رژ لب خرید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی رگا شاپ


رژ لب مایع به دلیل مزایای زیادی که به مشتریان ارائه می‌دهد، در قرن بیستم به ترند تبدیل شده است. رنگدانه بالا، بدون نیاز به خط لب، ماندگاری نسبتاً مناسب برخی از مزایای استفاده از رژ لب‌های مایع می‌باشد. رژ لب‌های حجم دهنده لب نسبت به رژلب‌های عادی، درصد بیشتری از مواد را جذب پوست می‌کنند که این موضوع احتمال بروز آلرژی و حساسیت را بالا می‌برد. بنابراین بهتر است از این محصولات به طور مداوم و روزمره استفاده نکنید و برای خرید آنها نیز حتماً به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید.

  • ممکن است خیلی برایتان پیش آمده باشد که موهایتان به رژ لبتان چسبیده و آرایشتان را خراب کنند.
  • این رژها همچنین دارای بافتی نرم و سبک همراه با رنگدانه بالا هستند.
  • رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد.
  • موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید.
  • این کمپانی فرانسوی رژهای خود را به وسیله موم طبیعی زنبور عسل و روغن کرچک تولید کرد که این محصول مورد استقبال بسیاری از خانم ها نیز قرار گرفت.

رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند. دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید. اما نکته ای که بسیار مهمه اینه که هر رژ لب روی هر لبی یک رنگ داره! که اون‌هم به دلیل جنس و نوع پوست و رنگ لب شخصی‌ست که اون رژ رو استفاده می کنه.

رژلب جامد بدون سرب ساتین سیدنی

برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند. برای بالا بردن ماندگاری رژ لب می توانید قبل از آرایش لب، لب هایتان را با کرم پودر یا پنکک و حتی کانسیلر جامد آغشته کنید سپس به آرایش لب هایتان با کمک خط لب و رژلب بپردازید. میتوانید دور لب هایتان را کمی با هایلایتر مشخص تر کنید که به برجسته کردن لب هایتان پس از استفاده از رژ لب مایع بسیار کمک می کند. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. این رژ لب‌ها با ماندگاری بسیار طولانی مناسب کسانی است که می‌خواهند رژ لب‌هایشان پاک نشود. رژ لب یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی لب در جهان است که هم به صورت روزانه و هم برای مناسبت‌های خاص قابل استفاده می‌باشد.

رژلب جامد ولوت مات سیدنی

رژ لب های بسیار زیادی با جلوه مات و مخملی تولید شده اند که ممکن است فرایند انتخاب را برای تان دشوار کند. برای این که بدانید چگونه یک رژ لب با کیفیت انتخاب کنید، این مقاله را بخوانید. خرید رژ لب مایع به دلیل آشنایی همه خانم ها با این ماده اسان تر از چیزی است که فکر می کنید. با سبک آرایشی شما، لباس هایتان و حتی پوست صورتتان هماهنگ باشد. پس زمانی که شما توجه و زمان بیشتری را صرف زیبا تر کردن این دو عضو از صورت خود کنید، مطمئنا نتیجه ای بهتر برایتان حاصل خواهد شد. از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است.

طیف رنگی گسترده رژ های این برند، توجه آرایشگران را به خود جلب کرده است. این رژ لب دارای بافتی نرم و روان است که به راحتی روی لب می نشیند. هم چنین هیچ گونه احساس سنگینی بر روی لب ایجاد نمی کند و فاقد مواد مضر شیمیایی می باشد. دوسه یک برند آمریکایی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. رژ لب های این برند جزو محبوب ترین رژ لب ها در میان زنانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند.

رژلب جامد استی مت 34 بلک دایموند مای – دارای تنوع رنگ

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژلب می زنند از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار هستند. اگر رنگ پوست روشنی دارید ، می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید تا ظاهری جوانتر به خود ببخشید. رنگهایی چون صورتی های روشن ، هلویی و پرتقالی برای داشتن ظاهری جوانتر توصیه می شوند.