نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن


و اما جدیدترین مدل کاشت ناخن که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرید. اما این تنها دلیل برای کاشن ناخن نیست، گاهی اوقات مشکلات ناخن ها از جمله بدفرمی و بد رنگی، داشتن ناخن های شکننده و ضعیف، داشتن عادت بد جویدن ناخن و بسیاری عوامل دیگر فرد را به کاشت ناخن متمایل می‌کند. زیباتر شدن از مهم ترین دلایل تمایل خانم ها به کاشت ناخن می‌باشد زیرا داشتن دست های زیبا در گرو داشتن ناخن های زیباست.

  • به همین دلیل ورود به این بازار کماکان به علت افزایش روزافزون تقاضا منجر به اشباع بازار نمی گردد.
  • بنابراین حتما این نکته را در نظر بگیرید که این روزها دیگر مانند گذشته افراد وجدان کاری ندارند و به هنرجویان صرفا به یک منبع درآمد نگاه می کنند.
  • بعد از خشک شدن نیز می‌توانید از برق ناخن یا تاپ ژل استفاده کنید.
  • عوارض کاشت ناخن پا در بسیاری از مواقع در مقایسه با دست بسیار خطرناک‌تر است.

طراحی ناخن امری بسیار خلاقانه است و هر روز شاهد طرح‌ها و تکنیک‌های جدیدی در این حوزه هستیم. پیروی از سلبریتی‌ها و فشن ‌بلاگرهایی مانند کایلی جنر یا کیم کارداشیان نیز یکی از گزینه‌هایی است که طراحان ناخن همیشه در نظر می‌گیرند. سوهان برقی یکی از مهمترین ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام تمامی خدمات ناخن کاربرد دارد. اگر شما در کار کاشت ناخن تازه کار هستید باید بدانید دستگاهی مناسب است که دسته سبک تری دارد تا دست و مچ شما آسیب نبیند.

کاشت ناخن مصنوعی گرانتر هستند، اما ماندگاری بالاتری از ناخنهای اکریلیک دارند. در مرحله بعد، لازم است ناخنهای خود را زیر نور فرابنفش قرار دهید تا ژل سخت شود. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌های‌شان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.

کاشت ناخن قالبی یا دوآل

استفاده از پودر هلویی برای کسانی که ناخن کوتاه دراند، باعث پوشاندن کامل صدف ناخن شده و زیبایی ناخن را دو چندان میکند. زمانیکه یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان بقیه مواد را هم از بین ببرید و با بافر سطح ناخنتان را بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید. چندی پیش دو نمونه سرطان پوست در انگلیس گزارش شد که دقیقا مرتبط با کاشت ناخن بود. متخصصان دلیل این موضوع را استفاده از اشعه UV برای سفت کردن پودر ژلی روی ناخن اعلام کردند. از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد.

انواع روش کاشت ناخن

تکنینک ها بر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد. در این مجموع انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد. تکنینک هابر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد.

آماده سازی پودر کاشت

یک حوله را به مدت یک تا دو دقیقه در آب قرار دهید، سپس آن را باز کنید و یک طرف آن را با پوشش پلاستیکی بپوشانید. پس از آن می‌توانید روغن کوتیکول را به آرامی به ناحیه اطراف هر ناخن اعمال کنید. پوشش پلاستیکی و حوله گرم موجب ایجاد گرما می‌شوند که فرایند جدا کردن ناخن مصنوعی را تسریع می‌کند. اگر ناخن مصنوعی خود را کاشته‌اید و اکنون می‌خواهید آن را بدون مراجعه به سالن مانیکور بردارید، این بخش از نوشتار ساریسا را حتماً مطالعه کنید. در اینجا روش برداشتن ناخن مصنوعی را به شما آموزش می‌دهیم. کاشت ناخن مصنوعی بدانید، آشنا می‌کند تا بتوانید با خیالی آسوده‌تر از آنها استفاده کنید.