رژ لب جامد ام‌ان‌دی شماره 312 5 گرمی


65 درصد خانم‌ها هرروز رژ لب می‌زنند و 70 درصد آقایان، رژلب با تم قرمز را می‌پسندند. رژ لب یک وسیله آرایشی است که قطعا از آن چند مدل در کیف آرایشی خود دارید. برای پاک کردن این محصول وسواس زیادی را به خرج دهید زیرا باقیماندن ان روی لبتان شاید مشکل ساز باشد و پس از پاک کردن از بالم لب و حوله گرم به منظور سالم نگه داشتن لب هایتان استفاده کنید. برای پاک کردن نیز می توانید از وازلین و یا روغن هایی همچون ورغن نارگیل استفاده کنید. انواع جامد این رنگدانه ها از این نوع بسیار رسمی تر و مناسب قرار های کاری یا مجالس رسمی می باشند. زیرا برق اضافه مدل های مایع، ممکن است در برخی فضا ها زننده و نا مناسب باشد.

  • زمانی که درباره آرایش و لوازم آرایشی صحبت می کنیم، بسیار هوشیارانه عمل کنید.
  • یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است.
  • به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد.

انواع رژ لب شامل رژ لب جامد، رژ لب مایع، رژ لب مدادی، رژ لب ماژیکی و رژلب پالتی می باشد. رژلب‌های جامد انواع متفاوتی دارند؛ به‌طور مثال مدل‌های مدادی، پالتی و استیکی از انواع رژ لب جامد به حساب می‌آیند. رژلب‌های استیکی و متداول را که همه می‌شناسیم، مدل‌های مدادی همچون یک مداد با سر پهن هستند و رژلب‌های پالتی نیز مانند سایه چشم در یک پالت ارائه می‌شوند. مدلی را برگزینید که بیشترین کاربرد را برایتان به ارمغان خواهد آورد. به‌طور معمول رژلب‌های جامد نسبت به رژلب‌های مایع از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند.

در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند. بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه. از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد.

رژلب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند شماره SL05 مای – دارای تنوع رنگ

در حال حاضر رژ لب در همه رنگ‌ها و بافت‌ها به صورت گسترده یافت می‌شود و برای هر سلیقه و استایلی می‌توان رژ لبی خاص را در نظر گرفت. رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. در ادامه نکاتی رو برای شما می‌گیم که نه تنها باعث شناخت بیشتر شما می‌شه بلکه به شما در انتخاب رژ لب مناسب هم کمک می‌کنه. رژ لب های گوشتی خوش رنگ بسیار پرکاربرد هستند که از آنها می توان در هر زمانی استفاده نمود؛ چه برای شرکت در میهمانی های رسمی و خصوصی و یا دورهمی های دوستانه و چه برای حضور در محل کار. این رژها به لطف جذابیت خاص خود بسیار پرطرفدار هستند و با استقبال بی نظیری از سوی خانم ها مواجه شده اند. بهترین گزینه برای افرادی با رنگ چهره سفید یا به اصلاح رنگ پریده، رژهای صورتی و هلویی هستند.

رژ لب جامد مدل Primrose شماره 540 این لی

رژ لب های مدادی در بیشتر موارد مات هستند و بین جوانان و نوجوانان طرفدار زیادی دارد. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد.

توجه داشته باشید برای پاک کردن این رژ لب ها نیاز به پاک کننده‌های مخصوص دارید. به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. سعی کنید به هماهنگی رنگ رژ لب با رنگ غالب استایل خود، به ویژه رنگ شال و روسری‌تان توجه داشته باشید. ایجاد هارمونی بین این موارد، تضمین کننده یک استایل به روز و شیک برای شما خواهد بود. برخی رژ لب های فیک حاوی فلز های سمی برای بدن مانند سرب و جیوه هستند ولی رژ لب های گیاهی و اصل اینطور نیستند.