کاشت ناخن انواع کاشت ناخن آموزش کاشت ناخن پودری شادلین بیوتی


اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود. در این روش خط لبخند روی ناخن با ژل فشرده سفید زیباتر می‌شود و بقیه سطح ناخن با پودر اکریلیک، کلیر و یا صورتی ملایم کاور می شود. در آن از یک لایه جنس ابریشم یا فایبر گلاس که روی ناخن طبیعی گذاشته می‌شود استفاده می‌شود و بعد برای محکم نمودن آن از چسب مخصوص استفاده می‌شود. این روش شاید سرعت عمل بالایی داشته باشد اما استحکام و ماندگاری کمی دارد و ضمنا امکان هواگیری در این روش در ناخن ها بسیار زیاد است. ضمنا در این روش نیازی به سوهان کاری بعد از کاشت وجود ندارد.

  • ابتدا ناخنها را به دستی که بیشتر به آن تسلط دارید، اعمال کنید.
  • شناخت ساختمان ناخن یکی از ابتدایی ترین مراحل کاشت ناخن است که باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود.
  • راحتی ناخن کار برای کار با قلم (تخت یا اشکی) و سایز ناخن می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد.
  • در ادامه به عواملی که در کاهش عمر کاشت ناخن تاثیر می گذارند اشاره خواهیم کرد.

در نیل آکادمی نیز ساعات آموزش هنرجو با توجه به دوره ثبت نامی متفاوت می باشد. یادگیری نحوه صحیح لاک زدن به شما کمک می کند که مرحله لاک زدن ناخن را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهید و زمان زیادی صرف خشک شدن لاک مشتری نکنید. همچنین این مرحله برای انجام ژلیش ناخن نیز به شما کمک می کند.

نحوه برگزاری دوره کاشت ناخن

با مراجعه به نزدیکترین شعبه سالن نانا، خدمات ناخن را با ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنید. پس یک ناخنکار منصف و با کیفیت در خارج از کشور قطعا مشتریان بیشتر و قدردان تری خواهد داشت. باید دقت داشته باشید که برخی مباحث آموزشی مدت زمان آموزشی معقول دارند. برای اینکه یک ناخنکار حرفه ای شوید ابتدا باید ساختمان ناخن را به خوبی بشناسید. با ورود مدل ها، متدها و مواد جدیدتر به محبوبیت این لاین افزوده شده است. در این بخش برخی مدل های مربوط به ناخن های کوتاه و شیک را مشاهده می کنید.

چرا کاشت ناخن موجب قارچ می شود؟

در این شیوه با سه لایه ژل (بیلدینگ ژل، تاپ شاین و فیشینگ ژل)، لایه ای محکم و شیشه ای روی ناخن ها ایجاد می کنند. درنهایت، حالت چسبندگی ناخن را با کمک کلینز از بین می برند. پیش از کاشت ناخن بهتر است با تمام شیوه های آن آشنا شوید، عوارض و معایب آن را بدانید، سپس بهترین شیوه را برای کاشت ناخن انتخاب نمایید. شما جلوه طبیعی‌تر و زیباتری داشته باشد، می‌توانید از آبرنگ مخصوص برای ایجاد طرح ماربل نیز استفاده کنید. 27- یکی دیگر از انواع دیزاین های ناخن، فویل ناخن می باشد که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد.

مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک

استفاده از وسایل غیر استریل و چند بار مصرف در کاشت ناخن سبب ابتلای فرد به عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی می شود. برای درمان عفونت های قارچی از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن کاملا از بین می رود. در کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن نمی رسد بنابراین رنگ ناخن تغییر کرده و کدر می شود و رشد ناخن کاهش می یابد. در این روش حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و لایه ای از جنس ابریشم (یا فایبر گلاس) بر روی ناخن طبیعی می چسبانند. سپس از چسب مخصوص برای محکم نمودن صدف ناخن ها استفاده کرده و از اسپری فیکس کننده استفاده می کنند.