هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان-تهران میکاپ


برای اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه هیدروفیشیال می توانید به صفحه خرید دستگاه هیدروفیشیال مراجعه نمایید. رسیدگی به پوست سن خاصی نمی شناسد و هرکسی با هر سنی می تواند هیدروفیشیال پوست انجام دهد. اگر پوست حساسی دارید و نگران هستید که آیا این روش مناسب شما است یا خیر، باید بگوییم که هیدروفیشیال پوست برای حساس ترین پوست ها نیز مناسب است.

  • این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود.
  • سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.
  • راهنمایی های مارپیچی به پوست های طولانی مدت پوست اجازه می دهد ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به پوست عمیق تر برسانند.
  • برای مدت حداقل 2 هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا برنزه کردن پوست خودداری کنید.
  • اما دستگاه هیدرودرمی روشی ملایم تر و غیر تهاجمی است که ساییدن و زدون آلودگی های پوست را با استفاده از یک مکنده انجام می دهد.

هیدرودرم (هیدروفیشیال) گاهی اوقات با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می‌شود زیرا بسیار شبیه به درمان‌های میکرودرم ابریژنی است که توسط متخصص پوست صورت می‌گیرد. محصول مراقبت از پوست مایع را برای تمیز کردن صورت را در A/B/C اضافه کنید. و پیشنهاد می شود قبل از درمان صورت را تمیز کنید، صورت باید بدون هیچ گونه باقیمانده لوازم آرایشی باشد. (۱) بسته بندی را باز کرده و دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را بررسی کنید. طول موج “آبی”۴۲۳ نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، ۱ میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند.

آشنایی با انواع بیماریهای مو + تشخیص و درمان

بیماران می‌توانند درمان فوتوفیشیال را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهند و سپس به فعالیت روزانه خود ادامه دهند. میکرونیدلینگ یا درمان تحریک کلاژن، یکی از روش‌های بسیار شناخته‌شده و محبوب برای جوان‌سازی پوست است. روند درمان در این روش بدین شکل است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز لایه بیرونی پوست را سوراخ می‌کند تا پوست را وادار کند که کلاژن بیشتری تولید کند. اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست.

جوانسازی پوست بوسیله هیدروفیشیال، اگر به درستی انجام شود و مراقبت های قبل و بعد آن نیز به خوبی رعایت شود، هیچگونه دردی برای بدن نخواهد داشت. هزینه هیدروفیشیال پوست نیز مانند سایر درمان ها، بسته به عوامل مختلفی از جمله محل زندگی و نیاز هر پوست به درمان خاص، متفاوت است. قیمت این دستگاه نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی ازجمله برند و کیفیت تولید دستگاه، امکانات و نوع تکنولوژی دستگاه و فروشنده تعیین و مشخص می شود. بنابراین برای مقایسه دستگاه های مختلف هیدروفیشیال 6 کاره و 7 کاره می بایست تمام این عوامل را در کنارهم در نظر گرفت.

اما برای آنکه عوارض کمتری بروز دهد و هیدروفیشیال با دقت بیشتری انجام شود، پیشنهاد می کنیم که توسط یک پزشک مجرب انجام گیرد. از پیلینگ با استفاده از مواد شیمیایی، میکرودرم ابریژن و درماپلنینگ برای مدت 2 هفته خودداری شود. به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد.

آرایش و زیبایی ( مروری بر گذشته )

در HydroPeel از ترفندهای چندگانه و تهاجمی برای لایه‌برداری چند باره پوست استفاده می‌شود. در این روش بدون ایجاد سوزش، ناراحتی یا قرمزی می‌توان به پوستی بهتر دست یافت. سپس پوست با استفاده ازپپتیدها و آنتی اکسیدان‌ها آب رسانی می‌شود.

از این هندپیس برای تبدیل محصولات مراقبت از پوست به سلول های یونی آب با اکسیژن بالا و سپس اسپری آن به سطح پوست و لایه درم استفاده می شود. فیشیال آکوا پیل آپ ساخت کشور کره جنوبی بوده و از محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد. قیمت هیدروفیشیال آکوا پیل آپ نسبت به کارایی آن بسیار مناسب بوده و در مقایسه با بسیاری از دستگاه های هیدروفیشیال دیگر، مقرون به صرفه می باشد.

پس از یک جلسه درمان فوراً شاهد بهبودی خواهید بود و نتایج درمان جلسه به جلسه پیشرفت داشته و بهتر خواهد شد. پس از ۲۴ ساعت از درمان می‌توانید بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهید. اگر نمی‌توانید از این کار اجتناب کنید برای جلوگیری از آسیبUV از SPF 30 یا بیشتر بر روی پوست خود استفاده کنید. کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد. سری هیدوردم که به صورت تیغه الماسی شکل است پوست را می تراشد و صاف می کند.

تازه های سلامت پوست

با گذر زمان و بنا به عوامل متعددی نظیر آب و هوای آلوده، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش، کشیدن سیگار و عدم مصرف آب کافی، پوست سلامتی و زیبایی خود را از دست خواهد داد. اما خبر خوب این است که پوست توانایی ترمیم و بازسازی خود را دارد. در نتیجه مجبور می شوید که هزینه بیشتری محتمل شوید تا بتوانید دوباره پوست خود را به حالت قبل برگردانید. برای اینکه درمانتان موثر واقع شود، باید دستورات پزشک خود را انجام دهید و هر چیزی که برای استفاده بعد از هیدروفیشیال پوست شما در نظر گرفته است را طبق دستور پیگیری کنید. در مقابل روش هیدروفیشیال می تواند یک درمان تضمینی و بدون ریسک برای رسیدن به هدف مدنظر شما باشد. البته فراموش نکنید که قبل از هر مقایسه ای گفتیم تصمیم گیری بین این دو روش، به وضعیت پوست شما و نظر پزشک بستگی دارد.