کاشت ناخن و معرفی روش های آن، نمونه تصاویر زیبای کاشت ناخن


برای آنکه بتوانید ناخن اکریلیک را از روی ناخن طبیعی خود بردارید، بهتر است، بسیار دقت کنید. چون امکان دارد با این کار به بستر ضعیف شده و شکننده ناخن‌تان آسیب وارد کنید. در بسیاری از موارد افرادی که اقدام به کاشت ناخن می‌کنند، اصول بهداشتی را برای این کار رعایت نکرده و شرایط را برای انتقال انواع قارچ یا تکثیر باکتری‌ها ایجاد می‌کنند. استفاده از وسایل آلوده یا محیط غیربهداشتی بیشترین خطر را دارد که موجب پدید آمدن بیماری‌های پوستی بسیاری خواهد شد. شاید چنین مشکلاتی برای همه خانم‌های استفاده کننده از کاشت ناخن پدید نیاید.

  • کاشت ناخن در استحکام بخشیدن به ناخن‌ها نیز بسیار موثر است.
  • استون را درون ظرفی بریزید و دستتان را طوریکه تمام ناخنهایتان در ظرف قرار گیرد، داخل ظرف 6 تا 7 دقیقه نگه دارید.
  • تیپ ها دارای شماره بندی هستند که از روی شماره بندی می‌توانید برای هر دو دست راست و چپ آن را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید ناخن هایتان رنگی باشید، پودر رنگی را انتخاب کنید، بعد چسب بزنید.

البته سرعت عمل ناخن کار در این روش بسیار بالاست و در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند ناخن های هر دو دست را بدون نیاز به سوهان کاری های مختلف کاشت کند. وجود برجستگی زیبا و همچنین درخشش چشمگیر در این روش در گذشته، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نمود اما امروزه این شیوه، به دلیل معایب مذکور مورد استفاده قرار نمی گیرد. کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود. در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده، سپس مواد ضد قارچ را روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌دهند و در نهایت ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی آن‌ را فشار می‌دهند تا بخوبی به هم بچسبند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد. همانطور که در بالا گفته شد، کاشت ناخن یکی از متدهای زیبایی است که اخیراً بسیار متداول شده است.

کاشت ناخن مشکی براق

بسیاری از خانم ها به زیبایی دست های خود اهمیت می دهند و برای داشتن دست ها و ناخن های زیبا به کاشت ناخن روی می آورند،… در پایان بهتر است یادآوری کنیم که ناخن به عنوان یکی از اجزای بدن، امکان دارد آسیب جدی ببیند. به همین دلیل بهتر است چنین کاری، حداقل به صورت مستمر انجام نشود. پس از طی مراحل گفته شده، دستان خود را یا مایع دست‌شویی بشویید.

در ضمن سلامت ناخن های شما خیلی مهم است و نیلسا هم ناجی ناخن های شما می باشد، پس عجله کنید تا دیر نشده این سلامتی را دوباره به دستان خود بازگردانید و ناخن های بسیار زیبا تری داشته باشید. برای پوست سبزه، رنگ هلویی یا طلایی و این تن رنگ ها مناسب است. در نهایت برای رنگ پوست های تیره، رنگ های قرمز تیره یا سبز تیره مناسب می­باشد. فویل های طراحی به آسانی به شما کمک می­کنند که یک طراحی بی نقص روی کاشت خود ایجاد کنید. مدل ناخن مستطیلی، بیشتر از همه مناسب دست های توپر و تپل است و اکثرا میان عروس ها پر طرفدار است .

کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

با این سه روش به راحتی می‌توانید ناخن های خود را در منزل به شکل و فرم دلخواه درآورید. توجه کنید کنید که داشتن اطلاعات و پیش زمینه در این مورد ضروری است. بنابراین بهتر است در دوره های ما در مجموعه شادلین شرکت کنید و اصول اولیه در کاشت ناخن را بیاموزید. در این روش کاشت، ناخن طبیعی هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا زمانیکه ناخن رشد می‌کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند به این معنی است که ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت ناخن ژله‌ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدن آن‌ها، این عادت از سرشان می افتد.

آموزش کاشت ناخن هلویی

برای استفاده از این دو رنگ در کنار هم انتخاب‌های بی‌نهایتی دارید. اما یکی از جدیدترین و شیک‌ترین آن‌ها استفاده از لاک شاین دار به رنگ قرمز روی پس زمینه لاک مشکی است. مانند تصویر، ابتدا لاک مشکی براق را روی ناخن‌ها بزنید و بعد از خشک شدن لاک شاینی قرمز را روی آن بزنید. همانند رنگ طلایی، رنگ نقره‌ای نیز ترکیب فوق‌العاده‌ای با کاشت ناخن مشکی به وجود می‌آورد. برای این کار ایده‌های بسیاری وجود دارد که یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین آن‌‌ها استفاده از لاک اکلیلی به رنگ نقره‌ای است. مانند نمونه، انگشت وسط و کوچک خود را لاک شاینی نقره‌ای بزنید و سه ناخن دیگر خود را نیز لاک مشکی کروم بزنید.