چرا دوره کاشت ناخن وقت و پول شما را هدر می دهد؟ اول نظر


شما با چندین بار تمرین، به میزان غلظت و قوام درست این خمیر پی خواهید برد اما توصیه می‌شود همیشه دوسوم قلم‌مو را وارد مایع کنید وسپس به پودر بزنید. بعد از آماده‌ شدن ماده، ناخن را به صورت ذهنی به چند قسمت تقسیم کنید و شروع به براش کردن خمیر روی آن کنید. پیشنهاد می‌شود از خط هلالی سمت فرمر، آغاز به کار کنید و سپس در قسمت نزدیک به لبه کوتیکولی کار را ادامه دهید. در این مرحله شما با سوهان برقی و سر سوهان مخصوص فرم ناخن دلخواه مشتری را شکل خواهید داد. قالب کاشت ناخن یکی از ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام کاشت قالبی در کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل کاربرد دارد.

  • پلی ژل یا ژل پمادی نوعی از مواد کاشت ناخن با ژل است که به صورت تیوپی در بازار عرضه می شود.
  • در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
  • بعضی افراد ترجیح می دهند روی کاشت خود، از ژلیش برای طراحی استفاده کنند.
  • استفاده از کاشت ناخن هلویی شاین دار یا اکلیلی ممکن است منجر به هواگیری ناخن شود پس حتما یا آموزش درست بببینید یا به یک ناخن کار ماهر بسپارید.
  • بنابراین حین انجام این کار مطمئن شوید که در محیط انجام شده تهویه مناسب وجود دارد.

استفاده از کاشت ناخن قاب (کاشت ناخن با تیپ) می تواند در ناحیه هلال سفید ناخن فشار ایجاد کند و در دراز مدت سبب توقف یا شکستن ناخن شود. در کاشت ناخن کروم، از پودر گچی استفاده می شود و روی آن با خط های نامتوازن مشکی رنگ پوشیده می شود. سپس با لیکویید یا استون بر رنگ های مشکی مانند سنگ مرمر رگه هایی ایجاد می شود. در این شیوه به سوهان کاری نیازی نیست؛ به همین خاطر در مدت زمان کوتاهی این نوع کاشت ناخن انجام می گیرد. نوار دیزاین منعطف از انواع لوازم طراحی ناخن محسوب می شود که دارای اندازه ها و رنگبندی مختلف است و قابلیت ایجاد طیف…

کاشت ناخن (هرآنچه باید پیش از کاشت ناخن بدانید!)

در این روش بعد از زیرسازی و سوهان کشی ناخن بدون استفاده از لیکویید و تنها با پودر و پرایمر، کاشت ناخن صورت می‌گیرد. موادی که برای کاشت فیبر یا گیاهی استفاده می‌شود شبیه مواد ژله ای هستند ولی از لحاظ فرمولاسیون با ژل متفاوتند و ریشه کاملا گیاهی و بدون ایجاد حساسیت دارند. بعد از این نوع کاشت هم دست ها باید در دستگاه یو وی قرار گیرند. هر چه نازک تر شدن ناخن کاشته شده باعث طبیعی تر جلوه دادن آن می‌شود و این بسته به جنس مواد و مهارت ناخن کار می‌باشد. البته تنها ظرافت و نازکی ناخن نیست که مهارت ناخن کار را تایید می‌کند بلکه استحکام بالای آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

دوره مبتدی کاشت ناخن

نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است‌، ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر کاشت ناخن، مواد بیشتر مصرف میشود. استفاده از رنگ‌های ناهماهنگ و متضاد به صورت یکی در میان، دیزاین پاستیلی و طرح‌های گرافیکی جزو مواردی هستند که می‌تواند ظاهری بسیار متفاوت و جذابی به ناخن‌های شما هدیه دهد. استفاده از اکسسوری‌های ریز نیز می‌تواند زیبایی ناخن‌های شما را دو چندان کند.

دستگاه UV

در این روش، با پودرهای کاور یا پودر هلویی، صدف ناخن را طراحی می کنند. در این شیوه از کاشت ناخن، خط فرنچ به طور کاملاً جدا و مستقل از صدف ناخن طراحی می شود. در این نوع از انواع کاشت ناخن باید ناخن های هردو دست به یک شکل باشند. این شیوه برای افراد دارای ناخن های متفاوت و غیرمشابه مناسب نیست.