همه چیزهایی که باید از کرم پودر دائم بدانید مجله آرایش یاب آرایش یاب


اما روشی جدید به نام کرم پودر دائم ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند. چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید. پیشنهاد می‌کنیم این روزها که دچار بحران آلودگی هوا هستیم مطلب «مراقبت از پوست در برابر آلودگی هوا» را نیز در ستاره بخوانید. فراموش نکنید که تجربیات، نظرات و پرسش‌های خود را با ما و خوانندگان ستاره در میان بگذارید. معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند. اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم.

دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند. سرم مزووایت در تمام مناطقی از پوست که رنگ پوست به دلیل ایجاد لک روشن‌تر شده باشد و به‌طورکلی قسمت‌هایی از پوست که دچار تغییر رنگ، کک‌ومک و لکه‌های پیری شده‌اند مانند خود صورت، گردن، دکلته، دست و یا سایر نواحی مورد نیاز قابل ‌استفاده است. از جمله این روش‌ها مزوتوراپی، هایفوتراپی، میکرونیدلینگ و مزووایت است. در سال 2007 ، کرم پودر دائم را با عنوان مزووایت را ابداع کرد ، که ناشی از برخورد بین دنیای لوازم آرایشی و پزشکی زیبایی است.

  • برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند.
  • اگر فشار دست پیگمنتر کمی زیاد باشد و یا حتی سوزن‌ها به لایه‌های زیرین پوست برسند، ممکن است در آن ناحیه با گوشت اضافه مواجه شوید.
  • سرم BB حاوی مواد ضد پیری، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌هاست که با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های نانو، به لایه‌های بالایی پوست تزریق می‌شود و کمک می‌کند تا پوست برای مدت‌زمان طولانی بهتر به نظر برسد.
  • طی سالها و مطالعات بی شمار فواید ضد پیری و ترمیم کننده دی اکسید کربن برای پوست ثابت شده است .

به همین دلیل، بهتر است قبل از تزریق مزو وایت درباره این موضوع به اندازه کافی تحقیق کنید تا با یک ذهنیت باز در مورد آن تصمیم بگیرید. گفته می‌شود که در صورت تکمیل مراحل دوره درمان، پوست به میزان دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد. همه ما می‌دانیم که پاک نکردن آرایش و کرم پودر از روی پوست تا چه اندازه برای پوست مضر است. شاید فکر کنید این روش هم تا همان اندازه به پوست شما آسیب می‌رساند؛ اما بهتر است بدانید که تکنیک این روش با کرم پودر معمولی برابری نمی‌کند و باعث بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد و اکسیژن به پوست خواهد رسید.

مجله اینترنتی زیبایی و سلامت

بعد از 2 تا 3 جلسه می‌بینید که پوستتان روشن‌تر و منافذ آن کمتر شده است، به‌طورکلی bb glow یک چهره درخشان به شما هدیه می‌دهد. این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند. این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال ۲۰۱۳ بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد.

چه موادی در کرم پودر دائم وجود دارد؟

در این مقاله شما را جزئیات بیشتری درباره این نوع آرایش دائم آشنا خواهیم کرد. برای دانستن عوارض کرم پودر دائم صورت علاوه بر شناخت نحوه انجام تکنیک، باید به مواد تشکیل‌دهنده کرم پودر دائم که به لایه‌های سطحی پوست تزریق می‌شوند، دقت کنیم. پلی آمید، آلبوتین و ناسین موادی هستند که باعث روشن‌کنندگی در کرم پودر دائم می‌شوند. همچنین گفته می‌شود در کرم پودر دائم مواد آبرسانی وجود دارد که به جوان‌سازی، رفع چین و چروک و خشکی پوست کمک می‌کند و باعث روشن شدن پوست می‌شود. اما اگر به تمام مواد تشکیل‌دهنده آن دقت کنیم متوجه وجود عناصری و فلزات سنگینی مانند جیوه، سرب، کادمیم، آهن و زنک در دراز مدت می‌توانند خطرات جدی برای سلامتی ما داشته باشند. بین ۱۰ تا ۱۲ روز پس از انجام تزریق، ممکن است که بر روی پوست نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید.

معجزه مزووایت (کرم پودر دائمی) برای سفید شدن پوست !

میکرونیدلینگ تکنیکی است که به کمک متخصصان پوست و زیبایی آمده تا کرم پودر دائم صورت را ممکن کنند. به کمک این سوزن‌ها، پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود. البته این تزریق به لایه‌های اپیدرم پوست آسیب نمی‌رساند و عمق وارد کردن سوزن‌ها به حدی است که پوست فقط دچار خونریزی‌های ظریفی میشود.