کاشت ناخن و بررسی انواع آن به همراه دیزاین‌های پرطرفدار و جذاب مجله آچاره


کاشت ناخن، دستان خود را شستشو دهید و توجه ویژه‌ای به خشک کردن ناخنها و کوتیکولهای خود کنید. مطمئن شوید که تمام نواحی اطراف ناخن به طور کامل خشک شده‌اند. در ادامه فرایند استفاده از ناخنهای مصنوعی را مرحله به مرحله شرح می‌دهیم. مواد شیمیایی که برای کاشت و برداشتن ناخنهای مصنوعی استفاده می‌شوند، می‌توانند موجب سوزش پوست شوند.

  • اگرچه متخصصان درماتولوژِی توصیه می‌کنند از لامپ‌های ال‌ای‌دی یا فن برای خشک کردن کاشت ناخن استفاده شود تا میزان آسیب به بافت اصلی پوست و ناخن به حداقل برسد.
  • مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود.
  • شکستگی ها گاهاً به گوشت زیر ناخن فشار می آورد و باعث ایجاد عفونت یا قارچ می­شود.

کاشت ناخن یا قبل از این که هر چیزی را به ناخنهای طبیعی خود اعمال کنید، از پرایمر ناخن استفاده نمایید. در این روش بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود. تیپ ها معمولا در دو جنس پلکسی و شیشه ای در بازار موجودند که جنس پلکسی منعطف تر می‌باشد. از تیپ های شیشه ای برای مدل های ژورنالی استفاده می‌شود و از تیپ های پلکسی برای کاشت پودری اکریلیک. ناخن‌های ژله‌ای به دلیل انعطاف پذیری بیشتر راحت تر هستند بنابراین ناخن‌های شما کمتر ترک می‌خورند.

مرحله دوم : مواد گذاری

با توجه به اینکه اکثر بانوان توجه زیادی به زیبایی و سلامتی ناخن های خود دارند، لاین های کاشت ناخن به یکی از فعال ترین لاین های زیبایی تبدیل شده است. بنابراین برخی به دنبال کسب درآمد از این راه هستند و برخی دیگر نیز تمایل دارند تا این حرفه را برای رسیدگی به ناخن های خود فرا بگیرند. از این رو آموزش کاشت ناخن به یکی از مهارت های جذاب و البته شلوغ تبدیل شده است. ما در این مقاله به شما چندین شیوه کاشت ناخن را آموزش خواهیم داد. این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی میباشد ولی در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود. از آن جایی که در این نوع خاص از کاشت ناخن، انتهای آن به رنگ خود ناخن تبدیل میشود و باعث میشود با شد ناخن ها، طراحی بیبی بومر ناخن زیبایی خود را از دست نداده و بسیار طبیعی تر به نظر می رسد.

کاشت ناخن به روش میکس

در نهایت با کمک مربی، ترمیم و ریمو کاشت ناخن را روی مدل انجام می دهید. با سوهان برقی فرم نهایی را به ناخن می دهیم و با یک لایه تاپ شاین کاشت نهایی را انجام می دهیم. لیکویید در انواع خشک، نیم چرب و چرب هستند، بهترین گزینه استفاده از لیکوئید نیم چرب است که فرصت ایجاد مدل دلخواه ناخن را داریم.

برخورد استون و لاک پاکن ها با کاشت باعث از بین رفتن ظاهر کاشت و خراب شدن بافت آن می شود. زیرا هم طراحی و لاک ژل روی ناخن را پاک می کند و هم به تدریج سطح کاشت را می­خورد. زیرا این کار باعث کاهش زمان استحکام کاشت می­شود و سریع کنده می­شود‌. همچنین سعی کنید از ضربه و برخورد ناخن با اجسام جلوگیری کنید. ضربه ی ناگهانی، هواگرفتگی ایجاد می کند که شکستگی کاشت را به همراه می آورد یا حتی باعث شکستن خود ناخن هم می شود. شکستگی ها گاهاً به گوشت زیر ناخن فشار می آورد و باعث ایجاد عفونت یا قارچ می­شود.