر کار آناتومی صورتتان را خوب بشناسید این کار فقط با تکرار و تمرین در خانه به دست می آید.

که آریشی غلیظ است و باید مهارتها و مواد خاصی را نیز برای اعمال آن به کار گرفت. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. دقیقا میشه بگید زرد چوبه برای کجای صورت مناسبه حس میکنم رنگ… استفاده از مطالب مجله آرگا تنها با ذکر نام و درج لینک فعال به مطلب مجاز است.