کاشت ناخن چیست انواع کاشت ناخن جدید اسم مدل های کاشت ناخن


کاشت ناخن با قالب یا دوال به نوعی از کاشت ناخن گفته می شود که با قالب های مخصوص انجام می شود. شما به عنوان یک ناخن کار باید بدانید که چه اصول و نکاتی باید در محیط کار شما رعایت شود. کاشت ناخن دو شیوه کلی دارد که این دو شیوه به مرور زمان دارای مشتقاتی شده اند که حالات و ظاهر گوناگونی به ناخن می‌دهند. همان گونه که صورت ما نیاز به آرایش و رسیدگی برای زیباتر شدن دارد ناخن ها هم نیاز به ارایش و تزئین دارد. دستان خود را از استون دربیاورید و با دستمال کاغذی تمیز نمایید.

  • در برخی از این مکان ها هم که تجهیزات و مواد به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار می گیرد، معمولا مواد و تجهیزات کم کیفیت برای آموزش انتخاب می شود و همین امر به طور جدی سلامت هنرجو و حتی خود مربی را تهدید می کند.
  • بنابراین، لازم است هر ۲ تا ۳ هفته یک بار این شکاف را پر کنید.
  • پس ناخنهای مصنوعی را روی ناخنهای طبیعی خود قرار دهید تا از هماهنگی آنها اطمینان حاصل کنید.
  • وجود برجستگی زیبا و همچنین درخشش چشمگیر در این روش در گذشته، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نمود اما امروزه این شیوه، به دلیل معایب مذکور مورد استفاده قرار نمی گیرد.

نکته مهم این است که اصول همه این موارد یک چیز است و آن کاشت مادر است. امروزه با توجه به استقبال مشتریان، کاشت ناخن با ژل دارای طرفداران زیادی است. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که برای کاشت ناخن حتماً به افراد حرفه‌ای و سالن‌های زیبایی شناخته شده مراجعه کنید.

کاشت ناخن فیبر یا گیاهی

در کاشت ناخن ژله‌ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد دست در دستگاه UV قرار می‌دهند. شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آنهاست. کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد.

کاشت ناخن طبیعی

اما چنین مسئله‌ای به هیچ عنوان صحت ندارد و این کار صرفا جنبه زیبایی دارد. به گفته این متخصص رابطه‌ای مستقیم بین افزایش کاشت ناخن در کشور و پیدایش بیماری‌های قارچی پوست وجود دارد. همچنین یکی از دغدغه‌های ایشان ترکیبات سرطان‌زای موجود در مواد مصرفی است. البته باید بدانیم که کاشت ناخن اکریلیک مانع تنفس لایه رویی ناخن طبیعی می‌شود و در نتیجه پس از برداشتن آن، ناخن طبیعی ضعیف خواهد بود. آن‌ها عمدتا از کراتین و پروتئین سفت شده (که در پوست و مو نیز وجود دارد) تشکیل شده‌اند.

هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت مختلف باشد که در این‌ صورت استفاده از آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند. برای اطلاع از آدرس دقیق شعب سالن زیبایی نانا به لینک زیر مراجعه کنید. چرا که تردد و شلوغی آرایشگاه ها معمولا به ضرر هنرجو تمام می شود و در عین حال خیلی از مربیان که در آموزشگاه تدریس می کنند مجبور به انجام خدمات برای مشتریان خود نیز می باشند و همین امر موجب تمرکز پایین مربی می شود.

شباهت زیادی بین کاشت ناخن پودری و آکریلیک وجود دارد اما تفاوت‌هایی نیز بین آن‌ها دیده می‌شود. عمده تفاوت میان آن‌ها، نوع موادی است که باعث پیوند میان مواد می‌شود. در مواد آکرلیک از ماده مونومری که بوی بسیار غلیظی هم دارد استفاده می‌شود و این ماده عامل محکم شدن خمیر آکریلیک بر روی ناخن است. معمولا دیزاین تک رنگ در ناخن‌های کوتاه با اضافه کردن چند طرح مینی‌مال، در عین سادگی جلوه بسیار زیبایی دارد. دیزاین فرنچ و آمبره در این مدل نیز قابل انجام است و محبوبیت بسیاری نیز در میان علاقه‌مندان به خدمات ناخن وجود دارد. 4- ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد.