نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن


متاسفانه بسیاری از افراد در خصوص ساعات و مباحث سوالی پیش از ثبت نام نمی پرسند و همین موضوع می تواند بر روی آموزش آنها نیز تاثیر بگذارد. از این رو توصیه ما این است که شما حتما در خصوص این موارد سوال بپرسید. این امکان باید وجود داشته باشد که پس از اتمام دوره هنرجو بتواند تمامی مشکلات خود را از مدرس خود بپرسد بنابراین بهتر است که امکان پشتیبانی وجود داشته باشد. توصیه می‌کنیم که هر چند ماه یک بار به ناخنهای خود فرصت دهید تا هوای تازه را نفس بکشند. به این ترتیب، فرصت بازسازی و خودترمیمی را به ناخنهای طبیعی خود خواهید داد. پیش از آن که دستان خود را زیر نور قرار دهید، مقدار زیادی ضد آفتاب استفاده کنید.

  • تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید.
  • کاشت ناخن با پلی ژل از تکنیک های جدید در آموزش کاشت ناخن می باشد که سختی و استحکام کاشت با پودر را دارد ولی انعطاف پذیرتر و سبک تر از آن است و ناخن هایی طبیعی با ماندگاری طولانی ایجاد می کند.
  • دراین مرحله شما با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه فرم نهایی روی ناخن را ایجاد می کنید.
  • روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد.

30- اگر به طراحی های ساده برای ناخن های خود علاقه دارید می توانید از دو رنگ مکمل هم استفاده نمایید و برای زیبا تر کردن آن ها از تاپ مات ناخن استفاده نمایید. همچنین می توانید از انواع دیزاین های نگین ناخن برای زیبا تر کردن ناخن ها استفاده نمایید. 23- فرنچ های رنگی ناخن ها همواره مورد پسند بسیاری از دختران بوده است.

روش کاشت ناخن سیلک

اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد. در مورد جدا شدن ناخن از سطح هم درمان به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد زیر ناخن پوسته‌هایی تشکیل می‌شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود. اما شرط عقل این است که قبل از بروز مشکل به فکر پیشگیری باشید. هر چه ناخن کار، کاشت ناخن حرفه ای تر و طبیعی تر انجام دهد قیمت کاشت ناخن بالا تر می رود. جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه کاشتن ناخن، نسبت به تعیین وقت و رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید.

یکی دیگر از مسائلی که هنگام استفاده از ناخن‌های مصنوعی باید به آن توجه کنید دور نگه داشتن دست‌ها از گرمای زیاد و شعله‌های آتش است. خصوصاً موقع آشپزی باید به این مسئله توجه کنید زیرا گرمای اجاق گاز ممکن است باعث آب شدن ناخن‌ها شود. برای حفظ سلامت ناخن‌های مصنوعی نباید آن‌ها را خیلی در معرض رطوبت قرار دهید بنابراین هنگام شستشوهای روزمره حتماً از دستکش استفاده کنید. استفاده زیاد از آب باعث شل شدن و دفرمه شدن ناخن‌های مصنوعی خواهد شد. وقتی فقط یک لایه خیلی نازک از مواد روی ناخن وجود داشت، این باقی مانده را با سوهان تمیز کنید و از بین ببرید.

چرا کاشت ناخن هوا می گیرد؟

این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود. برخی عزیزان به اشتباه این کار را نازک کردن ناخن مشتری می دانند و در دوره های آموزشی خود به هنرجو نیز آموزش غلط می دهند. نازک کردن صدف ناخن مشتری و آسیب رساندن به کراتین صدف ناخن باعث ایجاد مشکل در کاشت می شود. در دوره آموزشی شما ابزار مورد استفاده در این مرحله و نحوه صحیح استفاده از آن ها را آموزش می بینید.

برداشتن ناخن کاشته شده

در ادامه به عواملی که در کاهش عمر کاشت ناخن تاثیر می گذارند اشاره خواهیم کرد. در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند . این نوع از کاشت که دارای دوام متوسطی است و نیازی به سوهان کشی ندارد و ظاهری بسیار طبیعی به ناخن های فرد می بخشد. در این روش ابتدا پودر گچی را بر روی ناخن قرار می دهند و بر روی آن خط های نا متوازن با لاک مشکی می کشند سپس با استون یا لیکویید بر روی رنگ مشکی رگه هایی مانند سنگ مرمر ایجاد می کنند.