کاشت ناخن دخترانه 30 طرح برتر کاشت ناخن دخترانه کاج نیل


ناخن‌های گرد از یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند. ناخن‌های گرد که دارای طولی کوتاه با لبه‌هایی گرد هستند، برای انگشتان پهن و کوتاه بهترین گزینه‌ به حساب می‌آیند. برخی مراکز آموزشی برای ارائه این مدرک هزینه ای اضافه بر هزینه دوره آموزشی دریافت می کنند و مدرک را پس از دریافت هزینه به هنرجو تحویل می دهند. در نیل آکادمی شما بدون پرداخت هزینه اضافه مدرک بین المللی دریافت می کنید که مورد تأیید کنسولگری و دادگستری می باشد و در خارج از کشور نیز دارای اعتبار می باشد. مدارکی که برندهای مربوط به مواد و تجهیزات کاشت ناخن ارائه می دهند.

  • البته استفاده از داروی ضد قارچ که یکی از ضروریات کاشت ناخن می باشد.
  • می توانید از نوارهای تزیینی به تنهایی برای طراحی استفاده کنید و یا به عنوان چسب برای ایجاد یک نوار خالی کاربرد دارد.
  • بسیاری از هنرجویان به دنبال اخذ مدرک هستند که همین موضوع می تواند برای برخی از هنرجویان نگران کننده باشد، بنابراین توصیه ما این است که حتما در خصوص این موضوع با مدیر سالن قبل از پرداخت شهریه حتما صحبت کنید.
  • معمولا صدف ناخن را با مواد روشن و یا سفید پر کرده و ادامه ی آن را با مواد هلویی پر می کنند.
  • نکته ی مهم در مورد پرایمرها اسیدی بودن آن ها می باشد بنابراین در صورت استفاده باید جانب احتیاط را رعایت کنید.
  • سعی کنید چسبهای با ماندگاری بالا را برای این منظور استفاده کنید.

حتی می‌توانید آن را با انواع اکسسوری یا لاک اکلیلی و شاین نیز ترکیب کنید. 28- امروزه دختران نوجوان علاقه زیادی به انواع کاریکاتور ها دارند و اکثرا طرفدار طراحی ناخن ها به شکل کاریکاتور ها می باشند. برای ایجاد چنین طراحی روی ناخن های خود می توانید از انواع دیزاین های ناخن مانند شابلون، استیکر(برچسب) و … استفاده نمایید و همچنین می توانید به وسیله قلم های طراحی ناخن خطوط صافی روی ناخن ها طراحی نمایید. 25- یکی از دیزاین های طراحی کاشت ناخن دیزاین پودر کروم می باشد که جلوه ای آیینه ای و زیبا به ناخن ها می دهد. امروزه دیزاین پودر کروم برای طراحی ناخن ها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ناخن بیضی

اگر قصد ریمو کردن کاشت را به طور کامل دارید، بهتر است که به ناخن کار خود مراجعه کنید تا با انجام روش اصولی آن، برای ناخن شما عمل ریمو انجام شود. مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود. این نوع از کاشت دارای دوام پایین تری نسبت به کاشت پودری بوده و برای اشخاصی که طرفدار کاشت طبیعی هستند، پیشنهاد می شود. اگر در کاشت ناخن حد فاصل کوتیکول و مواد گذاری که حدود 1 میل است رعایت نگردد، کاشت ناخن هوا می گیرد. برای هوا نگرفتن باید بر روی ناخن ها در آخر سوهان کشی دقیقی با زاویه 45 درجه انجام شود. کاشت ناخن زیبایی زیادی را به دستان شما هدیه می کند و برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است.

کاشت ناخن مصنوعی ژلی

متاسفانه در برخی از آموزشگاه ها پس از اتمام دوره به هنرجو مدرکی اعطا نشده و همین موضوع سبب رنجش هنرجویان شده است. توصیه می‌شود روی چسب ناخن را کاملاً تمیز نگه دارید و بطری چسب را به حالت عمودی قرار دهید تا بتوانید مجدداً از آن استفاده کنید. برای این منظور از پاک کننده لاک استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ نوع روغن طبیعی و غیر طبیعی روی سطح ناخنها باقی نمانده است. به این ترتیب، مطمئن می‌شوید که چسب با کیفیت و ماندگاری بالا عمل خواهد کرد.

کاشت ناخن ماربل

در بسیاری از سالن های آرایشگری یا آموزشگاه هایی که تدریس دوره های کاشت ناخن را انجام می دهند، هنرجو مجبور به خرید تجهیزات یا مواد از خود آموزشگاه می باشد. در برخی از این مکان ها هم که تجهیزات و مواد به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار می گیرد، معمولا مواد و تجهیزات کم کیفیت برای آموزش انتخاب می شود و همین امر به طور جدی سلامت هنرجو و حتی خود مربی را تهدید می کند. در نیل آکادمی با کیفیت ترین مواد و تجهیزات بازار برای سلامتی هنرجو در حین یادگیری و تمرین به صورت رایگان در اختیار او قرار می گیرد. همچنین سه فروشگاه واقع در بازار تهران موظف به ارائه مواد و تجهیزات با نازل ترین قیمت و تخفیف ویژه به فارغ التحصیلان نیل آکادمی می باشند و فارغ التحصیلان می توانند در صورت تمایل پس از تحقیقات خود از آنها خرید کنند.