هیدروفیشیال چیست ؟ همه چیز درباره هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت ایده آل مگ


هیدرودرم صورت با انجام مراحل مخصوصی که در قسمت بالا به آنها اشاره شد باعث از بین رفتن سلولهای مرده پوست شده و در نتیجه آن را محکم میکند. سفت شدن پوست صورت به دلیل کوچک شدن اندازه منافذ باز رخ میدهد که باعث میشود پوست صورت جوان تر و شاداب تر به نظر برسد. HydraFacial با استفاده از مواد ضد چروک پوست را تغذیه و آبرسانی میکند. به همین علت نقش به سزایی در تقلیل چین و چروک‌های صورت ایفا میکند. از به کارگیری هر گونه روش لایه‌برداری پوست (پیلینگ و لیزردرمانی) به مدت 2 هفته پیش از هیدروفیشیال خودداری کنید. کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو و لیزر در اصفهان می‌باشد.

  • هر دو نسل جوان و مسن می توانند از دستگاه هیدروفیشیال استفاده کنند.
  • احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است.
  • سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند.
  • توسط این هفت مورد می توان جوانسازی و پاکسازی پوست را انجام داد که هر کدام بخشی از این کار انجام می دهند.
  • قیمت دستگاه آکواجت و هزینه هیدروفیشیال دو بحث کاملا جدا از هم هستند که نیاز است شما به این تفاوت آگاه باشید.

مصرف هرگونه کرم استروئیدی را حداقل تا ۴۸ ساعت بعد از انجام این روش درمانی به تاخیر بیندازید. مزایای مایع های (محلول های مخصوص)مخصوص دستگاه های هیدرافیشیال، آکوافیشیال، آبلونان، آکواپیل،آکواجت محلول AS1 مخصوص پوست های نرمال قیمت برای 1 عدد است محلول مناسب براي پوست طبيعي و نرمال توليد… یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هیدرودرم می باشدکه یک شیوه درمانی است که ادعا می کند مطلوب ترین پوست صورت را برای شما حاصل خواهد کرد. اسپری ایربراش هیدروفیشیال جهت اکسیژن رسانی و تولید سلول یونی اب موثر در ابرسانی است. دسته کول یا همان سرد جهت رفق قرمزی رفع التهاب و ضد حساسیت و ارام بخش است که در پایان کار فیشیال قابل استفاده است.

هیدرودرمی

سپس، به لایه عمقی پوست نفوذ می کند تا منافذ و ناخالصی ها را تمیز کند. اگر مشکلات پوستی در مرحله اولیه درمان نشوند، نمی توانند در مراحل بعدی بطور کامل معالجه شوند. در ابتدا، این مشکلات با لکه قرمز یا تیرگی لکه- مانند آغاز می شوند ولی بعدا به مشکل جدی تبدیل می‌گردند. هر کسی خواهان پوستی سالم و روشن است، هیچ کس پوستی ناسالم و مشکل ساز را دوست ندارند.

هیدروفیشیال برای چه اشخاصی مناسب است؟

این مکش و ماساژ ملایم موجب تحریک سیستم لنفاوی و تقویت گردش خون می‌گردد. اما به جرات می‌توان گفت که هیدرودرم پوست هیچگونه عوارض جانبی ندارد. اما این احتمال وجود دارد که پس از انجام این روش درمانی بر روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنید یا اینکه احساس کنید که پوست شما کمی حساس شده باشد. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند.

در این مرکز خدماتی از قبیل هیدروفیشیال پوست نیز در بهترین سطج ممکن انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید. با نفوذ به سد ملانوفور لایه اپیدرم، الیاف کلاژن پوستی را تا دمای درجه سانتیگراد گرم می کند تا انقباض را تسریع کند. خطوط ریز روی چشم را بهبود می بخشد، استحکام پوست را افزایش می دهد و چشم ها را درخشان می کند.