نهال بادام تونو قیمت + مشخصات 09144809396 سالم نهال | nahalfa


نهال بادام تونو قیمت + مشخصات 09144809396 سالم نهال | nahalfa

خاک مناسب برای کاشت این نهال های بادام ماسه و خاک رس نهال فا است. با بادام دیرگل ، بهترین نهال بادام برای مناطق سردسیر ؛ نامیده می شود. قیمت نهال بادام در این رقم ، بسته به سن نهال ، در حدود 10 تا 13 هزار تومان است.

  • این نهال مانند بسیاری از نهال های بادام بومی ایران نیست و اصل این درخت فرانسه است.
  • یکی از بهترین نهال بادام ، در ایران شناخته می شود.
  • بزرگترین نهالستان شمال غرب کشور آماده است تا تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و ارائه کارت سلامت، با یک قیمت مناسب و اقتصادی در اختیار کشاورزان قرار دهد.

ظاهر داخلی این نوع بادام ها بیضی شکل و بلند و رنگ پوسته آن سبز تیره است. هر نوع بادام قطعاً می تواند بهترین نهال بادام باشد ، اگر طبق قوانین رشد پرورش یابد. برگهای این درخت بادام بصورت لانسی ، باریک ، بلند و کمی مواج بوده و عملکرد آن کیلوگرم است. این نوع درختان از سال دوم و سوم شروع به باردهی می کنند. این کیفیت بادام بسیار بالاتر از نهال بادام ماما و سایر انواع بادام سنگی است.

نهال برتر مرکز فروش نهال بادام

از رویشگاه اصلی درخت بادام ، می توان دریافت که بادام در مناطق خشک و کوهستانی به خوبی رشد می کند. منشا این نهال بادام اسپانیا است و قدرت زیادی دارد. ارتفاع این نهال گسترده است و شاخ و برگ آن به حدی است که اطراف محصول را کاملاً پوشانده است. سرعت باردهی این انواع درخت بادام بسیار سریع است و برداشت زودهنگام حاصل می شود.

برداشت بادام هندی

بازار پسند.این رقم یک نهال بادام فرانسه است و دارای قدرت رشد متوسط ​​است. این رقم بادام به تدریج رشد کرده و قابل برداشت است. اگر عمر مفید و اقتصادی آن کاهش یابد ، کیفیت آن بسیار کاهش می یابد. به طور کلی این رقم به دلیل قیمت و کمبود نهال بادام در دسترس نیست.

درخت بادامی قوی و دیرگل،فرانسوی،برداشت محصول اسان و پوست سبز به راحتی جدا می شود. به همین منظور برای مناطقی که آب کافی برای کشاورزی و باغداری ندارند بهترین گزینه ایننهال های باداممی باشد. ایندرخت بادام،قوی و پربار است و این محصول از نظر گل دهی به مدت زمان طولانی تری نیازمند می باشد . در مناطق نسبتا سردسیری می توان از این نوعنهال بادام؛برای کشت استفاده کنند. شما می توانید در هر لحظه از زمان، اقدام به خرید نهال؛ نمایید، همچنین جهت استعلام قیمت نهال؛ کافیست یک پیام در واتساپ بگذارید تا در اولین فرصت لیست نهال ها همراه با قیمت خدمت شما ارسال شود.