رژ لب اصل از بهترین برندهای جهان با بهترین قیمت شمال مال-تهران میکاپ


این ویژگی‌ها سبب شده که رژلب مات محبوبیت بیشتری را داشته باشد. نکته قابل توجه این است که استفاده دائمی از این محصول موجب خشکی لب می شود. اگر از طرفداران پروپاقرص رژلب باشید، قطعاً نام برند مک، رولوشن و مک‌گرث را شنیده‌اید. بافت درجه‌یک، رنگ‌های درخشان و متنوع و قیمت‌های اقتصادی این برندها همان پکیجی است که برای خرید رژ لب جامد به آن نیاز دارید. رژ لب‌های مدادی طرفدار زیادی دارد زیرا هنگام استفاده از آن تسلط بیشتری روی لب‌ها دارید. این مدل معمولا بافت نرم و مات دارد و از ماندگاری خوبی نیز برخوردار است.

  • اگر برای مراسم خاصی به دنبال رژ لب هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از این رژ لب‌ها با ماندگاری بالا است تا با خیال راحت نیاز به تمدید رژ لبتان نداشته باشید.
  • یکی از قدیمی‌ترین و ساده‌ترین ابزارهای خودآرایی خانم‌ها رژ لب، به ویژه رژ لب جامد است.
  • رژ لب مدادی، آخرین نوع رژ لب در لیست 20 گانه، رژ لب مدادی معروف به مداد رنگی است.
  • در نتیجه نمی توان از آنها توقع نرم کنندگی و احیا کنندگی پوست لب را داشت.
  • این محصول دارای انواع مختلفی از لحاظ رنگ و سایه است که می‌توانید به صورت، مایع، جامد و کرمی آن را تهیه کنید.
  • واقعیت این است که رژلب جامد همیشه ظاهری رسمی و مجلسی‌تر دارد و در نتیجه برای میهمانی‌ها مناسب‌تر است.

این مدل یکی از محبوب ترین ها در بین بسیاری از زنان و دختران هستند، زیرا علاوه بر اینکه ماندگاری بالایی دارند و نیاز به تمدید مداوم ندارند، ظاهری زیبا ایجاد کرده و بر روی پوست اطراف نیز پخش نمی‌شوند. هرچند که این نوع رژها نیاز به تمدید ندارند، اما مشکلی که دارند این است که باید پیش از استفاده از آن‌ها لبتان را به خوبی آماده کرده و مرطوب نمایید، در غیر این صورت پوست آن خشک می‌شود. یکی از بهترین ویژگی‌های آن‌ها این است که در مقابل پخش شدن بسیار مقاوم هستند، پس هنگام خوردن چای یا قهوه اصلا نگران ماندن علامت آن‌ها روی لبه فنجان نباشید. پوپا، هدی بیوتی، لچیک، مک و لدورا از بهترین مارک‌ها و البته پرفروش ترین رژ لب‌ها در بازار ایران می‌باشند.

محبوب‌ترین مدل‌های رژ لب جامد

رژ لب با دوام و ماندگاری بالا برای این منظور طراحی و تولید شده است. در نتیجه از پوست لب در برابر اشعه های مضر فرابنفش، آلودگی های محیطی، گرما و سرمای شدید مراقبت می کند. در عین حال از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها نیز جلوگیری می کند. سهولت در استفاده و جابجایی یکی از عوامل محبوبیت این مدل می باشد. دارای مرطوب کننده سبک روی لب قابل استفاده به عنوان برق لب روي رژ هاي ديگر تشکیل شده از مواد طبیعی حالتی براق و شاداب كه لب ها را حجيم تر نشان ميدهد ماندگاری بالا طراحی خاص و زیبا کاربردی بسیار مناسب فصل بهار و… Maybelline Lip Color Palette 8 1 رنگ هايلايتر 1 رنگ پرايمر ماندگاری و دوام طولانی دارای اپلیکاتور مخصوص برای رژلب و خط لب دارای سه رنگ خط لب و رژلب مخصوص آن ها خاصیت نرم و مرطوب کنندگی بر روی لب مناسب کانتور کردن…

