مدل آرایش صورت عروس آموزش آرایش صورت دخترانه 2021 برای انواع صورت مجله تصویر زندگی


برای آرایش ساده صورت از یک پالت با رنگ‌های متمایل به طبیعی استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است پوست شما خاکستری رنگ به نظر برسد. چراکه در غیر این صورت آرایش شما خوب روی چهره نمی‌نشیند و چسبندگی کرم مرطوب‌کننده اذیتتان خواهد کرد. دقت کنید که به هیچ عنوان نباید در این کار افراط کنید، چون افراط در لایه برداری به پوست شما آسیب زیادی می‌رساند.

براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود. زیر چشم تان کانسیلر بزنید و با اسفنج کمی آن را محو کنید. کمان زیر لب را با کشیدن یک خط منحنی در پایین مشخص کنید.

  • رنگ رژلب را متناسب با خط لبی که زده‌اید، انتخاب کنید.
  • همانطور که در بالا گفته شد، مهمترین ویژگی مدل آرایش و میکاپ هندی؛ استفاده از کرم پودر نزدیک به رنگ پوست، پودر سفید کننده صورت، مداد سیاه و پخش کردن نامساوی آنها است.
  • آرایش مهمانی فانتزی تقریباً شبیه به آرایش روزانه است، با این تفاوت که می‌توانید در مورد انتخاب رنگها جسورانه‌تر تصمیم بگیرید.
  • غالبا در میکاپ ایربراش، به جای استفاده از ابزارهای آرایشی سنتی مانند اسفنج و برس، از لوازم جدید و براشر بهره گرفته میشود.
  • کمی از کانسیلر بردارید و با قلم مو مخصوص زدن کانسیلر آن را پشت چشم به خوبی پخش نمایید.

انتخاب کرم پودر یکی از اساسی ترین انتخاب لوازم آرایشی است و باید به نحوی انتخاب شود که متناسب با پوست باشد.کرم پودر انواع گوناگونی دارد و در رنگ های مختلفی دیده می شود. هنگام خرید کرم پودر آن را روی دست امتحان نکنید بلکه آن را روی گردن یا پوست صورت بمالید. البته توجه داشته باشید در آموزش آرایش صورت مهم است که فرم صورت خود را بشناسید و تمام مراحل کانتورینگ و هایلایت و رژگونه را براساس فرم صورت خود انجام دهید. در ادامه بعد از آموزش رژگونه، این مرحله مهم در آموزش آرایش صورت به سبک‌ حرفه‌ای‌ها را توضیح خواهیم داد.

کرم پودر شون سری Smoothing Matt در چند رنگ ا Schon Smoothing Matt Foundation

برای متعادل سازی صورتتان ، قسمت هایی از آن را کانتور کنید، برای کانتور کردن رنگ انتخابی تان باید از پوست و کرم پودرتان تیره تر باشد. برای ترمیم لب ها روی آن ها برق لب یا کرم بزنید و پس از 15 الی 20 دقیقه ، لب ها را پاک کنید سپس با یک خط لب همرنگ رژتان یک خط کج از کمان سمت راست بالای لب تا وسط آن بکشید. برداشتن ابرو از این نقطه آغاز می شود پس با خط چشم این نقطه را علامت گذاری کنید.

برجسته کردن لب ها و ماندگاری رژلب با استفاده از کرم پودر

همچنین می توانید از رژگونه برای کانتورینگ یا شکل دادن به صورت خود نیز استفاده کنید. اگر تناژ پوست شما متوسط است، می توانید بیشتر از رنگ های صورتی و هلویی استفاده کنید. پس از انجام این مرحله چند دقیقه‌ای صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شما بشود و رطوبت آن به خورد پوست برود. کرم های سبُک ژلی، برای پوست های چرب بسیار مناسب هستند. حتی اگر پوست چربی هم دارید، از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

همچنین این محصول می‌تواند روکشی براق با رنگ‌ دلخواهتان ایجاد کند. جالب است بدانید که اغلب آرایشگران معروف توصیه می‌کنند که بسته به فرمول، محصولات میکاپ لب را با اپلیکاتور اعمال کرده و با انگشت پخش کنید. برای جلوگیری از آسیب به پوست خود از لوازم آرایشی مرغوب و طبیعی استفاده کنید. توجه داشته باشید بهتر است تا برای آرایش های روزانه، از سایه چشم استفاده نکنید و چشم هایتان را بسیار ملایم آرایش کنید. اگر در پشت پلک هایتان چین و چروک دارید، می توانید آن را با استفاده از یک سایه تیره رنگ محو کنید.