میثم عطر آرایشی آرایش لب رژ لب جامد


اما در کنار سادگی و راحتی استفاده از این محصول آرایشی پر طرفدار، نباید از ویژگی مهم آن که یکی از دلایل اصلی خرید رژ لب جامد توسط قشر متنوعی از افراد است چشم پوشی کرد. رژ لب‌های جامد نیز با داشتن رنگدانه‌های قوی به راحتی بر روی پوست لب پخش می‌شود و ماندگاری مناسبی نیز دارند. رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. شما در زمان خرید رژ لب با تنوع بسیار زیادی از رنگ ها مواجه می شوید که به کمک هر کدام از آن می توانید جلوه ای متمایز به چهره خود دهید.

  • رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد.
  • همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد.
  • لازم به ذکر است که استفاده از رژهای مدادی نیازمند داشتن مهارت خاصی نیست و تمامی افراد به راحتی می توانند به وسیله آنها فرم مورد نظر خود را به لب هایشان بدهند.
  • تمام رژ لب ها دارای لوسیون نرم کننده، مواد شیمیایی و طبیعی و رنگدانه هستند.

اما رژ لب های مایع مخملی، مقرون به صرفه تر و دارای ماندگاری بالاتری می باشد. ما برای راحتی انتخاب شما، در ادامه بهترین مارک رژ لب مخملی را معرفی خواهیم کرد. مالیدن رژ لب مایع و استفاده از ان کمی از انواع جامد و مدادی سخت تر است و ممکن است بسیار وقت شما را تلف کرده و یا شاید هم آرایش صورتتان را به کل خراب کند. تقریبا همه رژ لب ها چه مایع، چه رژ لب جامد، چه براق و چه مات از موادی که در این پاراگراف ذکر می شود ساخته می شوند و فرمولاسیون مشابهی دارند. با این تفاوت که ممکن است درصد استفاده از این مواد در برخی از آنها کمتر و در برخی بیشتر باشد.

رژ لب مایع مات هدی بنجور HudaBonjour پک 12 عددی

یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود.

قیمت رژ لب بدون سرب

به همین علت است که اغلب خانم‌ها به دنبال خرید رژ لب جامد هستند. زمانی که درباره آرایش و لوازم آرایشی صحبت می کنیم، بسیار هوشیارانه عمل کنید. هم چنین تنوع رژ لب های مخملی موجود در بازار، انتخاب را دشوار کرده است. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مارک رژ لب مخملی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آسان تر تصمیم بگیرید. همچنین نحوه انتخاب صحیح و اصولی رنگ رژ را بیان کردیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید. شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی، برای آن که بتوانند متناسب با ذائقه مصرف کنندگان، تولیدات متنوعی داشته باشند، رژ لب ها را در انواع مختلف جامد، مایع، مدادی، لاک لب و برق لب تولید کرده اند.

رژ لب های مدادی، رژ لب های ماژیکی و رژ لب های پالتی از دیگر انواع رژ لب هستند که با توجه به نیاز و طریقه مصرفتان می توانید آن ها را خریداری نمایید. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود. برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند.

اگر لب‌های شما به دلایلی خشک و پوسته پوسته شده‌اند و دوست ندارید از رژ لب‌های رنگی استفاده کنید، یک رژ لب شفاف یا برق لب، انتخاب خوبی است. برخی از برق لب‌ها می‌تواند علاوه بر درخشندگی، لب‌های شما را مرطوب نیز کند. برق لب در رنگ‌های مختلف مانند رژ لب ارائه می‌شود اما رنگدانه‌های آن بسیار سبک‌تر از رژ لب است به همین دلیل بسیار طبیعی بر روی لب‌ها می‌نشیند. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید.