نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن


با رشد سلول‌های جدید در ماتریکس، سلول‌های قدیمی‌تر بیرون رانده و فشرده می‌شوند و درنهایت حالت صاف و سخت شده ناخن را به خود می‌گیرند. بعداز اتمام دوره کاشت ناخن شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر ناخن را دریافت می کنید. کلاس های دوره ناخن کاری به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین ۲ تا ۳ نفر و نیمه خصوصی ۴ تا ۸ نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

  • همچنین یکی از دغدغه‌های ایشان ترکیبات سرطان‌زای موجود در مواد مصرفی است.
  • اگر در قسمت‌هایی همچنان چسب را می‌بینید، با استفاده از سوهان به آرامی آن را پاک کرده تا تمیز شود.
  • ژل های تری دی مخصوص طراحی برجسته و سه بعدی روی ناخن می باشد که در رنگبندی متنوعی تولید شده است و این امکان را برای…
  • سپس شابلون را روی ناخن می­گذاریم و لاکی را که می­خواهیم به عنوان رنگ طراحی انتخاب کنیم، روی شابلون می­زنیم.
  • فراموش نشود که اینها مواد شیمیایی قوی هستند و ضرر دارند پس حتما قبل از استفاده روی یکی از ناخن ها امتحان و تست شود.

مدرن ترین شیوه کاشت ناخن پودری، گریم ناخن می باشد که صدف ناخن را کشیده تر و خط لبخند را در ظاهر ناخن ها زیباتر می نماید. خانم هایی که علاقه مند به کاشتن ناخن می باشند اما طرفدار سادگی هستند می توانند از کاشت طبیعی ناخن استفاده کنند. انواع روش های گوناگونی برای کاشتن ناخن وجود دارد که برخ از آن ها عبارتند از کاشت قالبی که ساده ترین روش می باشد. کاشت پودری که پر استفاده ترین روش کاشت است و کاشت با فرمر و غیره. برای کاشت ناخن های طبیعی شما می توانید از کاور ناخن و یا از کاشت با پودر هلویی استفاده کنید.

تکنینک های کاشت چیست و اساس کار آنها چگونه است؟

قارچ ناخن بسیار مُسری است و باید در کاشت ناخن از ابزار ضد عفونی شده استفاده کرد. تمیز کردن ناخن و کوتاه کردن آنها برای یک کاشت موفق بسیار مهم است. می توان برای مرتب سازی ناخن ها از سوهان ناخن استفاده کرد.

فرم ناخن گرد

تشخیص قارچی شدن ناخن سخت است به علت کاور کامل ناخن پس در مراحل انجام آن نهایت دقت را به خرج دهید. زمانی که براش آغشته به مواد شد برای جلوگیری از برداشت اضافه، مواد را برش دهید. زمانی براش آغشته به مواد قابل استفاده است که در انتهای آن یک توپی از مواد ایجاد شده باشد. اینکه کدام روش بهتر است متناسب با مهارت فردی که کاشت را انجام می دهد و نیاز فرد استفاده کنند، متغیر است. فراموش نکنید در پایان از تقویت کننده برای ناخنهایتان استفاده کنید. سپس دستتان را بیرون آورده و با کلینکس روی ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون قرار دهید.

فرق لمینت با کاشت ناخن

کاشت ناخن قالبی برای افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند ، مناسب نیست زیرا در این نوع کاشت ناخن باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند . اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت. پس از جدا کردن کامل ناخن مصنوعی لازم است به کمک پاک کننده لاک هر آنچه را که روی ناخن طبیعی باقی مانده، پاک کنید.