کاشت ناخن مصنوعی چیست؟ کاشت ناخن مصنوعی و برداشتن آن در خانه مجله ساریسا


کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود. معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود. انتخاب درست سر سوهان، زاویه درست سرسوهان با ناخن و نحوه صحیح گرفتن سوهان نکاتی است که طی دوره آموزش می بینید. با توجه به استقبال شدید بانوان در زمینه کاشت ناخن، بسیاری این فکر به ذهنشان رسیده که وارد این کار شده و مهارت های لازم در زمینه آموزش کاشت ناخن را فرا گیرند. اما قبل از اینکه وارد این لاین شوید لازم است که صفر تا صد آن را از آموزش کاشت ناخن تا بازار کار در خارج از کشور را بدانید و با آگاهی و چشمانی باز تصمیم بگیرید.

  • بعداز اتمام دوره کاشت ناخن شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر ناخن را دریافت می کنید.
  • در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند .
  • پس از اینکه فقط یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند باقی مواد را با استفاده از سوهان از بین ببرید و سطح ناخنتان را با بافر بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید و در آخر از تقویت کننده استفاده نمایید.
  • دوام و ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر مواد بیشتر مصرف می‌شود و از آنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌دارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند.
  • مانند تصویر، ابتدا لاک مشکی براق را روی ناخن‌ها بزنید و بعد از خشک شدن لاک شاینی قرمز را روی آن بزنید.

یکی از مبتلایان که در سلامت کامل به سر می برده، به دنبال 8 جلسه ترمیم کاشت ناخن در طول یک سال و نفر دوم که 7 سال بزرگ تر است، بعد از 360 جلسه مبتلا شده است. گرچه متخصصان سرطان شناسی هنوز هم نمی توانند قطعا ارتباطی بین کاشت ناخن و سرطان اعلام کنند، ولی توصیه می کنند تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، مرتب زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند. یه کسانی که بیماری‌های عفونی و یا قارچی دارند توصیه می‌شود تا کاشت ناخن را انجام ندهند زیرا با این کار باعث میشوند تا پیشرفت بیماریشان از چشم دور بماند.

به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته کاشت ناخن با پودر را فراگرفت. بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود. در کاشت ناخن برای بلند کردن قد ناخن می توان از چند روش استفاده کرد. کاشت ناخن با فرمر به کاشت ناخنی گفته می شود که در آن برای بلند کردن قد ناخن از فرمر استفاده می شود.

فواید ماسک تفاله قهوه : رفع سلولیت، روشن کننده، ضد پیری پوست

16- یکی از انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه طراحی ناخن با استفاده از نوار دیزاین منعطف ناخن می باشد. با استفاده از نوار دیزاین ناخن می توانید ناخن ها را به اشکال مختلفی طراحی نمایید. در این مقاله به بررسی و بازگو کردن مراحل مختلف در هر یک از این روش‌ها خواهیم پرداخت.

در کاشت ناخن باید

امروزه آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه های آرایش و پیرایش، سالن های زیبایی و یا مراکز ارائه خدمات ناخن انجام می شود. ما در نیل آکادمی شرایطی را فراهم آورده ایم تا هنرجویان عزیز در مکانی فوق العاده خلاق بتوانند دوره های آموزشی خود را در بهترین شرایط بگذرانند و بلافاصله بعد از پایان دوره ها بتوانند وارد بازار کار شوند. کاشت ناخن در انواع مختلف و با طرح های متنوع و زیبا بسیار محبوب است. در این مطلب تلاش کردیم انواع کاشت ناخن و عوارض کاشت ناخن را در کنار فواید کاشت ناخن بیان کنیم تا به کمک راهنمای پیش رو بتوانید کاشت ناخن مناسب خود را پیدا کنید و با آگاهی از عوارض آن برای کاشت ناخن دلخواهتان اقدام کنید. شما می توانید به جای کاشت ناخن در سالن های آرایشی از برچسب ناخن، تاپ کت و لاک استفاده نمایید و به راحتی ناخن هایتان را با کمترین درصد ایجاد عارضه طراحی کنید.

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

برای آموزش کاشت ناخن چند اصل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه داشت. همیشه برای حفظ سلامت ناخن‌ها از مرطوب کننده استفاده کنید. حفظ رطوبت ناخن‌ها مانع از شکستگی و ترک خوردگی آن‌ها می‌شود. برای رطوبت رسانی ناخن‌ها کافی است از کرم مرطوب کننده دست و صورت خود روی ناخن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که فقط مرطوب کننده استفاده کنید زیرا برخی از لوازم آرایشی چرب حاوی لانولین و مواد معدنی هستند که به ناخن‌های مصنوعی آسیب می‌رسانند. خانم های باردار نباید کاشت ناخن انجام دهند؛ چراکه به دلیل حساسیت جنین در دوران بارداری، استفاده از مواد شیمیایی هنگام کاشت ناخن می تواند به جنین آسیب بزند.