کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن


شباهت زیادی بین کاشت ناخن پودری و آکریلیک وجود دارد اما تفاوت‌هایی نیز بین آن‌ها دیده می‌شود. عمده تفاوت میان آن‌ها، نوع موادی است که باعث پیوند میان مواد می‌شود. در مواد آکرلیک از ماده مونومری که بوی بسیار غلیظی هم دارد استفاده می‌شود و این ماده عامل محکم شدن خمیر آکریلیک بر روی ناخن است. معمولا دیزاین تک رنگ در ناخن‌های کوتاه با اضافه کردن چند طرح مینی‌مال، در عین سادگی جلوه بسیار زیبایی دارد. دیزاین فرنچ و آمبره در این مدل نیز قابل انجام است و محبوبیت بسیاری نیز در میان علاقه‌مندان به خدمات ناخن وجود دارد. 4- ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد.

  • از بافر ناخن برای سخت کردن آنها استفاده کنید تا ناخنهای مصنوعی بهتر به آنها بچسبند.
  • در این روش فقط به تیپ گذاری اکتفا می کنند و از لاک ناخن و یا استیکر بر روی سطح ناخن استفاده می کنند .
  • متاسفانه بسیاری از افراد در خصوص ساعات و مباحث سوالی پیش از ثبت نام نمی پرسند و همین موضوع می تواند بر روی آموزش آنها نیز تاثیر بگذارد.
  • تیپ ها معمولا در دو جنس پلکسی و شیشه ای در بازار موجودند که جنس پلکسی منعطف تر می‌باشد.
  • آموزش کاشت ناخن دارای بخش های تئوری و عملی می باشد که هر دو بخش علاوه بر آموزش، نیاز به تمرین و تکرار در حضور مربی دارد.

در کاشت ناخن ژله‌ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد دست در دستگاه UV قرار می‌دهند. شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آنهاست. کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد.

انواع کاشت ناخن

اما چنین مسئله‌ای به هیچ عنوان صحت ندارد و این کار صرفا جنبه زیبایی دارد. به گفته این متخصص رابطه‌ای مستقیم بین افزایش کاشت ناخن در کشور و پیدایش بیماری‌های قارچی پوست وجود دارد. همچنین یکی از دغدغه‌های ایشان ترکیبات سرطان‌زای موجود در مواد مصرفی است. البته باید بدانیم که کاشت ناخن اکریلیک مانع تنفس لایه رویی ناخن طبیعی می‌شود و در نتیجه پس از برداشتن آن، ناخن طبیعی ضعیف خواهد بود. آن‌ها عمدتا از کراتین و پروتئین سفت شده (که در پوست و مو نیز وجود دارد) تشکیل شده‌اند.

انواع سشوار و ویژگیهای سشوار خوب کدامند؟

کاشت ناخن با قالب یا دوال به نوعی از کاشت ناخن گفته می شود که با قالب های مخصوص انجام می شود. شما به عنوان یک ناخن کار باید بدانید که چه اصول و نکاتی باید در محیط کار شما رعایت شود. کاشت ناخن دو شیوه کلی دارد که این دو شیوه به مرور زمان دارای مشتقاتی شده اند که حالات و ظاهر گوناگونی به ناخن می‌دهند. همان گونه که صورت ما نیاز به آرایش و رسیدگی برای زیباتر شدن دارد ناخن ها هم نیاز به ارایش و تزئین دارد. دستان خود را از استون دربیاورید و با دستمال کاغذی تمیز نمایید.

استفاده از اسپری آنتی ‌باکتریال و روغن کوتیکول کیفیت کار شما را بالا خواهد برد و از عفونت یا رشد قارچ بر روی ناخن جلوگیری خواهد کرد. بعد از آماده‌سازی، باید هرگونه پولیش و مواد قبلی را از روی ناخن‌ها پاک کنید و اندازه ناخن‌ها را یکدست و هم ‌اندازه کنید. اگر تازه کار هستید از تیپ یا فرمر استفاده کنید تا حاصل کار زیباتر شود و ناخن‌ها شکل غیر عادی نداشته باشند. کاشت ناخن در استحکام بخشیدن به ناخن‌ها نیز بسیار موثر است. اگر شما هم قصد کاشتن ناخن دارید بهتر است ابتدا اطلاعاتی درباره روش کار و انواع دیزاین ناخن اطلاعات کافی کسب کنید، سپس طبق مقاومت ناخن‌ها و فرم انگشتانتان تکنیک موردنظر خود را انتخاب کنید. البته ناخن‌کارهای حرفه‌ای نیز می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.