لیست قیمت رژ جامد 22 آذر ایمالز-تهران میکاپ


برای این کار مداد را بر روی قسمت میانی لب بالایی قرار داده و به آرامی آن را به دو گوشه هدایت کنید. بهتر است که از یک خط لب با رنگی نزدیک به رنگ لبتان برای آرایش استفاده کنید. اگر رنگ درست رژ را انتخاب کنید، لبخند شما بهتر و زیباتر خواهد شد. با انتخاب رنگ‌های سردتر مانند آبی و یا بنفش می‌توانید رنگ زرد دندان‌هایتان را پوشش دهید. اگر دندان‌هایی زرد دارید از زدن رژ لب‌های با رنگ گرم تر خودداری کنید. برند مای دارای دو رژلب مایع لومینوس در 5 رنگ و پرفکشن مت در 12 رنگ با ماندگاری طولانی است.

شکل اصلی آن به صورت جامد بوده و محبوبیت بالایی هم میان طرفداران دارد. طوری که بعد از معرفی رژلب مایع استفاده از آن کم نشد و تا کنون نیز فروش دارد. رژلب جامد در سه شکل مات و اکلیلی و براق موجود است و تنوع رنگی بالایی هم دارد که هر فرد متناسب با سلیقه شخصی خود می‌تواند آن را خریداری کند. این نوع معمولاً درون محفظه‌های لوله ای باریکی قرار دارند که به کمک یک اپلیکاتور با سری شبیه اسفنج می‌توانید آن را اعمال کنید.

  • تاریخ استفاده از رژ لب به تمدن‌های باستان مثل ایران، یونان و مصر باز می‌گردد.
  • ما با درک نگرانی ها و چالش های کاربران حین خرید آنلاین همواره تلاش کردیم با ارائه توضیحات تخصصی برای هر محصول و امکان مقایسه کالا و تضمین بازگشت 3 روزه کالا، امکان خرید آنلاین مطمئن و آسان را برای شما فراهم سازیم.
  • رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد.
  • یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده.

هرچند کارنائوبا گرانتر است اما به این علت که دمای ذوب بالاتری دارد، رژلب در دماهای بالاتر نیز بدون تغییر حالت باقی می‌ماند. بدیهی است که پیشنهادات شما عزیزان، ما را جهت ارائه خدمات بهتر به شما سروران گرامی کمک می نماید همچنین اگر برندهای خاصی مدنظر شما عزیزان می باشد اعلام فرمایید تا به محصولات ارائه شده در سایت بیفزاییم. اگر برای مراسم خاصی به دنبال رژ لب هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از این رژ لب‌ها با ماندگاری بالا است تا با خیال راحت نیاز به تمدید رژ لبتان نداشته باشید. توجه داشته باشید برای پاک کردن این رژ لب ها نیاز به پاک کننده‌های مخصوص دارید.

رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L55

رنگ‌های رژ لب پر رنگ‌ مانند قرمز می‌‌تواند به شما احساس اعتماد به نفس بیشتری دهد و از آنجایی که استفاده از رژ لب به عنوان بخشی از مهم‌ترین مراحل آرایش ا‌ست، بلافاصله پس از استفاده احساس جذابیت را در شما ایجاد می‌شود. در حال حاضر رژ لب در همه رنگ‌ها و بافت‌ها به صورت گسترده یافت می‌شود و برای هر سلیقه و استایلی می‌توان رژ لبی خاص را در نظر گرفت. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد.

رژ لب مک مدل مات سایز مینی

همه آنها برای تمام افراد مناسب نیستند و بسته به نوع پوست، بزرگی و یا کوچکی لب و نیز مکانی که قرار است در آن حاضر باشید (به طور مثال مهمانی، کار و …) انتخاب‌های متفاوتی پیش روی شما است. هدف اصلی ما جلب رضایت شما می‌باشد و برای نیل به این هدف، محصولات اورجینال و‌ با‌کیفیت را از معتبرترین منابع تامین کرده و در اختیارتان قرار می‌دهیم. امیدواریم که همراه ما خریدی آسان، امن و لذت بخش را تجربه کنید و با پیشنهادات و انتقادات خود باعث ارتقا و پیشرفت ما باشید. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود.

این مدل هم برای مهمانی و هم در استفاده روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فرمولاسیون انواع رژ لب جامد هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زا یا روغن و پارابنی پیدا نخواهید کرد. در طرف مقابل، بعضی از این رژلب‌ها خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت بافت لب را نیز دارند.