رژ لب برنامه‌ها در Google Play


رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. همانطور که می دانید در هنگام آرایش، زدن رژ لب زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و از اینرو به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد. مواقعی که برای بیرون رفتن از منزل عجله دارید و زمانی کافی برای آرایش ندارید، استفاده از رژ می تواند گزینه ای بسیار کارآمد باشد زیرا با رنگی که به لب می دهد، شادابی و طراوت خاصی به چهره شما می بخشد.

  • اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند.
  • براق شدن لب بعد از استفاده از برخی رژ لب‌های مایع باعث شده است که به آنها رژ لب مایع براق بگویند.
  • تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژلب می زنند از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار هستند.
  • تمامی محصولات موجود در زنونه از مبادی رسمی و قانونی تهیه شده و زنونه بررسی دقیقی در مورد اصالت کالا ها انجام میدهد ، بهمین خاطر محصولات غیر اورجینال در زنونه بفروش نمیرسد.

رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. لب های شما رنگ رنگ رژ لب را حفظ می کند اگر از بهترین رژ لب و یا بهترین رژ لب مات با رژ لب مات مایع استفاده کنید. برند مک MAC یکی از برند های شناخته شده میان بانوان است که رژ لب های آن بسیار معروف است.

نکات مهم خرید رژ لب جامد

اما برای رژ لب ها سبک آرایش نامنظم لب ها به صورت کره ای با رنگ های سایه دار براق امسال مورد توجه قرار گرفته است. این رژ لب نوع دیگری است که دارای ساختاری مشابه مداد لب هستند اما نوکی کلفت تر دارند. این رژها همچنین دارای بافتی نرم و سبک همراه با رنگدانه بالا هستند. لازم به ذکر است که استفاده از رژهای مدادی نیازمند داشتن مهارت خاصی نیست و تمامی افراد به راحتی می توانند به وسیله آنها فرم مورد نظر خود را به لب هایشان بدهند. این رژها حجم کمی از کیف را اشغال می کنند و از اینرو می توانند همراهی همیشگی شما باشند. پس از اتمام آن، برای تراشیدن نیاز به مداد تراشی متناسب با سایز این مداد دارید.

برند لورال (L’Oreal)

البته در آن دوران که هنوز خرید رژ لب جامد های امروزی رایج نبود، آرایشگران درباری به کمک ترکیبات طبیعی مانند حنا یا گل های رنگی، جلوه و رنگی زیبا به لب ها هدیه می دادند. پس با ما همراه باشید تا با این محصول آرایشی پر طرفدار بیشتر آشنا شوید. ما در نهایت محبوب ترین محصولاتی را که خوب است قبل از خرید رژ لب جامد بشناسید را به شما معرفی می کنیم. می توان ادعا کرد هر دختر جوانی اولین قدم خود برای آراستگی را با خرید رژ لب جامدآغاز می کند. چرا که این محصولات خوش رنگ و لعاب، به راحتی و در کمترین زمان جلوه ای باور نکردنی را به صورت هر فرد می دهند.

رژ لب جامد مات و مخملی پویا، یک برند جذاب ایتالیایی است که دارای رنگدانه های بسیار قوی می باشد. این محصول دارای 10 رنگ متنوع است که این امکان را به شما می دهد تا آن را با رنگ مو، سایه و حتی لباس تان ست کنید. این ماده باعث تغذیه صحیح و اصولی لب می شود و آن را مرطوب نگه می دارد. بنابراین شما با استفاده ار این رژ، به هیچ وجه نگران پوسته پوسته شدن لب های خود نخواهید بود. حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم. رژ لب جامد برند این لی تحت لیسانس کشور آلمان بوده و در رنگ هایی بسیار زیبا و متنوع در کارخانه های داخل کشور تولید و به بازار عرضه می شود.

خانم‌ها با داشتن یک رژ لب پالتی می‌توانند همزمان چندین رنگ رژ لب را در مقابل خود داشته باشند. بنابراین خرید رژ لب پالتی برای بسیاری انتخابی مقرون به صرفه خواهد بود. جنس و بافت این ابزار آرایشی فاکتورهای دیگری برای تفکیک آنها از یکدیگر است. مخلوط رنگ رژ لب به موم اضافه شده است، مانند رژ لب مایع، رنگ رژ لب، و براق مات براق، درست مانند مداد رنگی که رنگدانه رنگی است که با پارافین داغ قبل از سرد شدن مخلوط شده است. سپس با استفاده از یک مرطوب کننده با کیفیت، قبل از استفاده از رژ لب مایع، لب هایتان را مرطوب و آماده کنید.