هیدروفیشیال چیست ؟ آموزش و کاربردهای این محصول-اکادمی زیبایی


هیدرودرمی روشی چند مرحله ای است که توسط دستگاه هیدروفیشیال که شامل مجموعه ای از پروب های برای انجام عملکرد های مختلف است انجام می شود و به جوانسازی پوست کمک می کند. خرید دستگاه هیدروفیشیال مناسب و استاندارد در کیفیت عمل جوانسازی پوست بسیار موثر است. اگر از چین و چروک‌ها، تیرگی پوست، جای جوش و انواع جوش‌های سر سیاه و سر سفید خسته شده‌اید؛ هیدروفیشیال بسیار برای شما کاربردی خواهد بود. اسم دیگر این روش هیدرودرم نیز نام دارد که یک روش بدون لیزر و غیر تهاجمی است و وظیفه آن ارائه یک پوست شفاف و جوان به شماست. این روش به عنوان یک روش درمانی برای جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس طرفداران زیادی دارد. یکی دیگر از کاربردهایدستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال اسپری تمیز کننده و جوانسازی پوست اسپری اکسیژن جت اسپری.

  • ① ابزار و لوازم جانبی را با احتیاط از جعبه بسته بندی خارج کنید و لوازم بسته بندی را برای حمل و نقل های بعدی نگه دارید.
  • سپس، به لایه عمقی پوست نفوذ می کند تا منافذ و ناخالصی ها را تمیز کند.
  • در پایان هر فیشیال، دستگاه روی مخزن C تنظیم می‌شود تا شستشو و استریل شدن مجدد قسمتهای مختلف آن انجام شود.
  • نمی توان انکار کرد که آب گرم درمانی می تواند موجب طولانی تر شدن زیبایی پوست شما، کاهش خطوط ریز،چین و چروک، بهبود آکنه و آکنه روزاسه گردد.
  • اغلب افراد بعد از یک جلسه هیدروفیشیال متوجه یکنواختی و شفافیت پوست خود میشوند.

عفونت های پوستی ممکن است دائمی یا موقتی باشند یا ممکن است دردناک یا بدون درد باشند. به غیر از عوامل فوق الذکر، برخی مشکلات پوستی نیز توسط مواد غذایی، صابون ها، باکتری ها، ویروس یا اختلالات ژنتیکی مختلف ایجاد می شوند. این دسته با ترکیب جوهر، اکسی هیدروژن تولید کرده که می تواند با تزریق فشار بالا به سرعت به داخل درم نفوذ کند و به پاکسازی و آبرسانی بافت صورت بپردازد.

هیدروفیشیال 7 کاره…

برای انجام هیدرودرم ابتدا باید صورت پاکسازی شود؛ سپس قلم هیدرودرم با سایش آهسته و خیلی ملایم لایه برداری پوست را شروع میکند. پس از از اینکه لایه سلولهای مرده پوست صورت برداشته شد؛ آلودگی و چربی اضافه پوست و جوشهای سرسیاه از منافذ عمیق روی پوست صورت توسط خاصیت مکش قلم هیدرودرم بیرون آورده میشوند. این خاصیت مکندگی به صورت ملایم، روی پوست همانند ماساژ عمل میکند و باعث افزایش گردش خون در آن ناحیه از از صورت میشود.

توضیحات کاربردی این محصول :

بنابراین، در این مرحله، محصولات مبتنی بر فناوری هایی را استفاده کنیم که استفاده از آنها ساده است و می توانند در منزل استفاده شوند. شما باید از مراحل ارائه شده بوسیله محصول پیروی کنید یا به دنبال کمک تخصصی باشید تا از صدمات بیشتر به پوستتان جلوگیری کنید. زمانی که سر RF روی پوست قرار می گیرد، شروع به گرم کردن پوست می کند که منجر به باز شدن منافذ می گردد و در ادامه منجر به انقباض بیشتر پوست می شود. این فرآیند به رفع چروک کمک می کند، کلاژن جدید تولید می کند و بعدا پوستتان متراکم تر خواهد شد.

این نوع درمان می تواند توسط هر دو جنس استفاده شود و محدودیت سنی وجود ندارد. هر دو نسل جوان و مسن می توانند از دستگاه هیدروفیشیال استفاده کنند. افراد بدون مشکلات پوستی نیز می توانند از این دستگاه زیبایی استفاده کنند زیرا مزایای ضروری دیگری مانند تقویت متابولیسم پوست، سفت سازی پوست گونه و جلوگیری از ایجاد غبغب را ارائه می دهد.