عاطی ماتیک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی-تهران میکاپ


جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و فروش پالی‌گان و سایر ارزهای دیجیتال از رمزینکس وارد صفحه ی راهنمای استفاده از رمزینکس شوید. محدودیت توکن ماتیک؛ ارز ماتیک، توکن بومی شبکه پالیگان است که برای پرداخت کارمزد و تقویت امنیت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مشکلات، ارز دیجیتال ماتیک این است که موارد استفاده از آن، فقط به داخل شبکه پالیگان محدود است و برای امور روزمره کارایی ندارد. می توانند در صورت صرف نظر از لایه اتریوم از این لایه برای بالا بردن امنیت معاملات خود بهره ببرند.

اگر به عنوان یک تولید کننده بلاک در شبکه پالیگان فعالیت کنید، ارز دیجیتال ماتیک پاداش می‌گیرید. راه اول صرافی‌های خارجی که دردسرهای خود را دارد و راه ساده‌تر صرافی‌های داخلی مانند رمزینکس است. در این بازار به طور مستقیم با دیگر کاربران وارد معامله خرید یا فروش ماتیک می‌شوید و خود شما قیمت مورد نظر را تعیین خواهید کرد. ارز دیجیتال ماتیک کار خود را باعرضه اولیه صرافی در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد و موفق شد سرمایه‌ای نزدیک به 1/9 میلیارد دلار را کسب کند. تاکنون برای ارز دیجیتال ماتیک حدود 10 میلیارد توکن ساخته‌شده است و هنوز هیچ محدودیتی برای عرضه این توکن‌ها قرار نگرفته است. ماتیک امنیت بالایی هم داره چون اپراتور های زنجیره ای Polygon در سیستم Pos نقش دارن و نماینده های یک سیستم اثبات سهام در شبکه هستن.

پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد. پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود. این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است. وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند. جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است. او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد.

  • شما می توانید با ارزهای دیجیتال داد و ستد کنید و می توانید در آینده به عنوان یک سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال نگاه کنید و از آن استفاده کنید.
  • شما می‌توانید این لایه را در جایی که تراکنش‌ها توسط ماینرها تایید می‌شوند مستقر کنید.
  • سپس درصورتی‌که این قابلیت وجود داشت، می‌توانید عملیات مربوط به استخراج را انجام دهید.
  • برای انتخاب کیف پول ماتیک بهتر است از کیف پول های معتبری که این ارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید.
  • این اپلیکیشن که به کیف پول‌های سرد لجر متصل می‌شود، به بیش از ۵میلیون کاربر خدمات می‌دهد.

شاید براتون سوال شده باشه که اصلا Pos چیه؟ خیلی راحت و خلاصه بخوام بگم روشیه که مشارکت کننده ها در یک شبکه غیرمتمرکز بر اساس اون با هم توافق میکنن و بر سر تراکنش ها و بلاک ها به اجماع واحد میرسن. این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند. بر خلاف قیمت‌های ثابت توکن شبکه قبلی، انتظار داریم که توکن Polygon بتواند سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را به خود جلب کند. ارز دیجیتال Polygon روی عملکرد بی‌نقص، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و ساده‌سازی تجربه کاربری تمرکز کرده است. ارز دیجیتال Polygon با نماد MATIC در واقع توکن Polygon Blockchain است که عملیات خودمختار و کاربردی اکوسیستم غیرمتمرکز را محقق می‌کند.

تاریخچه قیمت پالی‌گان

فروش و خرید پولکادات پولکادات یکی از شبکه‌های پرسرعت است که می‌توانید رمز ارز بومی آن را با سمبل DOT به صورت آنی معامله کنید. این سؤالی است که نه تنها در خرید ماتیک که در خرید هر ارز دیگری، باید از خود بپرسید. در بازار ارزهای دیجیتال شما قطعاً به مکان امنی برای ذخیره‌سازی دارایی‌تان نیاز دارید.

ماتیک (پالیگان‌)

وقتی ماتیک در ابتدا راه‌اندازی شد، فقط با استفاده از یک الگوی آف‌چین تراکنش‌ها را پردازش می‌کرد. اما حالا پالیگان به عنوان یک میزبان برای به اتصال بلاک چین‌ها به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد تا نهایت انعطاف و مقیاس‌پذیری را برای اتریوم ایجاد کند. زمانی که یک فرد به عنوان سهام‌گذار، ارز دیجیتال ماتیک را در شبکه پالیگان قفل می‌کند، به عنوان یک تولید کننده بلاک شناخته می‌شود. به این معنی که با ورود یک کاربر، توکن‌های جدید استخراج می‌کنند و با خروج آن کاربر، توکن‌ها را نابود می‌کنند.

ارز دیجیتال ماتیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

گفتنی است پلتفرم‌های خارج از کانادا که به کاربران کانادایی خدمات می‌دهند نیز باید از این الزامات پیروی کنند. سال ۲۰۲۰ سالی پر از فراز نشیب برای ارزهای دیجیتال بوده است بسیاری از شرکت ها وارد یکی از ارزهای دیجیتال شده اند که حدوداً ۸۰ درصد بانک ها در زمینه ارزهای دیجیتال نقش پنهانی را داشتند. انتظار می‌رود در آینده تحولات جدیدی در زمینه ارزها رخ دهد و بانک‌ها بتوانند به صورت مستقیم بر روی ارزهای دیجیتال نظارت داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید استخراج رمز ارزها دشواری‌های مخصوص به خود را دارد، برای مثال شما باید برای استخراج برخی از رمز ارزها از دستگاه‌های قدرتمند کمک بگیرید.