صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر


در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگو برداری نمایید. استفاده از رنگهای خنثی برای سایه چشم، رنگهای ملایم برای لبها، محصولات مات و فاقد چربی مناسب ترین گزینه برای مدل آرایش صورت اداری هستند. تاریخچه آرایش و مدل آرایش صورت حدأقل به ۷ هزار سال پیش می‌رسد.

  • و به سبکی هنرمندانه با ایجاد تضاد بین آرایش چشمها با لب جذابیت بی‌ نظیری به چهره می‌دهد.
  • در ابتدا، کمی از فونداسیون (که در عمده مواقع کرمپودر است) را روی ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) بزنید و با یک براش مخصوص، آن را ترکیب کنید.
  • در این مرحله می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید و مژه مصنوعی بزنید.
  • توجه داشته باشید که شما باید مرتبا روزانه سه مرتبه از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.
  • در ادامه می‌توانید با یک براش خط آن را کمی محو کنید که خط خیلی تیزی نداشته باشد.

آرایش کردن یکی از کارهایی است که هر خانمی باید آن را با اصول و قواعد فرا بگیرد و چهره خود را به زیباترین نحو ممکن آرایش کند. در این مقاله قصد داریم تا نحوه آرایش صورت را با تمام نکات مهم برای شما عنوان کنیم تا بتوانید به زیبایی چهره تان را آرایش کنید. بالاتر از این سایه قهوه ای می توانید با توجه به رنگ مو یا رنگ چشم از سایه سبز، شرابی یا سایه های نود استفاده نمایید. راز یک آرایش زیبا این می باشد که شما بدانید که بخش های مختلف صورت تان را چگونه آرایش کنید و ایراد های احتمالی را چگونه برطرف کنید. برای داشتن آرایش زیبا توجه داشته باشید که هیچگاه اجازه ندهید آرایش شما آنقدر زیاد و توی چشم باشد. شما می توانید برای این کار از تکنیک های آرایشی جدید استفاده کنید تا آرایش ملایم و شیک داشته باشید..

ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است. استفاده از لاک‌های زرق و برق دار برای همه ناخن‌ها نه‌تنها جلب توجه نمی‌کند بلکه می‌تواند برای افراد زننده هم به نظر برسد. برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند. استفاده زیاد از کانسیلر بر روی گودی زیر چشم باعث می‌شود شما مسن‌تر به نظر برسید. سعی کنید یکی از این دو بخش را خیلی زیبا تر نشان دهید تا بیشتر خودشان را نشان دهند.

رژ لب

سبک میکاپ درخشان یا براق، شامل سایه های متالیک و پر زرق و برق برای چشم است. تکنیک های آرایش شیمر یا درخشان را میتوان در کلیه بخش های صورت، گردن، مو و شانه ها اعمال نمود. دوربین های دقیق می توانند به آسانی تک تک خطوط و چین های صورت را (طبیعی و یا با آرایش) ثبت کنند. سبک آرایش با وضوح بالا یا HD، همان چیزی است که افراد را در تلویزیون و صفحه نمایش بزرگ نشان میدهد. میکاپ و آرایش اروپایی یا HD، روشی است که در آن از آرایش خالص یا گریم، استفاده میشود که خطوط و چین ها را پنهان می نماید. بنابراین با این تکنیک زیبایی، پوست صورت را برای ساعات طولانی به شکل بی عیب و نقصی برای جلوی دوربین آماده میشود.

از سایه چشم استفاده کنید

با این کار مژه‌های شما گیراتر و مشکی تر دیده می‌شوند. برای زیباتر شدن کارتان ابتدا ابروهای خود را مرتب کنید و با ریمل یا مداد ابرو را رنگ بزنید تا قاب چشمانتان مشخص شود تا بتوانید به راحتی چشمان خود را آرایش کنید. و به سبکی هنرمندانه با ایجاد تضاد بین آرایش چشمها با لب جذابیت بی‌ نظیری به چهره می‌دهد. آرایش چشم هندی بر پایه سرمه انجام می‌گیرد و رنگهای قرمز و براق بیشترین استفاده را در این سبک آرایشی دارند. و به همین دلیل هنوز بعد از سالها چنین سبکی محبوبیت خاصی در میان بانوان دارد. هنگامی که یک آرایش کلی داریم، این آرایش کردن زمانی خود را به خوبی نشان می دهد که از یک رژ گونه، متناسب با نوع و رنگ آرایش استفاده شده باشد.

توجه داشته باشید که کانتور صورت، کمی به طول می‌انجامد، اما جلوه‌ای خاص به صورت شما می‌دهد. اگر با محصولات کانتورینگ آشنایی ندارید، می‌توانید از برنزر استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که برای تقویت مهارت‌های خود از یک برنزر مات بژ استفاده کنید.