وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران | allescape


وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران | allescape

بله، ما خوشحال خواهیم شد اگر برای جشن زادروز خود و یا دوستانتان مجموعه ما را انتخاب کنید، فقط لطفاً کیک بزرگ بیاورید !! و حتما قبل از حضور در شعبه از طریق تماس تلفنی به ما اطلاع دهید. اگر هرگونه مشکل یا بیماری قلبی یا فوبیای تاریکی و فضاهای تنگ دارید، یا این که باردار هستید، اصلا بازی های ترسناک رو امتحان نکنید. برای این بازی های پازلی، آن روزهای اولیه برای ثروتمندان بود. اما با ظهور صنعت نجاری، در سال 1908 شما می توانستید یک پازل چوبی را تنها با 5 دلار خریداری کنید.

  • ولی به صورت کلی برای سال ۱۴۰۱ به ازای هر نفر مبلغی بین ۷۰ الی ۱۳۰ هزار تومان باید پرداخت کنید.
  • همچنین توجه کنید که اتاق‌های بسیاری با الهام از فیلم اتاق فراریا موضوعات مرتبطی مثل فیلم‌های ترسناک و پر‌هیجان ساخته می‌شوند.
  • هر چند زمانی که یکبار این بازی را تجربه می‎کنید، برای دوباره شرکت کردن برنامه ‎ریزی خواهید کرد.
  • برای حل معمایی شاید نیاز است که چیزی را لمس کنید تا جهات و یا پی به اشکالی ببرید.

برای اینکه این سبک از معماها را حل کنید احتیاج نیست که زور زیادی بزنید چیزی که به شما آسیب بزند در بازی‌های اتاق فرار استفاده نمی‌شود. خیر، یکی از جذابیت‌های خاص این سرگرمی نوین این است که محدودیت سنی ندارد و تمامی افراد 1 الی 99 سال می‌توانند شرکت داشته باشند. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به اتاق فرار دژاوو می باشد. گویی بازی اسکیپ روم برای این نسل ساخته شده است، نسلی که تشنه تجربه رویدادهای جدید است. به جای تماشای بازی، شما شخصیتی در بازی هستید که در نهایت قهرمان بازی می شوید. می توانید از زندان فرار کنید، گنجینه های قدیمی را بیابید، گروگانها را آزاد کنید و اسرار پنهان را فاش کنید.

اول از چه بازی شروع کنیم بهتره؟

این پیچ و خم ها یا ماز در سایر نقاط جهان مانند مصر، ایتالیا، روسیه، انگلستان و در بین سرخپوستان رایج است و هر ساله در یونان مراسمی برای خروج از آنها برگزار می شود و مردم آنها را جشن می گیرند. این بازی مجموعه ای از 49 قطعه سنگ است که بسیار استادانه و با جزئیات نقاشی شده اند. سنگ هایی که به رنگ های سبز، قرمز، آبی و سیاه یافت می شوند، در سردابی تاریک 5000 ساله در جنوب شرقی ترکیه پیدا شده اند. بازی دوز نمونه دیگری از بازی‌هایی است که از طریق آن فرد می تواند هوش خود را هنگام تفریح ​​آزمایش کند.

اتاق فرار وست روم اسکیپ

پس نگران کم شدن جذابیت بازی نباشید و از وقت‌تان بهینه استفاده کنید. طراحان بازی داستان‌ها را به گونه‌ای طرح می‌کنند که شرکت‌کننده میان جزئیات اصلی و فرعی تصمیم بگیرد، پس می‌توانیم نتیجه بگیریم دقت و تمرکز از کلیدی ترین راه‌های رسیدن به پاسخ معمای فرار بازی اسکیپ روم می‌باشد. برای بازی های ترسناک حتما باید بالای ۱۶ سال باشیم اما اگر بازی غیر ترسناک باشد میتوانید در سنین پایین تر هم شرکت نمائید. نمونه ای دیگر از معماها که در اتاق فرار حتما با آن روبرو می‌شوید معماهای ریاضی است.

بنابراین قبل از اینکه وارد اسکیپ روم شوید، مطمئن شوید افرادی را که جمع کرده‎اید، روحیه همکاری بالا یی داشته و درعین حال استعدادی به غیر از حرف زدن نیز داشته باشند. نکته مهم دیگر این است که به سراغ افرادی نروید که مثل شما فکر می‎کنند. اتاق فرار به شما فرصت می دهد تا همانند بازیگرهای حرفه ای فیلم و سریال یا حتی شخصیت های معروف بازی های کامپیوتری در فضای خاص داستان غرق شوید و تجربه های منحصر به فردی را به دست آورید. بل، حداقل سن برای ورود به اتاق فرارهای معمایی 16 و برای اسکیپ روم های ترسناک 18 سال است.