مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی-تهران میکاپ


به منظور تاثیر بهتر، ال ای دی تراپی نیز برای مدت ۱۵ دقیقه انجام می شود. رادیکال‌های آزاد تولید شده بر اثر استرس اکسیداتیو به همه اجزا و ساختارهای درون سلول مثل DNA، پروتئين‌ها و لیپیدها آسیب می‌زند. همچنین به‌طور مداوم از کرم آبرسان، ترمیم‌کننده و ضد آفتاب استاندارد استفاده کنید. برای جلوگیری از خشکی پوست و حفظ رطوبت، از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده نمایید.

  • در مورد تداخلات دارویی، چون لیست این داروها خیلی طولانیه و اثراتش در مورد همه یکسان صدق نمی کنه، بهتره طبق مصرف خودتون از پزشک سوال کنین.
  • تکنیک مزووایت برای کل بدن بکار میرود اما رایج ترین کاربرد آن مربوط به صورت می باشد.هزینه مزووایت صورت بسته به موقعیت جغرافیایی کلینیک، دستمزد تکنسین مربوطه، برند و محصول کرم پودر دائم متغیر می باشد نمی توان عدد واقعی را عنوان کرد.
  • در این مرحله با استفاده از تونر، PH پوست به مقدار بهینه بازگردانده می‌شود که موجب رفع قرمزی و التهاب پوست و آبرسانی به پوست می‌شود.
  • کرم پودر دائم یکی از روش های نوین جوانسازی پوست هست که بدون اما و اگر نبوده.

چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید. کرم پودر دائم نوعی دیگر از ارایشهای دائمی صورت است که توسط میکروپیگمنت ها در لایه های سطحی پوست انجام میشود. انجام این روش باعث یکدست شدن رنگ پوست، صاف شدن و لز بین رفتن لکه های تیره پوستی انجام میشود.

هزینه کرم پودر دائم یا مزووایت چقدر است ؟

ماندگاری بالایی دارد و دارای بافت سبکی نیز میباشد که بر خلاف کرم پودر های معمولی که بطور روزانه ازانها استفاده میکنیم باعث بسته شدن منافذ و ایجاد چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی نمیشود. دارای ویتامین Eو ویتامین C میباشد که باعث تغذیه پوست نیز میشود. همانطور که می‌دانید استفاده از کرم پودر باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود، اما کرم پودر دائم یا مزووایت ، منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و به آن‌ها اجازه تنفس می‌دهد. علاوه بر آن، این روش درد و خونریزی ندارد و پس از انجام آن نیز نیازی به استراحت نخواهید داشت.

آرایش و زیبایی ( مروری بر گذشته )

هم قایان و هم خانم ها با انواع پوستی های طبعی و یا آفتاب سوخته و … میتوانند از این تکنیک در جهت درمان عیوب پوستی خود استفاده کنند. همانطور که قطعا می دانید انجام این کار در چند جلسه صورت می گیرد. علت این تفاوت معمولا در مواد مصرفی و کوکتل هایی است که از آن استفاده می شود. با اپلیکیشن کمدا می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را همیشه در تخفیف بخرید. اگر لوازم آرایشی دارید که تا به امروز بدون استفاده باقی مانده، با فروش در کمدا به پول تبدیلش کنید. در این روش برخلاف زمانی که از کرم پودر استفاده می‌کنید؛ منافذ پوست بسته نمی‌شود.

کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟ هر آنچه که از کرم پودر دائم باید بدانید

بسیاری از خانم های برای زیرسازی آرایش خود به منظور داشتن پوستی صاف و یکدست، از کرم پودرها استفاده می کنند. اما روش نوظهوری به نام کرم پودر دائم شکل گرفته که هنوز برای بسیاری از افراد گنگ و نامفهوم است. تزریق با سرنگ های بسیار نازک انجام میشود و با استفاده از دستگاه سوزن و رنگدانه بسرعت به لایه های سطحی پوست تزریق میشود و پوست با مواد رنگدانه دار پر میشود. سپس آنها مستقیماً بعد از جراحی زیبایی، محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسوی را به دنیای لوازم ارایشی به صورت کرم پودر دائم وارد بازار جهانی کردند. در سال 2007 ، کرم پودر دائم را با عنوان مزووایت را ابداع کرد ، که ناشی از برخورد بین دنیای لوازم آرایشی و پزشکی زیبایی است.

در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند. البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد. همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند. در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد. باید در نظر داشت که ماندگاری این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و برای پوست‌هایی که حساس نبوده و از خود واکنش‌های آلرژیک نشان نمی‌دهند، گزینه خوبی خواهد بود. یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند.