رژ لب برنامه‌ها در Google Play


رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. همانطور که می دانید در هنگام آرایش، زدن رژ لب زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و از اینرو به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد. مواقعی که برای بیرون رفتن از منزل عجله دارید و زمانی کافی برای آرایش ندارید، استفاده از رژ می تواند گزینه ای بسیار کارآمد باشد زیرا با رنگی که به لب می دهد، شادابی و طراوت خاصی به چهره شما می بخشد.

  • رژ لب های مدادی در بیشتر موارد مات هستند و بین جوانان و نوجوانان طرفدار زیادی دارد.
  • حتی بهتر است کمی فرچه را به دور بطری ان بکشید تا مقدار رژ لب مایع بیرون آمده کمتر شود.
  • موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید.
  • مخلوط رنگ رژ لب به موم اضافه شده است، مانند رژ لب مایع، رنگ رژ لب، و براق مات براق، درست مانند مداد رنگی که رنگدانه رنگی است که با پارافین داغ قبل از سرد شدن مخلوط شده است.

البته در آن دوران که هنوز خرید رژ لب جامد های امروزی رایج نبود، آرایشگران درباری به کمک ترکیبات طبیعی مانند حنا یا گل های رنگی، جلوه و رنگی زیبا به لب ها هدیه می دادند. پس با ما همراه باشید تا با این محصول آرایشی پر طرفدار بیشتر آشنا شوید. ما در نهایت محبوب ترین محصولاتی را که خوب است قبل از خرید رژ لب جامد بشناسید را به شما معرفی می کنیم. می توان ادعا کرد هر دختر جوانی اولین قدم خود برای آراستگی را با خرید رژ لب جامدآغاز می کند. چرا که این محصولات خوش رنگ و لعاب، به راحتی و در کمترین زمان جلوه ای باور نکردنی را به صورت هر فرد می دهند.

معرفی محصول

این تنوع رنگی بسیار بالا در زمان خرید رژ لب گاها می تواند گیج کننده باشد. اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود. ساخت و یا خرید رژ لب جامدبرای آرایش لب ها قدمتی چندهزار ساله دارد. بر اساس تحقیقات باستان شناسان، آرایش لب ها و رنگ دار کردن آن ها به کمک رژ های لب در زمان سلطنت فراعنه در مصر، خصوصا برای زنان دربار امری روزمره بوده است.

رژ لب جامد ساپلینگ چارم کالر

رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. لب های شما رنگ رنگ رژ لب را حفظ می کند اگر از بهترین رژ لب و یا بهترین رژ لب مات با رژ لب مات مایع استفاده کنید. برند مک MAC یکی از برند های شناخته شده میان بانوان است که رژ لب های آن بسیار معروف است.

اما برای رژ لب ها سبک آرایش نامنظم لب ها به صورت کره ای با رنگ های سایه دار براق امسال مورد توجه قرار گرفته است. این رژ لب نوع دیگری است که دارای ساختاری مشابه مداد لب هستند اما نوکی کلفت تر دارند. این رژها همچنین دارای بافتی نرم و سبک همراه با رنگدانه بالا هستند. لازم به ذکر است که استفاده از رژهای مدادی نیازمند داشتن مهارت خاصی نیست و تمامی افراد به راحتی می توانند به وسیله آنها فرم مورد نظر خود را به لب هایشان بدهند. این رژها حجم کمی از کیف را اشغال می کنند و از اینرو می توانند همراهی همیشگی شما باشند. پس از اتمام آن، برای تراشیدن نیاز به مداد تراشی متناسب با سایز این مداد دارید.