چسب بتن شرکت چسب و رزین قم


چسب بتن شرکت چسب و رزین قم

تا پیش از خشک شدن قابلیت انحلال در آب دارد و پس از خشک شدن به هیچ وجه در آب حل نخواهد شد. در كليه موارد به اندازه حجم چسب به كار رفته، از حجم آب كاسته شود. برای خرید حضوری نیز می‌توانید به محل فروشگاه ما مراجعه و خرید خود را انجام دهید. در صورت تماس با چشم،حتما با آب زیاد شستشو دهید تا مانع از عفونت گردید. زمان انبارداری و نگهداری محصول به صورتی که قابل استفاده باشد مدت یکسال است.

  • افزودن این مایع به بتن منجر به کاهش نفوذپذیری آب و افزایش مقاومت، انعطاف‌پذیری و چسبندگی آن می‌شود که همین امر، چسب بتن را به گزینه محبوبی برای سازندگانی که به دنبال سازه هایی مستحکم با عمر بالا هستند تبدیل کرده است.
  • شکل ظاهری این چسب شیری رنگ بوده و شبیه خامه می باشد ولی پس از به کارگیری و خشک شدن بی رنگ خواهد شد.
  • اسامی تجاری مواد تشکیل‌دهنده چسب بتن، مواد لاستیکی، افزودنی‌های آب گریز و مواد ضد کف و قارچ هستند.
  • این محصولات به عنوان پرایمر و واسطه چسبنده در بتن و ملات ها استفاده می شود.
  • این محصول پیش از خشک شدن قابلیت انحلال در آب را دارد و پس از خشک شدن به هیچ عنوان در آب حل نخواهد گردید.

چسب بتن شیمی ساختمان آنچنان کارایی بالایی در ایجاد آب بندی برای مخازن آب و استخر ها داشته که آن را به نام چسب آب بندی استخر sa12 در بسیاری از موارد شناخته می‌شود. برای افزایش چسبندگی بتن به بافت قدیمی از چسب‌های بتن استفاده می شود. به دلیل خاصیت ضد آبی که چسب بتن دارد در نماسازی روی بتن قدیمی و آب‌بندی بررسی نیز استفاده می‌شود. ترکیب چسب لاتکس با سیمان پرتلند و ماسه ترکیبی مقاوم در برابر آب و مواد شیمیایی و ساییدگی ایجاد می‌کند. برای چسباندن کاشی، سرامیک، سنگ‌های تزئینی و… به سطوح کاربرد دارد.

تاریخ انقضا و شرایط نگهداری

برای ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی‌های سطحی و عمقی سازه‌های بتنی که در خشکی بوده ‌یا اینکه با رطوبت در تماس هستند‌. درزهای انبساطی موجود در سازه بایستی در ملات و یا اندود سطحی نیز ادامه یابد و پس از خشک شدن با انواع محصولات گروه Dezoflex پرشوند. بالاترین میزان استفاده و کاربرد چسب در تعمیرات بتن های فرسوده صورت می گیرد.

مقایسه محصولات

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. این مواد را در دمای 10+ تا 30+ درجه سانتیگراد نگهداری کنید.

دلیل گستردگی استفاده از لاتکس، عدم کاربرد دستگاه‌های پیشرفته موجود در صنعت لاستیک است. برخی از این دستگاه‌ها هزینه تعمیر و نگهداری بسیار بالایی دارند. لاتکس به صورت طبیعی و ترکیب شده با دیگر مواد قابل استفاده است. خاصیت اصلی این مواد زمانی پدیدار می‌شود که نیروی وارد بر آنها حذف شود. چسبندگی به بتن ، آجر ، فولاد ، شیشه ، سنگ ، سرامیک و غیره بسیار عالی است .