کاشت ناخن دخترانه 30 طرح برتر کاشت ناخن دخترانه کاج نیل


نتیجه ای که به دست می آید، از هر نوع کاشت ناخن دیگری قطعا زیباتر است. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از زیر ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. این نوع از کاشت نیز از محبوب ترین روش های کاشت ناخن بین بانوان است. چرا که با استفاده از دو رنگ پودر و ایجاد سایه روشن در مواد گذاری، زیبایی خاص و منحصر بفردی به دستان شما میبخشد. معمولا صدف ناخن را با مواد روشن و یا سفید پر کرده و ادامه ی آن را با مواد هلویی پر می کنند.

  • البته ناخن‌کارهای حرفه‌ای نیز می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.
  • مشکی را امتحان کنید و از تاثیر آن بر استایل خود شگفت‌زده شوید.
  • لمینت یا کاور کردن ناخن که در واقع همان کاشت ناخن است، با این تفاوت که در کاور کردن ناخن از تیپ استفاده نمی شود و تمامی موارد روی ناخن طبیعی شما انجام میشود.
  • کاشت ناخن مانند خیلی پدیده های دیگر زیبایی، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است.

در صورت استفاده از پودر ناخن بهتر است ابتدا آن را روی یکی از انگشتان امتحان کنید در صورتی که حساسیتی رخ نداد روی ده انگشت کار را شروع کنید. در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید.

آموزش کاشت ناخن هلویی در ۵ قدم

شناخت غلظت مناسب مواد و چگونگی رسیدن به این غلظت در مواد گذاری کاشت با پودر بسیار تاثیرگذار است و می تواند در نتیجه مراحل بعدی و حتی نتیجه نهایی کار تاثیر گذار باشد. به این صورت که یک لایه پرایمر به ناخن زده و ناخن را به صورت عمودی داخل پودر فرو می‌کنیم. این کار در چند مرحله انجام می‌گیرد و در نهایت سوهان کشی می‌شود.

کاشت ناخن کوتاه

در این روش نسبت به روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود. استفاده از این ابزار برای مانیکور ناخن بسیار ضرروی است و باعث می شود ناخن ظاهر زیباتری داشته باشد. اگر میخواهید نیپر بخرید، از نیپرهایی با لبه های تیز استفاده کنید تا برای مانیکور کمتر اذیت شوید. در این دستگاه از لامپ های LED برای خشک کردن ژل استفاده می شود.

مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند تا خشک شود. اگر با وجود تمام مشکلاتی که ذکر شد همچنان مایل هستید کاشت ناخن انجام دهید حتما برای این کار به آرایشگاه و افراد مجرب مراجعه کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن کار حتما از مایع ضدقارچ و مواد مرغوب استفاده کند. استفاده از محصولات کاشت ناخن و چسب های ناخن های مصنوعی می تواند زمینه ساز بروز اگزمای تماسی باشد.