هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین


از جمله کاریرد های این سری می توان به بهبود خطوط ریز چشم ، تقویت سفتی پوست ، روشن شدن تیرگی چشم ها، لیفت صورت ، صاف شدن چین و چروک و بهبود کانتور صورت اشاره کرد. در حال حاضر دستگاه های هیدروفیشیال زیادی در بازار موجود هسستند که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند. قیمت دستگاه ها نیز بر اساس کاربرد و کیفیت ساخت محصول، بسیار متفاوت می باشد. به عنوان مثال هیدروفیشیال های کلینیکی قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های خانگی دارند. بنابراین مهم است که قبل از اقدام به خرید دستگاه هیدروفیشیال ، حتما به مسئله قیمت توجه نمایید.

  • اسکرابر پوست یا همان اتوی صورت بوسیله ارتعاش و لرزش، به تمیز کردن و پاکسازی پوست از سلول های مرده و از بین بردن جوش سرسیاه کمک می کند.
  • این دستگاه به فرآیند جذب نیز کمک می کند که منجر به پاکسازی عمیق می‌شود، سلول های مرده پوست را حذف می کند و بطور کامل سبوم احاطه کننده فولیکل را از بین می برد.
  • افرادی که به دنبال درمان های پوستی هستند می توانند این روش را انتخاب کنند زیرا خدماتی مانند درمان کوتیکول و فولیکول مو، تامین مواد مغذی، سفت سازی پوست و تقویت بازسازی کلاژن ارائه می دهد.
  • هیدرو درمابراسیون روشی است که در آن پوست با ملایمت درمان می شود و به پوستی پاک تر و روشن تر منجر می گردد.

در این روش از اسید ملایم (5/7 % گلیکولیک اسید و 5/2 % سالیسیلیک اسید) استفاده می‌شود به همین علت ممکن است مقداری حس سوزش ایجاد شود. بسیاری از افراد حس ناشی از هیدروفیشیال را با ماساژ ملایم مقایسه می‌کنند. هیدرودرم صورت این توانایی را دارد که پوست صورت این افراد را نرم کرده و باعث شفافیت و درخشندگی آن شود. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی رخ آرا می‌باشد. کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. ④ سر اسکرابر پوست را با پوست صاف کنید و آن را مطابق بافت ماهیچه ها حرکت دهید.

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین نیو فیس

همچنین یک انتخاب مناسب برای افرادی با آکنه روزاسه فعال، مویرگ های شکننده، زخم های باز، پسوریازیس و دیگر شرایط پوستی است. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از آن برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود. اختلاف انواع مختلف دستگاههای ۷، ۸ و ۹ کاره در تعداد ابزارها و قدرت موتورشان است. علاوه بر آن، سرم‌ها و لوسیون‌هایی که در طی جلسات هیدرودرم پوست استفاده می‌شوند ممکن است برای شما تحریک‌کننده یا حساسیت‌زا باشند.

سری RF

همچنین، به شکل دهی و سفت سازی پوست شل در گونه کمک کرده و از ایجاد غبغب جلوگیری می کند. خسته از تمام این کارها و بدون نتیجه مطلوب، تحقیق درباره گزینه های کمکی دیگر را شروع خواهید کرد. اینجاست که فناوری به کمک ما می آید، ولی فناوری های زیادی برای مشکلات پوستی وجود دارند. شما باید گزینه ای را انتخاب کنید که بتواند بدون عوارض جانبی مشکلاتتان را معالجه کند و بتواند نتیجه فوری برایتان به ارمغان آورد. سری اولتراسوند از طریق مکانیزم 1 تا 3 میلیون لرزش به عمق پوست نفوذ می کند و سلول ها را به آرامی ماساژ می دهد. همچنین متابولیسم سلول های پوست صورت و شانس زنده ماندن آن ها را افزایش داده و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد.

با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است. هیدروفیشیال پوست را آبرسانی کرده و آن را با سرم‌های ضد چروک تغذیه می‌کند. داشتن پوستی لطیف، شفاف و سالم برای هر کسی به خصوص خانم‌ها حائز اهمیت است. بسیاری از افراد برای رسیدن به این هدف به استفاده از محصولات پوستی تولید شده با مواد شیمیایی فراوان روی می‌آورند؛ غافل از اینکه چنین محصولاتی نه تنها برای پوست، بلکه برای تمام بدن زیان‌بار خواهند بود. اما چرا سلامت خود را با این مواد شیمیایی به خطر بیاندازیم؟ به جای این کار می‌توان از روش‌هایی مدرن مانند «هیدروفیشیال» کمک گرفت. پیش از انجام این روش درمانی به اقدام خاصی نیاز نمی‌باشد و متقاضی می‌تواند فعالیت‌های روزمره خود را ادامه داده و از محصولات آرایشی استفاده کند.