همین ویژگی‌هاست که رژلب‌های جامد را به پرطرفدارترین انواع رژلب تبدیل کرده است؛ به‌طوری که تقاضای خرید آن‌ها هیچ‌گاه کاهش نمی‌یابد. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن اغلب خانم‌ها در زمان خرید رژ لب جامد نقش می‌بندد این است که، بهترین برند رژ لب جامد کدام است. این 3 برند در دسته بهترین مارک‌های رژ لب جامد قرار دارند که به واسطه تنوع رنگی بالا، استفاده از مواد استاندارد و با کیفیت و کسب تایید‌یه‌های بین المللی، بیشترین طرفدار را از آن خود کرده‌اند. رژ لب‌های مات روی لب‌ها حالت صافی را ایجاد می‌کنند و نسبت به مدل‌های دیگر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند.

رژ لب بدون سرب

است تنوع رنگ بالایی دارد و به دلیل میزان محبوبیت ش، برندهای مختلف به تولید این مدل از رژلب پرداخته اند. هنگام استفاده از نوع مدادی دیگر نیازی به مداد لب نخواهید داشت. پس از اینکه برق لب را زدید، یک دستمال کاغذی را داخل دهان گذاشته و لب‌ها را به هم بزنید تا مقادیر اضافه به دستمال بچسبند. حال یک اسفنج آرایشی را درون پودر فیکساتور فرو برده و به لب‌های خود بزنید. شما می‌توانید این کار را چندین مرتبه تکرار کنید تا به مقدار ماتی مورد نظر خود برسید.

انواع رژ لب

علاوه بر افزایش سلامتی، چون ظاهری مرطوب به لب‌ها می‌دهند، باعث جذاب تر شدن آن‌ها نیز می‌گردند. در بین محصولات ایرانی، مای بهترین مارک رژ لب مرطوب کننده و البته با بهترین قیمت است. این لاین نیز مثل لاین کلاسیک دارای 3 رژلب جامد و 1 رژلب مایع است. رژ لب‌های استی مات، ستین لوکس، مدادی چابی و مایع پرفکشن مت رنگ‌های روز دنیا را، با کیفیتی بی نظیر به لب‌های شما هدیه می‌کنند. رژ لب مایع مات بادوام گلدن رز رژ لب مایع با دوام گلدن رز، با کیفیت، ماندگار و بسیار غنی می باشد.

همچنین می‌توانید از رنگ‌های نود که تناژی مشابه رنگ پوست دارند به عنوان کانتور و از بعضی رنگ‌های آن به عنوان پرایمر و تصحیح کننده رنگ پوست استفاده کرد. پیش از هرچیز بهتر است که به کمک اسکراب‌های لب، یک لایه برداری از آن انجام دهید. اگر اسکراب در اختیار نداشتید، می‌توانید کار لایه برداری را به کمک دانه‌های شکر و یا مسواک نیز انجام دهید. سپس یک لایه نازک از بالم برای مرطوب کردن و نیز صاف کردن سطح آن اعمال کنید.

رژلب‌های جامد انواع متفاوتی دارند؛ به‌طور مثال مدل‌های مدادی، پالتی و استیکی از انواع رژ لب جامد به حساب می‌آیند. رژلب‌های استیکی و متداول را که همه می‌شناسیم، مدل‌های مدادی همچون یک مداد با سر پهن هستند و رژلب‌های پالتی نیز مانند سایه چشم در یک پالت ارائه می‌شوند. مدلی را برگزینید که بیشترین کاربرد را برایتان به ارمغان خواهد آورد. به‌طور معمول رژلب‌های جامد نسبت به رژلب‌های مایع از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

این مدل از رژ لب علاوه بر اینکه به لب های شما درخشندگی و براقیت خاصی می بخشد، باعث بهبودی خشکی و ترک پوست لب نیز می گردد. این نوع از رژ لب با براق کردن لب ها باعث بزرگ تر دیده شدن لب ها می شود و گیرایی آنها را چندین برابر می کند. کیت کامل آرایش صورت دارای 16 رنگ سایه چشم دارای 8 رنگ رژ لب دارای 4 رنگ رژ گونه دارای 3 رنگ كانتور دارای 1 رنگ هايلايتر تنوع رنگی بالا تناژ هایی خاص و منحصر به فرد پیگمنت فوق العاده بالا قابلیت ترکیب فوق‌العاده دارای…