رژ لب جامد،رژ لب صورتی،رژ لب بدون سرب،رژ لب مک،رژ لب قرمز،رژ لب گلدن رز،رژ لب مات،رژ لب اکلیلی،رژ لب 24 ساعته فروشگاه اینترنتی زنونه


حتی بهتر است کمی فرچه را به دور بطری ان بکشید تا مقدار رژ لب مایع بیرون آمده کمتر شود. زیرا این محصول تاثیر زیادی داشته و مقدار زیاد آن ارایشتان را خراب می کند. امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود. پالت‌های رژ لب را می‌توان نسبت به سایر انواع رژ لب حرفه‌ای تر دانست. این پالت‌ها در واقع رژ لب‌های فشرده شده‌ای هستند که با براش‌های مخصوص می‌توانید حتی به عنوان رژ گونه نیز از آن استفاده کنید.

  • حال در بسیاری از آنها از موادی چون ویتامین E – بابونه – روغن آفتابگردان و … نیز استفاده می شود، که زیاد رایج نیست.
  • برندهای متنوعی مانند مای، بورژوآ، استیلا، کلارینس و لانکوم انواع رژ لب را تولید می‌کنند.
  • برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند.
  • می توانید بهترین رژ لب های ۲۴ ساعته را با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه فرمایید.
  • قبل از استفاده از این رژ، حتما دور لبا هایتان را با باقیمانده کرم پودری که بر روی صورتتان استفاده کرده اید مشخص نمایید تا کانسپتی از پایان کار را در ذهنتان داشته باشید.
  • این برند با بیشترین تنوع رنگ رژ لب توانسته مشتریان بسیاری داشته باشد.

استفاده از رژ لب برای اکثر افراد پایه و اساس آرایش صورت محسوب میشود و معتقدند بدون آن آرایش ناقص است. افرادی که دارای چهره گندمی و سبزه هستند می توانند چهره خود را با رژهای مسی، قهوه ای و آجری جذاب تر سازند. افرادی با چهره گندمی و توناژ پوست سرد می توانند با اطمینان خاطر از رژ قرمز استفاده نمایند. رژ لب ماژیکی که همان رژ مایع می باشد برای افراد کم تجربه راحت تر است. استفاده از رژ لب باعث تقویت روحیه می شود، چه در خانه برای خودتان و چه در مهمانی ها و مجالس. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است ، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید.

رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S81

فعالیت شرکت میراث نفیس دست ها بصورت یک شخص حقوقی مستقل ، دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای مطابق آئین نامه تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی می باشد. در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

رژلب مایع ال ای گیرل پک 12 عددی

استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب ها می شود پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید. اگر رژ لب مناسب چهره و رنگ پوست خود را به درستی انتخاب کنید، شمارا زیباتر و جذاب تر نشان می دهد. رژ لب های براق دارای جلوه ای براق و زیبا هستند و چهره ای شاداب و جوان به افراد می بخشند. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. جالب است بدانید که خانم‌ها بطور متوسط در کل زندگی، 4 کیلوگرم رژ لب مصرف می‌کنند. 25 درصد خانم‌ها بدون این وسیله آرایشی از خانه بیرون نمی‌روند.

محصولات پیشنهادی دیگر

اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود. رژهای مایع نیز در رنگ های براق و مات تولید می شوند و اغلب ماندگاری کم تری نسبت به رژهای جامد دارند. محبوب ترین وسیله آرایشی بین خانم ها رژ لب است به دلیل کم بودن ماندگاری تاثیر این ماده آرایشی رو لب، میزان استفاده از آن زیاد و تقاضا برای خرید رژ لب هم زیاد است. از مواد برق کننده همچون میکا و سیلیکا در ساخت آنها استفاده می شود که معمولا رژ لب مایع به منظور ایجاد خاصیت براق کنندگی بهتر مقدار بیشتری از این مواد را در خود دارد. امروزه رنگ‌های مختلف رژ لب، از رنگ‌های نود و طبیعی گرفته تا گزینه‌های تندتر مانند زرد یا سبز، واقعاً به نمادی از خودنمایی تبدیل شده‌اند!