کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن


نسبت به کاشت ناخن با تیپ باید گفت که فرمر دارای محبوبیت و دوام بیشتری می باشد. داشتن یک شغل خوب و پردرآمد همیشه دغدغه بسیاری از خانم ها محسوب می شود. بنابراین بسیاری از خانم ها در تلاش هستند تا با ثبت نام کردن در دوره های آموزشی مهارت های کافی را در خصوص کاشت ناخن به دست بیاورند.

  • این قطعات که با نام ناخن مصنوعی شناخته می‌شوند، باعث زیبایی، بلندی و یکدست دیده شدن ناخن‌ها خواهند شد.
  • ناخن بیضی مربع، فرم طبیعی تری نسبت به بقیه ی مدل ها دارد.
  • در این روش ناخن شما آسیب نمیبیند و رشد به حالت طبیعی است و با رشد ناخن، شما نیاز به ترمیم خواهید داشت.
  • البته دوام هر کدام از روش های کاشت ناخن به نحوه کاشت ناخن و مواد اولیه مرغوب دارد.
  • کاشت ناخن در شرایطی که به ویژه فرد سعی می کند از ناخن بلند خود استفاده های نادرستی مانند باز کردن در قوطی و…

برای روزهای گرم تابستانی که احتمال انتقال بیماری‌ها نیز بالا است این مدل ناخن بهترین، ساده‌ترین و بهداشتی‌ترین انتخاب است. این نوع از کاشت ناخن از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم ناخن ها اقدام می شود. و باید بدانید که مثلا در کشور کانادا و یا استرالیا یک کاشت ناخن ساده برای هر دو دست حداقل ۱۰۰ دلار هزینه دارد. بازار کاشت ناخن در کشور با اضافه شدن متقاضیان جدید نظیر دهه شصتی ها و اضافه شدن نوجوانان و مادربزرگ ها رو به افزایش چشمگیر است.

کاشت ناخن با مواد پودری

اگرچه این محصولات ممکن است مشکلات سلامتی کوتاه مدت ایجاد نکنند، اما استفاده طولانی مدت از آن‌ها ممکن است به ناخن‌های طبیعی شما آسیب برساند. مدل ژله‌ای بدون‌شک محبوب‌ترین مدل برای کاشت ناخن است و طرفداران بسیاری بین خانم‌ها دارد. در این مدل از کاشت ناخن، رشد ناخن طبیعی مانعی برای زیبایی آن به شمار نمی‌رود. از دیگر مواردی که برای کاشت ناخن استفاده می‌شود، ناخن ژله‌ای است که طرفداران بسیاری دارد. در تولید این مدل هم از اکریلیک استفاده می‌شود، اما اکریلیکی که فرم ژله‌ای دارد.

کاشت ناخن (هرآنچه باید پیش از کاشت ناخن بدانید!)

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد. همچنین مهمترین اصل در این حرفه دقت و حوصله است تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود. هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود. عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن تا نوک ناخن را مواد گذاری می کنیم. سپس به وسیله گیره مخصوص دو طرف ناخن را سفت کرده و به مدت 120 ثانیه در دستگاه UV قرار داده و در آخر سوهان کاری انجام داده و پس از زدن لایه ای از تاپ کت براق بر ناخن ها مجددا در دستگاه قرار می دهیم. کاشت ناخن پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن است.

برخی از افراد ممکن است نسبت به موادی که برای ساخت ناخن مصنوعی استفاده می‌شوند یا محلول مورد استفاده برای برداشتن آن‌ها حساسیت داشته باشند. علائم واکنش آلرژیک شامل قرمزی و خارش در اطراف بستر ناخن است. برخی دیگر ممکن است به مواد شیمیایی موجود در لاک ناخن یا چسب‌ها حساسیت داشته باشند و همچنین با مالش چشم‌ها دچار درماتیت پلک شوند. علاوه بر این با گذشت زمان و استفاده مکرر از ناخن مصنوعی، ناخن‌های طبیعی شما ضعیف شده و مستعد شکستگی می‌شوند. درمان ناخن کاشت آسیب دیده در مراحل نخست می تواند موجب رشد دوباره ناخن شود، اما اگر زمان زیادی بگذرد، پوسته هایی زیر ناخن ایجاد می شود.

ملزومات آموزش کاشت ناخن

همچنین از واکنش‌های دردناک یا در نهایت شل شدن ناخن طبیعی نمی‌توان گذشت. این نوع از کاشت برای اثر بخشی نیاز به نور فرابنفش و یا یک نور LED دارد. ترکیبات پودر و مواد کاشت ناخن را حتما بررسی کنید تا حاوی EMA باشد. EMA، ماده ای شبیه آکریلیک دندان می باشد و برای کاشت ناخن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است برای انتخاب جنس و رنگ خوب آکریلیک از برندهای معروف یا برندهایی که در گوگل سرچ کرده اید استفاده کنید.