رژ لب برنامه‌ها در Google Play


امروزه صدها طیف رنگی رژ لب در بازار وجود دارد که ممکن است فرایند انتخاب را برای تان دشوار کند. به همین دلیل لازم است بدانید چطور باید مناسب ترین رنگ رژ لب را انتخاب کنید تا با تکمیل آرایش، زیبایی تان چندین برابر افزایش یابد. یکی از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید رژ لب باید به آن توجه کنید، توجه به تناژ رنگی پوست تان است.

  • رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است.
  • تمام رژ لب ها دارای لوسیون نرم کننده، مواد شیمیایی و طبیعی و رنگدانه هستند.
  • لازم به ذکر است که استفاده از رژهای مدادی نیازمند داشتن مهارت خاصی نیست و تمامی افراد به راحتی می توانند به وسیله آنها فرم مورد نظر خود را به لب هایشان بدهند.
  • این رژ لب‌ها شباهت بسیاری به خط لب‌ها دارند اما با آن‌ها متفاوتند.
  • این نوع از رژ لب ها در شکل جامد، مایع، مدادی و… تولید و به فروش رسیده اند.

رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است. کافی است همین حالا سری به این فروشگاه بزنید و لیست درخشان رژلب‌های جامد آن را بررسی کنید. در نهایت با انتخاب مدل مدنظرتان، لذت خرید اینترنتی رژ لب جامد در فروشگاه شیمن شاپ را به خود هدیه دهید. رژلب یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که لیست لوازم آرایش عروس هم ضروری می باشد.

ما در رگا شاپ انواع مختلف رژ لب‌ها را در رنگ‌های جذاب و از برندهای معتبر خارجی و ایرانی، با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهیم. از آنجایی که ممکن است خرید آنلاین رژ لب برای بسیاری افراد سخت باشد، شما می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و رنگ مورد نظر خود را با مشورت کارشناسان انتخاب کنید. نیل از ایده اولیه این موضوع که بتواند جایگاهی امن برای خرید لوازم‌ آرایشی و بهداشتی، با اطلاعات کامل از محصول باشد، شکل گرفت. در فروردین ماه سال 1398 بود که جمع اولیه نیل دورهم جمع شدند و با جذب حرفه‌ای‌ترین‌ها، گروه اصلی آن شکل گرفت و دنیای اینترنت برای اولین بار با نیل آشنا شد. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده.

رژ لب مدادی مای مدل Chubby

با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود. تمام رژ لب ها دارای لوسیون نرم کننده، مواد شیمیایی و طبیعی و رنگدانه هستند. اگر رژ لبی سرب دارد منظور این است که میزان آن بالاتر از حد استاندارد است و گرنه در تمام رژ لب ها سرب وجود دارد. برای خرید رژ لب کمی وسواس به خرج دهید تا بتوانید در کنار زیبایی لب هایتان سلامت آن را نیز حفظ کنید.

رژ لب پالتی

حال به منظور دقیق تر کردن خطوط دور لبتان، از کانسیلری که با رنگ پوستتان هماهنگ است استفاده کرده و با یک قلم که نوک باریکی دارد با دقت هرچه تما درو لب هایتان را به رنگ پوسستان در آورید. و همانطور که اکثرا میدانید ، تمام انواع آن به صورت مات و شاین تولید شده اند تا نیاز سلیقه ای تمام جامعه را پوشش دهند. بهتر است که قبل از زدن رژلب، لب های خود را با کرم لب آبرسانی کرده و از خط لب برای تنظیم خطوط و منظم استفاده کردن از رژلب استفاده کنید.

رژلب جامد بدون سرب ساتین سیدنی

این محصول به دلیل داشتن بافتی مات، انتخاب بسیار ایده آل و مناسبی برای تان خواهد بود. رژ لب دبورا اطراف لب پخش نمی شود و به آسانی روی آن قرار می گیرد. رژ لب مایع این برند ایتالیایی، در 16 رنگ پر طرفدار و زیبا تولید شده است که خطوط لب های تان را به طور کامل می پوشاند. رژ لب های جامد دارای تنوع رنگی بیشتری هستند و پوشش خوبی روی لب ایجاد می کنند و در مقابل رژ لب مایع ماندگاری بیشتری به نسبت جامد دارد. رژ لب‌ها در بافت‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای مختلفی از برندهای متفاوتی ارائه می‌شوند تا هر شخصی با هر سلیقه‌ای که دارد بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.