کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن


امروزه کاشت اکریلیک ناخن یکی از رایج ترین انواع کاشت ناخن محسوب می شود. یکی از مواردی که در حال حاضر بسیار مورد توجه خانم‌ها در حوزه کاشت ناخن قرار گرفته، کاشت ناخن سرامیکی است. باید توجه داشته باشید که کاشت ناخن سرامیکی ممکن نیست، بلکه این نام، فقط یک نوع از طراحی به شمار می‌رود که به اشتباه چنین مطرح می‌شود. خدمات ناخن یکی از پردرآمدترین مشاغل آرایشگاهی است و با توجه به این که مشتریان ناخن، ماهانه یا حتی بعد دو سه هفته برای ترمیم مراجعه می کنند می توان گفت که این رشته آرایشگاهی مشتریان خود را همواره در تمامی ماه های سال خواهد داشت. در صورتی که به دنبال درآمد بالاتر هستید، پیشنهاد می شود در دوره های پیشرفته کاشت ناخن نیز شرکت کنید. استفاده از کاشت ناخن هلویی شاین دار یا اکلیلی ممکن است منجر به هواگیری ناخن شود پس حتما یا آموزش درست بببینید یا به یک ناخن کار ماهر بسپارید.

  • مراجعه به متخصصین در این زمینه و شناخت اصول کلی و رعایت بهداشت در وسایل و مراحل کار موضوعاتی است که برای کاشت ناخن حتما باید به آن توجه نمود تا کمترین آسیب به ناخن ها وارد شود، شما دارای ناخن های زیبا با فرم و رنگ مناسب شوید.
  • از این رو آموزش کاشت ناخن به یکی از مهارت های جذاب و البته شلوغ تبدیل شده است.
  • ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد.
  • اینکه کدام روش بهتر است متناسب با مهارت فردی که کاشت را انجام می دهد و نیاز فرد استفاده کنند، متغیر است.
  • اگر ترجیح می‌دهید لاک‌تان تک رنگ باشد اما خیلی ساده و ابتدایی نباشد، می‌توانید از کاشت ناخن مشکی الکلیلی و در واقع ترکیب لاک مشکی ساده با لاک مشکی اکلیلی استفاده کنید.
  • پس از اتمام دوره کاشت ناخن شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای انواع روش های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر و کاشت با تیپ را برای مشتری انجام دهید.

عمق رنگ هلویی یا صورتی در این حالت نیز در ریشه ناخن ها بیشتر بوده و هرچه به سمت نوک ناخن حرکت می کند باید محوتر شود. در نهایت سوهان کاری انجام شده و لایه ای از تاپ کت براق را بر ناخن ها می زنیم و مجددا در دستگاه قرار می دهیم. در کاشت بیبی بومر بهترین فرم ناخن، حالت نوک تیز یا بادامی خواهد بود. کاشت ناخن دخترانه در صورتی که شما روش قالبی را برای زیباتر کردن ناخن های خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که این روش دوام چندانی ندارد. در صورت استفاده از این روش ناخن شما ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید بشکند و آسیب ببیند. اما از فواید این روش این است که نیازی به کشیدن سوهان ندارد بنابراین خیلی زود کاشت ناخن های شما به اتمام می رسد.

آموزش کاشت ناخن با فرمر

آموزش صحیح این مطلب برای مراحل پیشرفته تر آموزش کاشت ناخن بسیار مفید است و به یادگیری شما عزیزان کمک می کند. کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است. مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد.

هر آنچه لازم است در مورد کاشت ناخن بدانید

ناخن میکس یک ناخن ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. در این روش بعد از استفاده از ضد قارچ مراحل کاشت پودری و بعد سوهان کشی انجام می شود سپس یک لایه ژل روی ناخن می کشند و دست را درون دستگاه یووی می گذارند. داشتن ناخن‌های لاک‌زده و زیبا آرزوی هر خانم با سلیقه‌‌ است. اما صرف ساعت‌های طولانی در طی روز، برای مرتب نگه داشتن ناخن‌ها و مراقبت از آن‌ها، کاری خسته‌کننده به نظر می‌رسد و احتمالا با سایر مشغله‌های روزانه‌ شما تداخل خواهد داشت. بهترین راه برای داشتن ناخن‌هایی که همیشه زیبا و مرتب باشند کاشت ناخن است. امروزه مانیکور و کاشت ناخن در میان زنان و دختران، در همه رده‌های سنی امری محبوب و پرطرفدار به نظر می‌رسد و مزایای زیادی دارد و عیوب طبیعی ناخن‌ها را کاملا می‌پوشاند و جلوه‌ی زیبایی به آن‌ها می‌دهد.

آموزش کاشت ناخن

این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آن‌ها با هم فرق می‌کند و نیازمند ترمیم ناخن است. آموزش کاشت ناخن با پودر یکی از اصلی ترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن می باشد. به علت تنوع در روش های کاشت ناخن، در مباحث آموزشی آن نیز تنوع زیادی وجود دارد. آموزش کاشت ناخن دارای بخش های تئوری و عملی می باشد که هر دو بخش علاوه بر آموزش، نیاز به تمرین و تکرار در حضور مربی دارد. شناخت انواع فرم ناخن، نحوه صحیح گرفتن سوهان، زاویه درست سوهان با ناخن و میزان سوهان کشی برای هر فرم از جمله نکات آموزشی این مرحله است. با مراجعه به صفحه آموزش کاشت ناخن در دوره پرطرفدار آموزش کاشت انواع ناخن شرکت نمایید.

بنابراین اگر به دنبال یادگیری و آموزش کاشت ناخن هستید و می خواهید قبل از ورود به این حیطه، تمامی اطلاعات لازم در این حرفه را بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در انواع کاشت ناخن به روش اکلیلی می توان از مرمریت استفاده نمود که از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند. این شیوه از انواع کاشت ناخن از زیرمجموعه های کاشت ناخن پودری می باشد. این نوع کاشت به افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند اصلا توصیه نمی‌شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این‌ صورت کاشت به شکل مرتبی انجام نخواهد شد.