مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی


برای اینکه چشم ها گردتر دیده شود ، دورتادور این خط را سایه تیره بزنید. اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید. مقداری کانسیلر به قسمت هایی مانند اطراف چشم که نیاز به پوشش دارد ، بزنید و با پد یا دست آن را پخش کنید. برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد. اگر شما دارای پوست بژ یا گندمی هستید بهترین انتخاب برای شما کرم بژ رنگ است. و اگر تون رنگی پوست شما متوسط است و گندمی هستید، دست‌تان برای انتخاب طیف رنگی مختلف کانتور باز است و می‌توانید رنگ‌های متفاوتی را امتحان کنید.

  • اگر شما در آرایش یک مبتدی هستید، به شما توصیه میکنیم از خط چشم ساده استفاده نکنید چون اگر نا وارد باشید ظاهر شما زشت و نا مرتب به نظر خواهد رسید.
  • نحوه استفاده از مرطوب کننده در قسمت پیشانی به این صورت است که مرطوب کننده را به صورت ضربدری روی پیشانی ماساژ دهید.
  • ترتیب صحیح آرایش صورت را در این بخش از مجله سین دخت بررسی کردیم.
  • در این مرحله از آموزش آرایش صورت باید لب‌های‌تان را آماده کنید.
  • در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد.

این کار را می توانید با همان سایه قهوه ای تیره نیز انجام دهید و کمی چشمانتان را کشیده تر نشان دهید. از جمله روش ها و ترفندهای کاربردی که در زمان میکاپ از آن بهره مند می شوند کانتور بوده که با کرم ها و لوازم آرایشی مربوط به آن… این سبک از انواع مدل میکاپ و آرایش؛ در عین زیباسازی ظاهر، هیچ گونه آسیبی به صورت نمیرساند. در مورد پلک ها نیز از ریمل استفاده کنید و یا از مژه مصنوعی بهره مند شوید.

صابون ابرو یکی از محصولات جدید آرایشی می باشد که در امروزه برای حالت دادن و زیبا سازی ابروها از آن استفاده می شود، در زمان خرید این محصول… در این مطلب مدل هایی از آرایش چشم مجلسی با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل… آرایش صورت اداری سبکی از میکاپ بوده که متناسب با موقعیت و مکان موردنظر انجام گرفته و نسبت به دیگر مدل های آرایش تکنیک ها و ترفندهای مخصوص به…

نواقص چهره تان را با آرایش بپوشانید

در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید. از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید. برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست.

تینت لب چیست + نحوه استفاده از تینت لب (آموزش 100% کاربردی)

همچنین پرایمر را فراموش نکنید؛ پرایمر منافذ پوست را می‌بندند و چربی پوست شما را کنترل می‌کند. در نتیجه کرم پودرتان پس از مدتی چرب و روغنی نخواهد شد. رنگ رژلب را متناسب با خط لبی که زده‌اید، انتخاب کنید. اگر می‌خواهید آرایش طبیعی‌تری داشته باشید، رژ همرنگ خط لب، و برای بولدتر نشان دادن لب‌ها از رژ براق استفاده کنید.

استفاده از کرم مرطوب کننده در آرایش صورت

آرایش در پوست های خشک و خشن و زبر خیلی خوب نخواهد شد. از گوشه لب خط لب کشیدن را آغاز نمایید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود. خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند. اگر گوشه چشمتان کمی افتادگی دارد و رو به پایین است، خط چشم را به آرامی به سمت بالا بکشید تا جوان تر به نظر برسید.